-
Tytuł:
Reklama Behawioralna - Klucz do sukcesu komunikacji spersonalizowanej
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2012-02-23 - 2012-02-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Case studies: Interia.pl. Grupa o2.pl, Google, Grupa TP, IDMnet
- Skuteczność kampanii brandingowych – jakich wskaźników oceny używać
- Bezpieczeństwo danych osobowych w reklamie behawioralnej – stanowisko UE i plany nowych regulacji
- Reklama behawioralna a ochrona praw konsumenta
- Pliki Cookies – czy są to dane osobowe
Przyjdź i dowiedz się:
- Kiedy opłaca się kupować kampanie targetowane behawioralnie
- Czy ten typ docierania do użytkownika jest skuteczniejszy od zwykłych emisji
- Czy personalizacja może być lekiem na chroniczny brak czasu konsumenta
- Jak są plany nowych regulacji reklamy behawioralnej i konsekwencje niestosowania się do nowych wytycznych
- Czy reklama behawioralna narusza prywatność
- Jakich wskaźników oceny skuteczności kampanii powinniśmy stosować
- Jaki mamy retargeting na rynku reklamy w Polsce – kto i co oferuje
Kto powinien wziąć udział:
- Dyrektorzy, Kierownicy i Managerowie działów marketingu, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmie
- Osoby dedykowane do działów PR-owych i odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki
- Dyrektorzy, Kierownicy, managerowie ds. Internetu, strategii i rozwoju, nowych technologii
- Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzaniem danych (informacji)
- Pełnomocnicy ds. ochrony informacji
- Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni
- Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych
PROGRAM:
23 lutego 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
10:00 Kiedy opłaca się kupować kampanie targetowane behawioralnie i po jakich cenach
Robert Biegaj, Dyrektor Handlowy, Interia.pl
11:15 Przerwa na kawę
11:30 Media społecznościowe - jako narzędzie konstruowania przekazu reklamowego
Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Grupy TP
12:45 Lunch
13:45 Masowy marketing 1:1, czyli jak wykorzystać technologie behawioralne w precyzyjnym docieraniu do konsumenta
Mariusz Gąsiewski - FMCG senior Account Manager, Google Poland
14:45 Czy personalizacja może być lekiem na chroniczny brak czasu konsumenta
Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance, Grupa o2.pl
16:00 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia
24 lutego 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
10:00 Ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych w reklamie behawioralnej
dr Wojciech Rafał Wiewiórowski, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
11:15 Przerwa na kawę
11:30 Reklama behawioralna a ochrona praw konsumentów
Anna Kobylańska, Adwokat
13:00 Lunch
14:00 Wartość danych w reklamie
Łukasz Skawiński, Dyrektor Działu Agencyjnego, IDMnet
15:15 „Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem” czyli unikalność Retargetingu
Daniel Kondzior, Project Manager, IDMnet
16:15 Poczęstunek, zakończenie drugiego dnia Warsztatów, wręczenie certyfikatów
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
Koszt uczestnictwa:
2895 netto PLN (od 19 grudnia 2011 do 27 stycznia 2012)
3395 netto PLN (od 28 stycznia 2012 do 24 lutego 2012)
Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: