-
Tytuł:
Revenue Management & Price Optimization
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-06-19 - 2012-06-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Konferencja Revenue & Price Optimization to:
- Jedyne w Polsce spotkanie z udziałem praktyków oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania przychodami i cenami
- Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcje i interaktywne sesje warsztatowe
- Niepowtarzalna okazja poznania sprawdzonych metod zarządzania przychodami
i strategii cenowych - Możliwość poznania doświadczeń i dyskusji:
Zgłoś swój udział i dowiedz się:
- Jak kompleksowo zarządzać ceną i czynnikami wpływającymi na jej poziom
- Którą strategię cenową wybrać na zmieniającym się globalnym rynku
- Czy polityka rabatowa musi być najczęstszym obszarem utraty zysków
- Jakie systemy motywacyjne są siłą napędową wszystkich działań cenowych
- Jak wprowadzać podwyżki cen, minimalizując straty związane z ich efektami
- Jak prawo konkurencji wpływa na kształtowanie polityki cenowej
Do kogo skierowane jest wydarzenie:
Do osób odpowiedzialnych i mających wpływ na politykę cenową:
Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
Kierownik ds. analiz, Business Analysis Manager, Business Development Manager
Dyrektor Marketingu Handlowego
Dyrektor, Kierownik Marketingu
Dyrektor, Kierownik Handlowy, Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
Kierownik ds. wsparcia sprzedaży
Prezes, Dyrektor Zarządzający
W programie m.in. tematy:
- Jak kompleksowo zarządzać ceną i czynnikami wpływającymi na jej poziom
- Kształtowanie polityki cenowej - jak świadomie zarządzać ceną
- Realizacja polityki cenowej w zakresie cen odsprzedaży – ryzyka prawne
- Kompleksowe zarządzanie ceną i czynnikami wpływającymi na jej poziom
- Jak efektywnie sprzedawać bez uszczerbku na rentowności - recepta na zysk
w trudnych czasach - Systemy motywacyjne – siła napędowa wszystkich działań cenowych
- Strategia Cenowa Sieci Handlowych w otoczeniu konsumentów i konkurencji
- Jak najefektywniej wprowadzać podwyżki cen, minimalizując straty związane z ich efektami
- Zarządzanie promocjami – jak w silnie konkurencyjnym otoczeniu generować wzrost zysków
- Polityka rabatowa, czyli najczęstszy obszar utraty zysków
- Dobór optymalnej strategii cenowej na zmieniającym się rynku globalnym
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w konferencji.
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN (od 19 maja 2012 do 1 czerwca 2012)
3895 PLN (od 2 czerwca 2012 do 18 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje: prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aneta Stępniak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: