eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePolish eCommerce Summit

W poszukiwaniu zaawansowanych technik zwiększania zysków w eBiznesie, przeszliśmy już 3 ważne kroki:

1.Wspólnie z polskimi praktykami eCommerce dokonaliśmy kompleksowej DIAGNOZY branży. Wyłoniliśmy kluczowe PYTANIA,  najważniejsze PROBLEMY i wymagające naprawy OBSZARY eBiznesu

2. Stworzyliśmy FORMUŁĘ wydarzenia, której od dawna poszukują polscy praktycy eCommerce - sesje wspólne + 12 sesji ćwieczeniowych obejmujących kluczowe obszary:strategia, marketing, pricing

3. Zaprosiliśmy wybitnych ekspertów i doświadczonych praktyków eCommerce, aby podzielili się z Tobą cenną WIEDZĄ i DOŚWIADCZENIAMI oraz zdradzili TAJNIKI eSUKCESU

dalszą drogę musisz przejść z nami, pozostały nam kolejne 3 kroki:

4.  Zgłoś swój udział w Polish eCommerce Summit 2013 – pierwszej na polskim rynku platformie spotkań ePraktyków, która  będzie nie tylko surową diagnozą, ale też wyjątkową szansą znalezienia konkretnych i praktycznych rozwiązań!

5.  Przedyskutuj problemy, postaw trudne pytania, znajdź inspirujące odpowiedzi i poznaj gotowe przepisy na eSukces!

6.  Wprowadź w swoim eBiznesie zmiany, które pozwolą zmonetyzować niewykorzystane dotychczas w pełni narzędzia, obszary i możliwości!

Unikalna i praktyczna formuła:

Sesje wspólne z udziałem doświadczonych ekspertów branży
• Aż 12 sesji ćwiczeniowych do wyboru, prowadzonych przez praktyków eCommerce
• Wyjątkowa szansa na personalizację programu zgodnie z Twoimi potrzebami szkoleniowymi
Analiza najciekawszych rynkowych wdrożeń i praktyczne wskazówki
Gotowe rozwiązania, które pomogą zmaksymalizować zyski Twojego eBiznesu

Kluczowe dla branży zagadnienia:

Omni-channel retailing • Affiliate Network • Next Generation mCommerce • Apps • Online & Offline Pricing • Monetyzacja • Social Media • Buzz marketing Konwersja • Targeting & Retargeting • Big Data • Customer Experience Management • Multi Channel • Merchandising Online • Marka produktu w sieci

 
W programie m.in. tematy:

  • „Nie, dziękuję, nie kupuję!”, czyli 5 skutecznych dróg „do zabicia eBiznesu”. Najczęstsze błędy i największe zagrożenia dla eCommerce – jak ich skutecznie unikać
    Jacek Lipiński, Head of e-Commerce and Digital, Trodat Polska
  • Nowoczesna firma digital, czyli rewolucja musi zacząć się od środka (case study)
    Małgorzata Rykucka, Senior Digital Manager, Philips
  • E – commerce - B2B czy B2C? - case study Europapier (Heinzel Group) oraz Praktiker Polska i Praktiker Ukraina
    Jakub Bronczyk, Menedżer ds. Kluczowych Klientów E-commerce, OPTeam S.A.
  • „Ja polecam, on poleca, my polecamy!” Jak wielka jest siła połączenia! Affiliate network jako skuteczna metoda na zwiększanie zysków Twojego eBiznesu
    case study afilo.pl
    Michał Hejka, Dyrektor Operacyjny, afilo.pl
  • „Wielka siła M!!!" Mobliny klient, mobilne narzędzia... mobilny retailer! Format
    mCommerce – zyskowna inwestycja wspierająca eCommerce
    Maciej Szymański, Kierownik Zespołu Kontentu, Polkomtel
  • Koszt konwersji niższy o 1000%, czyli jak marketing automation i personalizowane rekomendacje mogą zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszt pozyskania klienta. Targeting i retargeting w strategii promocji eSklepu
    Michał Jaworski, Dyrektor eCommerce, Rainbow Tours
    Paweł Wyborski, Prezes Zarządu, Quartic sp. z o.o.
    Konrad Pawlus, Wiceprezes Zarządu, Chief Technology Officer, Benhauer
  • BigCommerce: jak wielkie dane zmieniają eBiznes
    Krzysztof Sobieszek, Pełnomocnik Zarządu ds. Badań, Nasza Klasa
  • "Customer Obssesed” – znajomość oczekiwań użytkowników jako sposób na wyprzedzenie konkurencji oraz budowanie trwałych „więzi” z eKlientem. Customer Experience Management w formacie e-commerce
    Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
  • Zaawansowane narzędzia i techniki marketingowe dla formatu eCommerce
    Tomasz Domżalski, Dyrektor Marketingu, wakacje.pl
  • Wygraj cen(ow)ą batalię! Online + Offilne Pricing- wielokanałowa polityka cenowa efektywnie wspierającą wizerunek retailera
  • Social Media a eCommerce. Sprzedaż, obsługa klienta, działania wizerunkowe. Konsekwencje, zagrożenia i korzyści wynikające z obecności eCommerce w Social Media. Jak zbudować strategię i jak przygotować na nią eBiznes
    Maciej Skrzypczak, Client Service Director, Partner, Lubię To Social Media Agency
  • „Tak, mam bogate doświadczenia w wielu kanałach zakupu. Od Ciebie zależy, który wybiorę!” W odpowiedzi na podróż klienta po wielu kanałach - Omni-Channel Retailing. Modne hasło, zyskowna inwestycja czy niezbędna strategia?
    François Mamboisse, President, eCommerce Europe
  • Online bez granic! Skuteczna ekspansja zagraniczna w handlu online (case study eBay Europe)
    Alina Prawdzik, Senior Director, eBay Europe
  • eCommerce od A do Z, czyli jak kompleksowo zrealizować uruchomienie nowego kanału sprzedaży
    Tomasz Karwatka, Prezes, Divante
  • Sprzedaż rozbudowanych i skomplikowanych usług online – najlepsze rozwiązania okiem praktyka (case study nc+)
    Krzysztof Szarski, Kierownik ds. projektów internetowych i eCommerce, nc+
  • Zarządzanie kontentem i biblioteką produktów w sieci. Jak poprzez personalizację oferty oraz zaawansowane techniki merchandisingu online zwiększyć poziom sprzedaży
    Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzająca FACT-Finder® Partner Polska, Członek Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska
  • Next generation mCommerce, czyli jak zmaksymalizować użyteczność formatu mobilnego
    Stefan Nowak, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju , Grupa Nokaut
  • Zarządzanie sprzedażą wielokanałową w praktyce
    Jakub Jasiński, Ekspert eCommerce, Redaktor, Mensis
  • Efektywne kampanie eMail Marketing w eCommerce
    Marcin Moska, Doradca ds. Strategii eCommerce, Divante
  • Konwersja – klucz do eSukcesu! Jak zwiększyć ruch w Twoim sklepie online
    Maciej Gałecki, Prezes, Bluerank
  • Producent wpiera eCommerce! Jak efektywnie współuczestniczyć w budowaniu obecności marki produktu w sieci
    Katarzyna Boczek, Specjalista ds. marketingu marki Frugo, Food Care





Koszt udziału 1 osoby w wydarzeniu wynosi:
2295 PLN netto od 11 maja 2013

Szczegółowe informacje:

Justyna Piechocka - Project Director
tel.: 22 45 25 113 
e-mail:

Więcej na stronie: