eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeProfesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw - analiza i strategia

Profesjonalne zastosowanie systemów CRM (Customer Relationship Management) w pracy polskich przedsiębiorstw – analiza i strategia.

22.03.2005 r. – wtorek, Warszawa, Hotel Jan III Sobieski, Pl. Zawiszy 1

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy na konferencję CRM, której celem jest zaprezentowanie najważniejszych możliwości związanych z wykorzystywaniem systemów CRM, bezpośrednich i pośrednich korzyści biznesowych wynikających z poprawnego wdrożenia takiego rozwiązania oraz problemów z nimi związanych. Zaprezentujemy case study najważniejszych w Polsce wdrożeń CRM oraz przedstawimy szeroką ofertę systemów wspomagających relacje z klientami dostępnej na polskim rynku.

Przedstawimy następujące zagadnienia:

Sesja 1 - Zarządzanie projektami CRM
Sesja 2 - Obsługa klientów: Budowanie konkurencyjności firmy na bazie CRM
Sesja 3 - CRM w handlu elektronicznym: e-CRM, ERP
Sesja 4 - Outsourcing CRM
Sesja 5 - CRM analityczny: zastosowanie produktów finansowych i sztucznej inteligencji
Sesja 6 - CRM w obsłudze klientów korporacyjnych
Sesja 7 - Business Intelligence, zarządzanie aplikacjami, EAI

Wykłady prowadzone będą przez doświadczonych konsultantów i doradców w zakresie wdrażania systemów. Ponadto prezentowane będą konkretne rozwiązania – funkcjonalności aplikacji CRM. Marketing, sprzedaż, obsługa klienta – kluczowe obszary działania każdej organizacji, w których systemy CRM odgrywa rolę wspomagającą. Prezentowane będą też funkcje pozwalające na zintegrowanie systemów CRM i ERP oraz wykorzystanie internetowych kanałów sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest dla:

  • osób odpowiedzialnych za wewnętrzną komunikację,
  • osób odpowiedzialnych za dobór produktów informatycznych, na których firma opiera swe codzienne funkcjonowanie; również odpowiedzialnych za aspekty finansowe decyzji podejmowanych podczas wyboru produktów,
  • sprawujących kontrolę techniczną nad instalacją, konfiguracją i utrzymaniem ciągłości pracy produktów, na których firma opiera swe działanie,
  • szefów działów PR, informatyki, administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, firm inwestujących w technologie sieciowe, i konsultantów potrzebujących w swej pracy najaktualniejszych informacji.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie: lub kontakt telefoniczny: ABG Centrum Promocji Biznesu S.C. ul. Krasińskiego 6, 05-080 Izabelin, Tel/Fax: (22) 722 63 09, E-mail: