eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePromocja sprzedaży

W programie m.in :

  • Jak dostosować ofertę promocyjną do potrzeb świadomego klienta
  • Praktyczne i skuteczne metody wspierania sprzedaży nowego produktu
  • Potencjał Internetu i mediów społecznościowych w promowaniu marki
  • Czym skutecznie wspierać sprzedaż i dystrybucję: efektywne planowanie przestrzeni promocyjnej w sklepie
  • Najnowsze trendy w interaktywnej i mobilnej promocji sprzedaży
  • Konkurs, sprzedaż premiowa i gra losowa: aspekty prawne w organizacji akcji promocyjnych
  • Jak skutecznie zarządzać kategorią produktu. CatMan a prawo konkurencji

Kto powinien wziąć udział:

  • Dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Przedstawiciele handlowi
  • Managerowie i specjaliści ds. controllingu
  • Managerowie i specjaliści marketingu, współpracujący z działami sprzedaży

Dyrektorzy, management odpowiadający za obszary:

  • marketing
  • sprzedaż
  • promocje
  • trade Mktg
  • customer Mktg
  • supply chain
  • merchandising
  • product management
  • brand management
  • category management
  • POS/ BTL management

Promocje sprzedaży to jedne z popularniejszych technik komunikacji z klientem — umiejętnie zaplanowane i mądrze poprowadzone mogą skutecznie zachęcić konsumenta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.

W dobie coraz większej świadomości zakupowej i wzrastających wymagań klientów, zaprojektowanie ciekawych działań promocyjnych to niełatwe zadanie.

Dobra promocja musi być przemyślana i spójna z całą strategią marketingową produktu: powinna przynosić natychmiastowe wyniki, odbywać się określonym czasie, powodować zmianę percepcji promowanych produktów, tak aby ich wartość znacznie wzrosła. Dla producentów oznacza to coraz większe wyzwania w dotarciu do klientów. Ci bowiem deklarują zmęczenie standardowymi akcjami marketingowymi. Oczekują promocji aktywnych, niestandardowych, dających poczucie indywidualnego podejścia.

Konferencja ”Promocje Sprzedaży”, do udziału w której serdecznie zapraszam, to wydarzenie, w trakcie którego:

  • Spotkają się Państwo z doświadczonymi praktykami
  • dzięki ich radom zdobędą Państwo unikalną wiedzę, jak testować działania promocyjne, by nie stracić pieniędzy i czasu na nieudaną kampanię
  • Zaprezentujemy różnice między organizacją promocji w tradycyjnych kanałach dystrybucji a kampaniami z wykorzystaniem nowoczesnych mediów Na przykładzie praktycznych case studies takich firm, jak: Kolporter, Maspex, Coca-Cola, Hochland, Mobijoy, Jutrzenka dowiedzą się Państwo jak efektywnie przygotować skuteczną akcję promocyjną, by przyniosła wymierną korzyść
  • Uczestnicy Konferencji uzyskają odpowiedź na zasadnicze pytanie: jak poprzez udaną kampanię promocyjną pomóc marce — zarówno nowej, wchodzącej na rynek, jak również marce znanej, ale mającej silną konkurencję
  • Szeroko omówiony zostanie najnowszy raport „Zwyczaje zakupowe Polaków”, przygotowany przez Pentor Research International

Konferencja „Promocje Sprzedaży” to wydarzenie, którego nie można przegapić.


Koszt uczestnictwa:
Cena 3295 PLN + 22% VAT do 20 sierpnia 2010 r.
Cena 3795 PLN + 22% VAT po 20 sierpnia 2010 r.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78

Więcej na: