eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeRelacje inwestorskie

Akcje Twojej spółki nie drożeją, choć na giełdzie hossa? Przyczyną mogą być słabe relacje z najważniejszymi uczestnikami rynku.


Kilka tygodni temu spółka należąca do jednej z największych grup notowanych na GPW zdołała uplasować w ofercie publicznej ledwie połowę nowej emisji, w dodatku po cenie daleko odbiegającej od oczekiwań. Inaczej być nie mogło: w rankingu Giełdowa Spółka Roku, organizowanym przez „Puls Biznesu”, grupa została uznana za najgorzej komunikującą się z rynkiem przez ponad stu maklerów, analityków i doradców.


DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

Dobre relacje inwestorskie warto budować nie tylko wtedy, gdy firma sięga po kapitał. Równie ważne jest ich podtrzymywanie i rozwój – także poprzez coraz to nowe kanały komunikacji.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, stworzyliśmy jedyny na polskim rynku warsztat, dający możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami, specjalistami od relacji inwestorskich, inwestorami i mediami. Przepis na sukces przedstawią m.in. laureaci rankingu Giełdowa Spółka Roku, a o swoich oczekiwaniach opowiedzą inwestorzy instytucjonalni.


PODCZAS WARSZTATÓW DOWIECIE SIĘ PAŃSTWO:
•    Jak stworzyć dobre relacje inwestorskie i jak wpływają one na rozwój firmy
•    Jak wykorzystywać kanały mobilne do komunikacji z inwestorami
•    Jak budować wizerunek spółki w mediach
•    Jak do budowy relacji wykorzystać media społecznościowe
•    Jak bronić wizerunku w kryzysowych sytuacjach
•    Jak wykorzystać PR do wspierania relacji inwestorskich



KOGO ZAPRASZAMY:

Warsztaty kierujemy do emitentów i spółek planujących czy to wejście na GPW czy na parkiet NewConnect. Będą one również interesujące dla przedsiębiorców pragnących pozyskać nowych inwestorów poza rynkiem kapitałowym. W szczególności tematyką będą zainteresowani:

•    Członkowie zarządów,
•    Dyrektorzy finansowi
•    Dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. relacji inwestorskich
•    Dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. public relations


Koszt uczestnictwa netto
1295.00 PLN (od 22 kwietnia 2015 do 15 maja 2015)
1495.00 PLN (od 16 maja 2015 do 28 maja 2015)

Szczegółowe informacje:

Beata Tomaszkiewicz

T 22 333 9751

F 22 333 97 78

 

Więcej na stronie: