-
Tytuł:
Promocja sprzedaży
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2010-09-14 - 2010-09-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Jak dostosować ofertę promocyjną do potrzeb świadomego klienta
- Praktyczne i skuteczne metody wspierania sprzedaży nowego produktu
- Potencjał Internetu i mediów społecznościowych w promowaniu marki
- Czym skutecznie wspierać sprzedaż i dystrybucję: efektywne planowanie przestrzeni promocyjnej w sklepie
- Najnowsze trendy w interaktywnej i mobilnej promocji sprzedaży
- Konkurs, sprzedaż premiowa i gra losowa: aspekty prawne w organizacji akcji promocyjnych
- Jak skutecznie zarządzać kategorią produktu. CatMan a prawo konkurencji
Kto powinien wziąć udział:
- Dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Przedstawiciele handlowi
- Managerowie i specjaliści ds. controllingu
- Managerowie i specjaliści marketingu, współpracujący z działami sprzedaży
Dyrektorzy, management odpowiadający za obszary:
- marketing
- sprzedaż
- promocje
- trade Mktg
- customer Mktg
- supply chain
- merchandising
- product management
- brand management
- category management
- POS/ BTL management
Promocje sprzedaży to jedne z popularniejszych technik komunikacji z klientem — umiejętnie zaplanowane i mądrze poprowadzone mogą skutecznie zachęcić konsumenta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.
W dobie coraz większej świadomości zakupowej i wzrastających wymagań klientów, zaprojektowanie ciekawych działań promocyjnych to niełatwe zadanie.
Dobra promocja musi być przemyślana i spójna z całą strategią marketingową produktu: powinna przynosić natychmiastowe wyniki, odbywać się określonym czasie, powodować zmianę percepcji promowanych produktów, tak aby ich wartość znacznie wzrosła. Dla producentów oznacza to coraz większe wyzwania w dotarciu do klientów. Ci bowiem deklarują zmęczenie standardowymi akcjami marketingowymi. Oczekują promocji aktywnych, niestandardowych, dających poczucie indywidualnego podejścia.
Konferencja ”Promocje Sprzedaży”, do udziału w której serdecznie zapraszam, to wydarzenie, w trakcie którego:
- Spotkają się Państwo z doświadczonymi praktykami
- dzięki ich radom zdobędą Państwo unikalną wiedzę, jak testować działania promocyjne, by nie stracić pieniędzy i czasu na nieudaną kampanię
- Zaprezentujemy różnice między organizacją promocji w tradycyjnych kanałach dystrybucji a kampaniami z wykorzystaniem nowoczesnych mediów Na przykładzie praktycznych case studies takich firm, jak: Kolporter, Maspex, Coca-Cola, Hochland, Mobijoy, Jutrzenka dowiedzą się Państwo jak efektywnie przygotować skuteczną akcję promocyjną, by przyniosła wymierną korzyść
- Uczestnicy Konferencji uzyskają odpowiedź na zasadnicze pytanie: jak poprzez udaną kampanię promocyjną pomóc marce — zarówno nowej, wchodzącej na rynek, jak również marce znanej, ale mającej silną konkurencję
- Szeroko omówiony zostanie najnowszy raport „Zwyczaje zakupowe Polaków”, przygotowany przez Pentor Research International
Konferencja „Promocje Sprzedaży” to wydarzenie, którego nie można przegapić.
Koszt uczestnictwa:
Cena 3295 PLN + 22% VAT do 20 sierpnia 2010 r.
Cena 3795 PLN + 22% VAT po 20 sierpnia 2010 r.
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej na: