W poszukiwaniu zaawansowanych technik zwiększania zysków w eBiznesie, przeszliśmy już 3 ważne kroki:
1.Wspólnie z polskimi praktykami eCommerce dokonaliśmy kompleksowej DIAGNOZY branży. Wyłoniliśmy kluczowe PYTANIA, najważniejsze PROBLEMY i wymagające naprawy OBSZARY eBiznesu
2. Stworzyliśmy FORMUŁĘ wydarzenia, której od dawna poszukują polscy praktycy eCommerce - sesje wspólne + 12 sesji ćwieczeniowych obejmujących kluczowe obszary:strategia, marketing, pricing
3. Zaprosiliśmy wybitnych ekspertów i doświadczonych praktyków eCommerce, aby podzielili się z Tobą cenną WIEDZĄ i DOŚWIADCZENIAMI oraz zdradzili TAJNIKI eSUKCESU
dalszą drogę musisz przejść z nami, pozostały nam kolejne 3 kroki:
4. Zgłoś swój udział w Polish eCommerce Summit 2013 – pierwszej na polskim rynku platformie spotkań ePraktyków, która będzie nie tylko surową diagnozą, ale też wyjątkową szansą znalezienia konkretnych i praktycznych rozwiązań!
5. Przedyskutuj problemy, postaw trudne pytania, znajdź inspirujące odpowiedzi i poznaj gotowe przepisy na eSukces!
6. Wprowadź w swoim eBiznesie zmiany, które pozwolą zmonetyzować niewykorzystane dotychczas w pełni narzędzia, obszary i możliwości!
Unikalna i praktyczna formuła:
• Sesje wspólne z udziałem doświadczonych ekspertów branży
• Aż 12 sesji ćwiczeniowych do wyboru, prowadzonych przez praktyków eCommerce
• Wyjątkowa szansa na personalizację programu zgodnie z Twoimi potrzebami szkoleniowymi
• Analiza najciekawszych rynkowych wdrożeń i praktyczne wskazówki
• Gotowe rozwiązania, które pomogą zmaksymalizować zyski Twojego eBiznesu
Kluczowe dla branży zagadnienia:
Omni-channel retailing • Affiliate Network • Next Generation mCommerce • Apps • Online & Offline Pricing • Monetyzacja • Social Media • Buzz marketing Konwersja • Targeting & Retargeting • Big Data • Customer Experience Management • Multi Channel • Merchandising Online • Marka produktu w sieci
W programie m.in. tematy:
- „Nie, dziękuję, nie kupuję!”, czyli 5 skutecznych dróg „do zabicia eBiznesu”. Najczęstsze błędy i największe zagrożenia dla eCommerce – jak ich skutecznie unikać
Jacek Lipiński, Head of e-Commerce and Digital, Trodat Polska - Nowoczesna firma digital, czyli rewolucja musi zacząć się od środka (case study)
Małgorzata Rykucka, Senior Digital Manager, Philips - E – commerce - B2B czy B2C? - case study Europapier (Heinzel Group) oraz Praktiker Polska i Praktiker Ukraina
Jakub Bronczyk, Menedżer ds. Kluczowych Klientów E-commerce, OPTeam S.A. - „Ja polecam, on poleca, my polecamy!” Jak wielka jest siła połączenia! Affiliate network jako skuteczna metoda na zwiększanie zysków Twojego eBiznesu
case study afilo.pl
Michał Hejka, Dyrektor Operacyjny, afilo.pl - „Wielka siła M!!!" Mobliny klient, mobilne narzędzia... mobilny retailer! Format
mCommerce – zyskowna inwestycja wspierająca eCommerce
Maciej Szymański, Kierownik Zespołu Kontentu, Polkomtel - Koszt konwersji niższy o 1000%, czyli jak marketing automation i personalizowane rekomendacje mogą zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszt pozyskania klienta. Targeting i retargeting w strategii promocji eSklepu
Michał Jaworski, Dyrektor eCommerce, Rainbow Tours
Paweł Wyborski, Prezes Zarządu, Quartic sp. z o.o.
Konrad Pawlus, Wiceprezes Zarządu, Chief Technology Officer, Benhauer - BigCommerce: jak wielkie dane zmieniają eBiznes
Krzysztof Sobieszek, Pełnomocnik Zarządu ds. Badań, Nasza Klasa - "Customer Obssesed” – znajomość oczekiwań użytkowników jako sposób na wyprzedzenie konkurencji oraz budowanie trwałych „więzi” z eKlientem. Customer Experience Management w formacie e-commerce
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank - Zaawansowane narzędzia i techniki marketingowe dla formatu eCommerce
Tomasz Domżalski, Dyrektor Marketingu, wakacje.pl - Wygraj cen(ow)ą batalię! Online + Offilne Pricing- wielokanałowa polityka cenowa efektywnie wspierającą wizerunek retailera
- Social Media a eCommerce. Sprzedaż, obsługa klienta, działania wizerunkowe. Konsekwencje, zagrożenia i korzyści wynikające z obecności eCommerce w Social Media. Jak zbudować strategię i jak przygotować na nią eBiznes
Maciej Skrzypczak, Client Service Director, Partner, Lubię To Social Media Agency - „Tak, mam bogate doświadczenia w wielu kanałach zakupu. Od Ciebie zależy, który wybiorę!” W odpowiedzi na podróż klienta po wielu kanałach - Omni-Channel Retailing. Modne hasło, zyskowna inwestycja czy niezbędna strategia?
François Mamboisse, President, eCommerce Europe - Online bez granic! Skuteczna ekspansja zagraniczna w handlu online (case study eBay Europe)
Alina Prawdzik, Senior Director, eBay Europe - eCommerce od A do Z, czyli jak kompleksowo zrealizować uruchomienie nowego kanału sprzedaży
Tomasz Karwatka, Prezes, Divante - Sprzedaż rozbudowanych i skomplikowanych usług online – najlepsze rozwiązania okiem praktyka (case study nc+)
Krzysztof Szarski, Kierownik ds. projektów internetowych i eCommerce, nc+ - Zarządzanie kontentem i biblioteką produktów w sieci. Jak poprzez personalizację oferty oraz zaawansowane techniki merchandisingu online zwiększyć poziom sprzedaży
Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzająca FACT-Finder® Partner Polska, Członek Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska - Next generation mCommerce, czyli jak zmaksymalizować użyteczność formatu mobilnego
Stefan Nowak, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju , Grupa Nokaut - Zarządzanie sprzedażą wielokanałową w praktyce
Jakub Jasiński, Ekspert eCommerce, Redaktor, Mensis - Efektywne kampanie eMail Marketing w eCommerce
Marcin Moska, Doradca ds. Strategii eCommerce, Divante - Konwersja – klucz do eSukcesu! Jak zwiększyć ruch w Twoim sklepie online
Maciej Gałecki, Prezes, Bluerank - Producent wpiera eCommerce! Jak efektywnie współuczestniczyć w budowaniu obecności marki produktu w sieci
Katarzyna Boczek, Specjalista ds. marketingu marki Frugo, Food Care