-
Tytuł:
Programy Lojalnościowe
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-04-19 - 2007-04-20
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Analiza finansowa programu lojalnościowego
- Jak wyróżnić i utrzymać najlepszych klientów
- Jak stworzyć i ochronić oryginalny program lojalnościowy
- Nowoczesne i motywujące nagrody w programach lojalnościowych
- Niszowe programy - czyli zadbaj o najbardziej dochodową grupę klientów
- Nowoczesne narzędzia zarządzania danymi i wiedzą o kliencie
- Nowe aspekty podatkowe programów lojalnościowych
Wystąpią:
- real,-
- PKN Orlen
- BoConcept
- Świat Zdrowia
- Travelplanet
- TZMO
- G+J Polska
- Puls Biznesu
- Allpay
- Wilo
- Nordea Bank
- Siemens
- Energoserwis
- PLL LOT
- Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
- PricewaterhouseCoopers
- Sodexho Pass
- Telekomunikacja Polska
- McArthur
Dlaczego warto wziąć udział: Mija już 7 lat jak ECU Marketing zorganizowała ogólnopolski Kongres Programów Lojalnościowych. W ciągu tego czasu tematyka kongresu dynamicznie ewoluowała od teoretycznych przemyśleń oraz przede wszystkim zagranicznych doświadczeń do wyjątkowo praktycznego spotkania prezentującego najnowsze trendy, tendencje i case studies, wykorzystujące najnowocześniejsze narzędzia promocji i marketingu. Z roku na rok kongres nabierał prestiżu, stając się dorocznym najważniejszym spotkaniem, gdzie swoje doświadczenia oraz pomysły wymieniają managerowie odpowiedzialni za lojalność.
Podczas kongresu najwybitniejsi eksperci opowiedzą m.in. o:
- zaprojektowaniu programu, który nie tylko zatrzymuje istniejących klientów, ale pozwala zdobyć nowych
- unikaniu sytuacji, kiedy program kosztuje więcej niż zarabia
- doborze nagrody jednocześnie atrakcyjnej i taniej
- najnowszych sposobach i pomysłach na redukcję kosztów
- najciekawszych rozwiązaniach programów lojalnościowych z sektora B2B
Kto powinien wziąć udzial w kongresie:
- Dyrektorzy Marketingu oraz kadra wyższego szczebla, odpowiedzialna za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem
- Marketing, Brand, Product Managers
- Programy lojalnościowe stały się bardzo istotne dla agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centers oraz fullfilment houses; kongres jest skierowany do Dyrektorów oraz New Business i Account Managers tych firm
- Program jest przeznaczony dla marketerów działających w różnych sektorach, a także ukierunkowanych na finalnego klienta. Sesje równoległe pozwalają wybrać temat zgodnie z potrzebami uczestników
Cena:
2 995 +VAT PLN do 19 marca 2007
3 495 + VAT po 19 marca 2007
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28