eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePolski Rynek Nieruchomości

Główne zagadnienia Kongresu:

  • Zmiany w regulacjach prawnych – Przyspieszanie procesu inwestycyjnego. Likwidacja pozwoleń na budowę i decyzji o warunkach zabudowy. Rola świadectw energetycznych
  • Najlepsze strategie obowiązujące w erze stabilizacji rynku – Marketing deweloperski. Konsolidacja branży
  • Nowe pola ekspansji – czyli gdzie i w co inwestować – Analiza polskich i zagranicznych rynków nieruchomości
  • Wpływ EURO 2012 na rynek nieruchomości

Dlaczego warto wziąć udział:

  • To niepowtarzalne, ogólnopolskie forum wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.
  • Motywem przewodnim roku 2008 jest panująca stabilizacja na rynku nieruchomości. Zapraszam do próby zastanowienia się nad znalezieniem najlepszych strategii działania w dobie zastoju na rynku nieruchomości.
  • Tegoroczny kongres skupi pod jednym dachem polskich i zagranicznych: inwestorów, deweloperów, generalnych wykonawców, producentów budowlanych, pośredników w obrocie nieruchomościami, rzeczoznawców majątkowych, architektów i planistów, kancelarie prawne, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, oraz przedstawicieli administracji rządowej, samorządowej, spółdzielczej.
  • To unikatowe spotkanie, na którym dokonamy analizy przyszłościowych rynków polskich i zagranicznych.

Kto powinien wziąć udział:
Wszystkie instytucje, firmy, państwowe i prywatne podmioty gospodarcze związane z szeroko pojętym rynkiem nieruchomości. W szczególności:

  • Developerzy i Inwestorzy polscy i zagraniczni
  • Najemcy, Zarządcy i Administratorzy powierzchni komercyjnych, biurowych magazynowych, mieszkaniowych
  • Pośrednicy w obrocie nieruchomościami, Agencje leasingu nieruchomości
  • Rzeczoznawcy majątkowi
  • Generalni wykonawcy
  • Biura architektoniczne, Planiści, Urbaniści
  • Dostarczyciele infrastruktury (woda, energia, telekomunikacja)
  • Przedsiębiorstwa z sektora komunikacji i transportu
  • Banki, fundusze inwestycyjne, domy kredytowe, firmy ubezpieczeniowe
  • Kancelarie prawne, firmy konsultingowe obsługujące rynek nieruchomości
  • Przedstawiciele administracji państwowej i samorządowej różnego szczebla
  • Spółdzielnie mieszkaniowe, TBS-y
  • Producenci budowlani, sektor usług budowlano-instalacyjnych i budowlano-wykończeniowych

Uczestnictwo w kongresie polecamy szczególnie:

  • Członkom Zarządów: Prezesom, Wiceprezesom
  • Dyrektorom Generalnym i Zarządzającym
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Dyrektorom ds. Strategii i Rozwoju
  • Dyrektorom ds. Architektury i Planowania
  • Dyrektorom ds. Sprzedaży i Wsparcia Sprzedaży
  • Dyrektorom Marketingu i PR
  • Dyrektorom działów prawnych i podatkowych

Udział w warsztacie pomoże odpowiedzieć na najczęściej stawiane pytania dotyczące:

  • Szybkiego uzyskiwania wymaganych dokumentów i zezwoleń,
  • Unikania błędów przy składaniu wymaganej dokumentacji,
  • Możliwości odwołania od niekorzystnych decyzji,
  • Niuansów prowadzenia działalności deweloperskiej w ujęciu podatkowym.

Program:

Wtorek, 24 czerwca 2008

Moderator kongresu:

Dr Paweł Grząbka, CEE Property Group

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 Uroczyste rozpoczęcie kongresu przez przedstawiciela Ministerstwa Infrastruktury

Regulacje prawne – co nowego?

10.30-11.00 Planowane zmiany w przepisach przyspieszające proces inwestycyjny

Zbigniew Rynasiewicz, Komisja Infrastruktury Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej

11.00-11.15 Przerwa na kawę

11.15-11.45 Rola i znaczenie świadectw energetycznych

Marcin Piotrowski, Konfederacja Budownictwa i Nieruchomości

  • Dlaczego są potrzebne?
  • Wpływ na branżę nieruchomości

Strategie obowiązujące w erze stabilizacji rynku nieruchomości

11.45-12.15 Czas na marketing, czyli klient w centrum uwagi

Paulina Starzyńska, Reas

  • Budowanie konkurencyjnej oferty na rynku mieszkaniowym
  • Skuteczna komunikacja marketingowa
  • Doświadczenie klienta w procesie zakupu mieszkania

12.15-12.45 Rola i znaczenie certyfikatu dla dewelopera

Polski Związek Pracodawców Budownictwa

12.45-13.15 Kampania reklamowa dla dewelopera

Maciej Zaborowski, Grupa GSZ

  • Skuteczna kampania – kiedy zacząć i jak to zrobić?
  • Rodzaje kampanii
  • Wykorzystywane narzędzia
  • Pozycjonowanie marki dewelopera – produktu
  • Jak nie rozbić się na rafie?

13.15-14.15 Lunch

14.15-14.45 Fuzje i przejęcia na rynku nieruchomości

Piotr Olejniczak, KPMG

  • Sytuacja na rynku deweloperskim w Polsce – przegląd sytuacji rynkowej i kondycji branży
  • Wzrost organiczny czy fuzje i przejęcia – alternatywne kierunki ekspansji
  • Wartość spółek deweloperskich: podejście inwestorów i oczekiwania właścicieli
  • Transakcje fuzji i przejęć – struktura, strategia i finansowanie

14.45-15.15 Finansowanie inwestycji deweloperskich

Jan Dziekański KPMG

  • Priorytety spółek zaangażowanych w projekty finansowania nieruchomości
  • Ryzyka finansowania inwestycji z punktu widzenia instytucji finansującej
  • Struktury finansowania
  • Leasing zwrotny

15.15-15.45 Lofty – moda czy trwały trend

Romuald Grochocki, West Development

15.45-16.00 Przerwa na kawę

16.00-16.30 Warszawski rynek nieruchomości biurowych – plany nowych inwestycji a rozwój infrastruktury drogowej i sieci komunikacji publicznej – czy miasto nie widzi problemu?

Tomasz Buras, King Sturge

16.30-17.00 Inwestycje w bazy hotelowe

Jerzy Miklewski, Hotelon

  • Turystyka przyjazdowa do Polski i turystyka krajowa
  • Baza noclegowa w Polsce
  • Baza hotelowa w Polsce
  • Prognoza rozwoju bazy hotelowej bez uwzględnienia Euro 2012
  • Co może przynieść Euro 2012?
  • Prognoza rozwoju i wyników bazy hotelowej z uwzględnieniem Euro 2012
  • Informacje o działaniach podejmowanych przez inwestorów na rynku inwestycji hotelarskich w Polsce

17.00 Zakończenie

Środa, 25 czerwca 2008

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
Analiza rynków regionalnych

9.30-9.55 Analiza możliwości inwestycyjnych dużych rynków regionalnych

Michał Abramczyk, Home Broker

  • Omówienie rynków: warszawskiego, śląskiego,
  • krakowskiego, wrocławskiego i pomorskiego
  • Szybkość przeprowadzania procesu inwestycyjnego w największych miastach

9.55-10.20 Inwestycje w rejonie Warszawa Przedstawiciel Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa*

10.20-10.45 Omówienie możliwości inwestycyjnych miasta Katowice Przedstawiciel Urzędu Miasta Katowice

10.45-11.10

Omówienie możliwości inwestycyjnych miasta Kraków

Przedstawiciel Urzędu Miasta Kraków

11.10-11.35 Omówienie możliwości inwestycyjnych miasta Gdańsk

Przedstawiciel Urzędu Miasta Gdańsk

11.35-11.50 Przerwa na kawę

11.50-12.15 Omówienie możliwości inwestycyjnych miasta Łódź

Przedstawiciel Urzędu Miasta Łódź
Analiza rynków rozwijających się

12.15-12.45 Potencjał rynków rozwijających się

Patrycja Dzikowska, Jones Lang LaSalle

  • Rozwój rynku nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce
  • Krótkie podsumowanie sytuacji w głównych aglomeracjach Polski
  • Miasta średniej wielkości – początki i sytuacja obecna
  • Miasta wielkości pomiędzy 100 a 200 tysięcy mieszkańców – czym przyciągają inwestorów i deweloperów
  • Prognozy Wschodzących rynków. Miasta pomiędzy 50 a 100 tysięcy mieszkańców

Euro 2012 – wpływ na rynek nieruchomości

12.45-13.15 Wpływ EURO 2012 na rynek nieruchomości

Adam Derdzikowski, ASM Poland

  • Wpływ organizacji mistrzostw na gospodarkę i rynek budowlany
  • Sytuacja na rynku mieszkaniowym
  • Sytuacja na rynku niemieszkaniowym

13.15-14.15 Lunch

Ekspansja na rynki zagraniczne

14.15-14.45 Ukraina jako niezaspokojony, lukratywny, wschodzący rynek

Dorota Chudykowska, Europtima

  • Potencjał
  • Kto inwestuje?
  • Gdzie najlepiej inwestować?
  • Zwyczaje i procedury

14.45-15.15 Przyspieszanie procesu inwestycyjnego na Ukrainie

Czesław Lewandowski, Kancelaria Prawna Leopolis

  • Podstawy prawne dotyczące rynku nieruchomości na Ukrainie
  • Powody dla których warto inwestować na Ukrainie – aktualne, praktyczne wskazówki dla inwestorów
  • Regulacje prawne związane z obrotem ziemią na Ukrainie – stan aktualny i perspektywy

15.15-15.30 Przerwa na kawę

15.30-16.00 Planowanie ekspansji działań deweloperskich

Dr Paweł Grząbka, CEE Property Group

  • Jak wybrać odpowiedni segment rynku?
  • Kryteria wyboru ekspansji geograficznej

16.00-17.00 Perspektywy nowych, mieszkaniowych rynków inwestycyjnych Centralnej Europy

Joanna Iwanowska, REAS

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie i Warsztacie wynosi:
6090 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 30 maja 2008r.
6590 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 30 maja 2008r.
Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Kongresie wynosi:
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 30 maja 2008r.
4995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 30 maja 2008r.
Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Warsztacie wynosi 1995 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Sebastian Wojciechowski - Project Manager
tel.(22) 256 72 00