eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePrivate Banking & Wealth Management 2009

W programie m.in :

  • Tylko u nas, po raz pierwszy w Polsce Jacob Wester – Szef Działu PWM Europe, Saxo Bank opowie o najnowszych trendach i nowych graczach na światowym rynku Private Banking & Wealth Management
  • O tym jak najefektywniej zarządzać portfelem klienta w czasie bessy opowiedzą międzynarodowi liderzy: Franklin Templeton, Sal Oppenheim, Credit Swiss
  • To niepowtarzalna okazja by wysłuchać co na temat usług Family Office
  • ma do powiedzenia Dr Thomas Bachtold (Pictet Family Office)
  • Praktyczne wskazówki – jak zbudować satysfakcjonującą długofalową
  • relację z klientem, opowie Peter Isenberg (UBS)

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Mamy zaszczyt poinformować, iż Konferencja Private Banking & Wealth Management 2009 to już IV edycja prestiżowego wydarzenia, w którym do tej pory wzięło udział ponad 200 uczestników!
  • Tylko u nas, po raz pierwszy w Polsce Jacob Wester – Szef Działu PWM Europe, Saxo Bank powie o najnowszych trendach i nowych graczach na światowym rynku Private Banking & Wealth Management
  • To niepowtarzalna okazja, by wysłuchać, jak według naszego Gościa Specjalnego – Dr Thomasa Bächtold’a (Pictet Family Office) wyglądają światowe usługi Family Office
  • Mają Państwo możliwość zapoznania się z najnowocześniejszymi produktami największych towarzystw inwestycyjnych na świecie m.in. Franklin Templeton i Credit Suisse
  • Ze względu na stale zmieniającą się sytuację na rynkach finansowych, przedstawiciele firmy Pentor przygotowali dla Państwa szczegółową analizę sektora Private Banking a Stanisław Markowski (Sal Oppenheim) opowie o tym, jak skutecznie zarządzania portfelem klienta w czasie bessy
  • O tym, w jaki sposób skutecznie wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji, jak pozyskać nowych klientów oraz zbudować z nimi wieloletnią, satysfakcjonującą relację opowie Peter Isenberg (UBS).

Kto powinien wziąć udział:
Konferencja jest skierowana do:

  • Prezesów i Członków Zarządu banków komercyjnych oraz wyższej i średniej Kadry Menedżerskiej z departamentów:
    – Bankowości Prywatnej, Bankowości Detalicznej, Obsługi Klientów Prywatnych, Sprzedaży i Marketingu Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Strategii, Rozwoju Rynku i Produktów, Zarządzania Portfelem Klientów, Inwestycji
  • Kadry Zarządzającej i Przedstawicieli Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych:
    – Prezesów i Członków Zarządu, Dyrektorów Zespołów Inwestycyjnych, Dyrektorów Sprzedaży i Marketingu, Dyrektorów ds. Kluczowych Klientów, Zarządzania Portfelem Klientów, Inwestycji
  • Przedstawicieli Domów Maklerskich, Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego, w szczególności:
    – Prezesów Zarządu, Dyrektorów Zarządzających, Dyrektorów Departamentów Obsługi Klientów, Dyrektorów ds. Inwestycji, Dyrektorów ds. Rozwoju Rynku i Produktów, Dyrektorów ds. Sprzedaży i Marketingu

Program:

21.10.2008 Wtorek

BLOK I: TRENDY W USŁUGACH

PRIVATE BANKING & WEALTH MANAGEMENT

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.40 Nowoczesny i niezależny Wealth Management

Jacob Wester – Director, Head of PWM Europe, Saxo Bank

  • Nowi gracze, nowe schematy w sektorze Private Banking
  • Jak połączyć bankowość internetową z tradycyjnym Private Banking

10.40-11.50 Zakres usług w ramach Private Banking Family Office

Dr Thomas Baechtold –Deputy CEO, Pictet Family Office

11.50-12.10 Przerwa na kawę

12.10-12.55 Analiza rynku Private Banking – najnowsze opinie, oceny i oczekiwania klientów

Eugeniusz Śmiłowski – Prezes Zarządu,
Marcin Idzik – Associate Director, Pentor Research International

  • Strategie komunikacyjne banków
  • Potrzeby i oczekiwania klientów
  • Adresaci usług private banking
  • Zróżnicowane reakcje i doświadczenia klientów

BLOK II:

KLIENT W CENTRUM UWAGI

12.55-13.40 Na dobre i na złe z Klientem – jak budować długofalową i satysfakcjonującą relację w czasie bessy

Peter Isenberg – Generalny Przedstawiciel, UBS AG Polska

  • Programy lojalnościowe – czy działają w czasie bessy
  • Jak uatrakcyjnić ofertę dla Klienta
  • Bonusy

13.40-14.40 Lunch

BLOK III:

KONSEKWENCJE OSTATNICH WYDARZEŃ NA RYNKACH ŚWIATOWYCH DLA SEKTORA PRIVATE BANKING

14.40-15.25 Jak efektywnie zarządzać portfelem klienta w czasie bessy?

Stanisław Markowski – Dyrektor Banku, Sal Oppenheim

  • Podsumowanie najważniejszych rynków w roku 2008 (akcje, surowce, waluty)
  • Omówienie składników zdywersyfikowanego portfela inwestycyjnego (fundusze, produkty strukturyzowane, gotówka)
  • Wskazanie wynikających z powyższego wniosków i rekomendacji odnośnie portfela Klienta

15.25-16.10 Wpływ sytuacji makroekonomicznej na inwestycje – apetyt na ryzyko polskich klientów

Anna Grygiel – Kierownik Zespołu Sprzedaży i Marketingu,
Rafał Madej – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Credit Suisse Asset Management

  • Struktura aktywów na przestrzeni kilku ostatnich lat – zmiany i trendy
  • Czynniki decydujące o strukturze
  • Anatomia kryzysów i zachowania rynku
  • Kontrola ryzyka – problemem globalnym wszystkich uczestników rynku?

16.10-16.20 Przerwa na kawę

16.20-17.05 Jak zdywersyfikowana oferta Private Banking w okresie recesji na rynku finansowym pozwoli zrealizować założone cele

Michał Staszkiewicz – Dyrektor Sprzedaży, Franklin Templeton Investments

17.05 Zakończenie

22.10.2008 Środa

BLOK IV:

NOWOŚCI W TRADYCYJNYCH PRODUKTACH FINANSOWYCH

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.15 Międzynarodowy aspekt bankowości jako nowa kategoria w usługach finansowych

Mariusz Kostera – Head of PFS, HSBC Bank Polska S.A.

  • Globalne trendy społeczne i kulturowe – nowe wyzwania dla bankowości
  • Bank globalny a bank lokalny – co z tego ma klient
  • HSBC Premier – unikalna usługa bankowości międzynarodowej
  • Przyszłość bankowości międzynarodowej a Private Banking na świecie

10.15-11.00 Optymalizacja podatkowa – jak zmniejszyć obciążenia podatkowe Klienta

Andrzej Marczak, KPMG

  • skuteczne metody optymalizacji podatkowej i przykłady ich zastosowania

11.00-11.20 Przerwa na kawę

11.20-12.05 Najnowsza oferta produktów strukturyzowanych

Ewa Kuchcińska – Dyrektor Departamentu Produktów Skarbowych i Zarządzania Usługami Maklerskimi, Bank Handlowy

  • Powody nagłego powodzenia produktów strukturyzowanych
  • Zalety i wady inwestycji
  • Dalsze perspektywy produktów strukturyzowanych na rynku

12.05-12.50 Udział usług pozafinansowych w aktualnej ofercie Private Banking w Polsce

Przedstawiciel Kancelarii Prawnej White&Case

  • Formy finansowania
  • Udział w strukturze przychodów

BLOK V:

NOWOCZESNE KANAŁY DYSTRYBUCJI

12.50-13.35 Portale internetowe a sprzedaż produktów finansowych. Czy rodzi się nowa konkurencja?

Sebastian Rheindorf-Zaorski – Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Prywatnej, Bank Pekao S.A.

  • Osobiste relacje Bank – Klient
  • Personalizacja usług
  • Doradztwo
  • Bezpieczeństwo i poufność

13.35-14.35 Lunch

14.35-15.20 Direct Marketing w Private Banking

Małgorzata Anczewska – Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, Raiffeisen Bank

  • potencjalne źródło pozyskiwania klientów
  • umacnianie relacji z istniejącymi klientami

15.20-15.30 Przerwa na kawę

BLOK VI:

PRODUKTY ALTERNATYWNE

15.30-16.15 Wine banking – przejrzyste inwestowanie w segmencie alternatywnym

Krzysztof Maruszewski – Prezes Zarządu, Stilnovisti

  • Wine banking jako produkt inwestycyjny, cykl życia wina i struktura rynku
  • Funkcjonowanie Liv-ex, jedynej giełdy działającej w segmencie inwestycji alternatywnych
  • Wizerunkowy wymiar wine bankingu – połączenie tradycji i finansów

16.15 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT do 19 września 2008r.
4495 PLN + 22%VAT po 19 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Korczakowska - Project Manager
tel.(22) 256 72 00