-
Tytuł:
Private Banking & Wealth Management 2009
- Kategoria: Finanse, bankowość
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-21 - 2008-10-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Tylko u nas, po raz pierwszy w Polsce Jacob Wester – Szef Działu PWM Europe, Saxo Bank opowie o najnowszych trendach i nowych graczach na światowym rynku Private Banking & Wealth Management
- O tym jak najefektywniej zarządzać portfelem klienta w czasie bessy opowiedzą międzynarodowi liderzy: Franklin Templeton, Sal Oppenheim, Credit Swiss
- To niepowtarzalna okazja by wysłuchać co na temat usług Family Office
- ma do powiedzenia Dr Thomas Bachtold (Pictet Family Office)
- Praktyczne wskazówki – jak zbudować satysfakcjonującą długofalową
- relację z klientem, opowie Peter Isenberg (UBS)
Dlaczego warto wziąć udział:
- Mamy zaszczyt poinformować, iż Konferencja Private Banking & Wealth Management 2009 to już IV edycja prestiżowego wydarzenia, w którym do tej pory wzięło udział ponad 200 uczestników!
- Tylko u nas, po raz pierwszy w Polsce Jacob Wester – Szef Działu PWM Europe, Saxo Bank powie o najnowszych trendach i nowych graczach na światowym rynku Private Banking & Wealth Management
- To niepowtarzalna okazja, by wysłuchać, jak według naszego Gościa Specjalnego – Dr Thomasa Bächtold’a (Pictet Family Office) wyglądają światowe usługi Family Office
- Mają Państwo możliwość zapoznania się z najnowocześniejszymi produktami największych towarzystw inwestycyjnych na świecie m.in. Franklin Templeton i Credit Suisse
- Ze względu na stale zmieniającą się sytuację na rynkach finansowych, przedstawiciele firmy Pentor przygotowali dla Państwa szczegółową analizę sektora Private Banking a Stanisław Markowski (Sal Oppenheim) opowie o tym, jak skutecznie zarządzania portfelem klienta w czasie bessy
- O tym, w jaki sposób skutecznie wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji, jak pozyskać nowych klientów oraz zbudować z nimi wieloletnią, satysfakcjonującą relację opowie Peter Isenberg (UBS).
Kto powinien wziąć udział:
Konferencja jest skierowana do:
- Prezesów i Członków Zarządu banków komercyjnych oraz wyższej i średniej Kadry Menedżerskiej z departamentów:
– Bankowości Prywatnej, Bankowości Detalicznej, Obsługi Klientów Prywatnych, Sprzedaży i Marketingu Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Strategii, Rozwoju Rynku i Produktów, Zarządzania Portfelem Klientów, Inwestycji - Kadry Zarządzającej i Przedstawicieli Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych:
– Prezesów i Członków Zarządu, Dyrektorów Zespołów Inwestycyjnych, Dyrektorów Sprzedaży i Marketingu, Dyrektorów ds. Kluczowych Klientów, Zarządzania Portfelem Klientów, Inwestycji - Przedstawicieli Domów Maklerskich, Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego, w szczególności:
– Prezesów Zarządu, Dyrektorów Zarządzających, Dyrektorów Departamentów Obsługi Klientów, Dyrektorów ds. Inwestycji, Dyrektorów ds. Rozwoju Rynku i Produktów, Dyrektorów ds. Sprzedaży i Marketingu
Program:
21.10.2008 Wtorek
BLOK I: TRENDY W USŁUGACH
PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.40 Nowoczesny i niezależny Wealth Management
Jacob Wester – Director, Head of PWM Europe, Saxo Bank
- Nowi gracze, nowe schematy w sektorze Private Banking
- Jak połączyć bankowość internetową z tradycyjnym Private Banking
10.40-11.50 Zakres usług w ramach Private Banking Family Office
Dr Thomas Baechtold –Deputy CEO, Pictet Family Office
11.50-12.10 Przerwa na kawę
12.10-12.55 Analiza rynku Private Banking – najnowsze opinie, oceny i oczekiwania klientów
Eugeniusz Śmiłowski – Prezes Zarządu,
Marcin Idzik – Associate Director, Pentor Research International
- Strategie komunikacyjne banków
- Potrzeby i oczekiwania klientów
- Adresaci usług private banking
- Zróżnicowane reakcje i doświadczenia klientów
BLOK II:
KLIENT W CENTRUM UWAGI
12.55-13.40 Na dobre i na złe z Klientem – jak budować długofalową i satysfakcjonującą relację w czasie bessy
Peter Isenberg – Generalny Przedstawiciel, UBS AG Polska
- Programy lojalnościowe – czy działają w czasie bessy
- Jak uatrakcyjnić ofertę dla Klienta
- Bonusy
13.40-14.40 Lunch
BLOK III:
KONSEKWENCJE OSTATNICH WYDARZEŃ NA RYNKACH ŚWIATOWYCH DLA SEKTORA PRIVATE BANKING
14.40-15.25 Jak efektywnie zarządzać portfelem klienta w czasie bessy?
Stanisław Markowski – Dyrektor Banku, Sal Oppenheim
- Podsumowanie najważniejszych rynków w roku 2008 (akcje, surowce, waluty)
- Omówienie składników zdywersyfikowanego portfela inwestycyjnego (fundusze, produkty strukturyzowane, gotówka)
- Wskazanie wynikających z powyższego wniosków i rekomendacji odnośnie portfela Klienta
15.25-16.10 Wpływ sytuacji makroekonomicznej na inwestycje – apetyt na ryzyko polskich klientów
Anna Grygiel – Kierownik Zespołu Sprzedaży i Marketingu,
Rafał Madej – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Credit Suisse Asset Management
- Struktura aktywów na przestrzeni kilku ostatnich lat – zmiany i trendy
- Czynniki decydujące o strukturze
- Anatomia kryzysów i zachowania rynku
- Kontrola ryzyka – problemem globalnym wszystkich uczestników rynku?
16.10-16.20 Przerwa na kawę
16.20-17.05 Jak zdywersyfikowana oferta Private Banking w okresie recesji na rynku finansowym pozwoli zrealizować założone cele
Michał Staszkiewicz – Dyrektor Sprzedaży, Franklin Templeton Investments
17.05 Zakończenie
22.10.2008 Środa
BLOK IV:
NOWOŚCI W TRADYCYJNYCH PRODUKTACH FINANSOWYCH
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.15 Międzynarodowy aspekt bankowości jako nowa kategoria w usługach finansowych
Mariusz Kostera – Head of PFS, HSBC Bank Polska S.A.
- Globalne trendy społeczne i kulturowe – nowe wyzwania dla bankowości
- Bank globalny a bank lokalny – co z tego ma klient
- HSBC Premier – unikalna usługa bankowości międzynarodowej
- Przyszłość bankowości międzynarodowej a Private Banking na świecie
10.15-11.00 Optymalizacja podatkowa – jak zmniejszyć obciążenia podatkowe Klienta
Andrzej Marczak, KPMG
- skuteczne metody optymalizacji podatkowej i przykłady ich zastosowania
11.00-11.20 Przerwa na kawę
11.20-12.05 Najnowsza oferta produktów strukturyzowanych
Ewa Kuchcińska – Dyrektor Departamentu Produktów Skarbowych i Zarządzania Usługami Maklerskimi, Bank Handlowy
- Powody nagłego powodzenia produktów strukturyzowanych
- Zalety i wady inwestycji
- Dalsze perspektywy produktów strukturyzowanych na rynku
12.05-12.50 Udział usług pozafinansowych w aktualnej ofercie Private Banking w Polsce
Przedstawiciel Kancelarii Prawnej White&Case
- Formy finansowania
- Udział w strukturze przychodów
BLOK V:
NOWOCZESNE KANAŁY DYSTRYBUCJI
12.50-13.35 Portale internetowe a sprzedaż produktów finansowych. Czy rodzi się nowa konkurencja?
Sebastian Rheindorf-Zaorski – Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Prywatnej, Bank Pekao S.A.
- Osobiste relacje Bank – Klient
- Personalizacja usług
- Doradztwo
- Bezpieczeństwo i poufność
13.35-14.35 Lunch
14.35-15.20 Direct Marketing w Private Banking
Małgorzata Anczewska – Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, Raiffeisen Bank
- potencjalne źródło pozyskiwania klientów
- umacnianie relacji z istniejącymi klientami
15.20-15.30 Przerwa na kawę
BLOK VI:
PRODUKTY ALTERNATYWNE
15.30-16.15 Wine banking – przejrzyste inwestowanie w segmencie alternatywnym
Krzysztof Maruszewski – Prezes Zarządu, Stilnovisti
- Wine banking jako produkt inwestycyjny, cykl życia wina i struktura rynku
- Funkcjonowanie Liv-ex, jedynej giełdy działającej w segmencie inwestycji alternatywnych
- Wizerunkowy wymiar wine bankingu – połączenie tradycji i finansów
16.15 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT do 19 września 2008r.
4495 PLN + 22%VAT po 19 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Korczakowska - Project Manager
tel.(22) 256 72 00