eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePoland & CEE Retail Summit

Kongres “Poland & CEE Retail Summit 2012” jest najważniejszym spotkaniem branżowym podczas, którego można być w 100% pewnym spotkania kluczowych decydentów z sektora handlu detalicznego, hurtowego oraz FMCG. W dniach 21 i 22 marca 2012 roku ponad 60 prelegentów prezentować będzie planowane na najbliższe lata projekty oraz przeprowadzać szczegółowe analizy obecnej sytuacji w polskim i europejskim sektorze handlu, wskazując perspektywy oraz obecne i przyszłe trendy.

Czego można oczekiwać po edycji 2012?

Po raz kolejny kadra zarządzająca reprezentująca czołówkę firm z sektora handlu detalicznego oraz hurtowego oraz osoby odpowiadające za najważniejsze operacje po stronie producenckiej spotkają się na tym dorocznym kongresie. Poprzednie edycje kongresu udowodniły, iż jest to doskonałe miejsce do robienia biznesu, do nawiązywania nowych relacji oraz podtrzymywania dotychczasowych. To także idealna okazja aby poznać strategie, zrealizowane oraz planowane projekty poszczególnych graczy rynkowych, które niewątpliwie, będą mieć również wpływ na Państwa organizację

Głównym założeniem i celem przyświecającym temu spotkaniu jako całości, oraz poszczególnym prelekcjom, jest próba znalezienia idealnego modelu kooperacji, który będzie dochodowy dla obydwu stron i który pozwoli na przezwyciężenie wyzwań jakie stoją przed poszczególnymi firmami sektora detalicznego i FMCG.

Dyskusja będzie się toczyć więc wokół tak kluczowych dla każdej organizacji kwestii jak: obniżanie kosztów operacyjnych, współdzielenie łańcucha dostaw, wzmacnianie lojalności wobec produktu i brandu, dobra jakość i wysoka dostępność produktów, pozytywne doświadczenia klienta związane z marką czy też stymulowanie sprzedaży.


Jak co roku kongres zorganizowany będzie wokół czterech równoległych sesji tematycznych dotyczących:

  • Inspiracji w handlu detalicznym oraz sektorze FMCG
    Strategiczna sesja z udziałem prezesów i członków zarządów kluczowych sieci handlowych, producentów a także polityków i ekspertów. Dokąd zmierza polski retail? Na czym i jak zarabiać? Jak kryzys wpłynie na przyszłość branży?
  • Shopper marketingu oraz zarządzania kategorią
    Zobacz, jak wygrywać walkę o klienta w punkcie sprzedaży, zarządzać efektywnie kategorią i wyróżniać się na półce oraz stosować rozwiązania in-store, które zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i jej sprzedaż.
  • Zakupów, sprzedaży i marki własnej
    Najlepsze praktyki współpracy detalista-producent w prezentacjach przedstawicieli obu stron. Skuteczne procesy zakupowe, negocjacje handlowe, optymalizacja współpracy, rozwój marki własnej to główne tematy tej sesji!
  • Logistyki i łańcucha dostaw
    Poznaj case studies optymalizacji zarządzania supply chain i współpracy sieć-dostawca! Wśród tematów: zarządzanie dostępnością, podnoszenie wydajności, dobór opakowań, współpraca z operatorem logistycznym.


Poland & CEE Retail Summit 2012 to:

  • 2 dni kongresu
  • ponad 60 prelegentów
  • Sesja plenarna - dla wszystkich
  • Możliwość wyboru dowolnych prelekcji podczas 4 sesji równoległych, każdego dnia
  • Unikalne na polskim rynku - 2 sesje Speed Networking - by szybko nawiązać kontakty!
  • Wieczorna gala i wręczenie nagród "Retailer of the Year 2011" w 7 kategoriach
  • Ponad 400 uczestników - w tym ponad 100 reprezentantów sieci handlowych podczas edycji 2011!

W kongresie udział potwierdziło ponad 50 przedstawicieli handlu hurtowego i detalicznego, którzy reprezentują takie firmy jak:
Jeronimo Martins Dystrybucja, Tesco Polska, BOMI, Piotr i Paweł, Tradis, Polska Grupa Supermarketów, Lewiatan Holding, Żabka Polska, Eurocash, Interchem, Intermarche, Intersport, Alma Market, Polbita, Kakadu, EM&F Group, Empik, KPH Społem, A.pl, Organic Farma Zdrowia, EKO Holding, Grupa Kapitałowa Specjał, Profi Rom Food Romania

W trakcie tegorocznej edycji, podczas wieczornego bankietu, po raz drugi wręczone zostaną branżowe nagrody “Retailer of The Year 2011. Wybrany przez Dostawców”.

Nagroda "Retailer of the Year - Wybrany przez dostawców", której celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować, jest jedynym wyróżnieniem na rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców.

W W kolejnej edycji nagrody badanie, które wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach, zostanie również, jak i w roku poprzednim, przeprowadzone przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG.

W Zwycięzcy wyłonieni w 7 kategoriach zostaną uhonorowani w trakcie wieczornej ceremonii, na którą zapraszamy wszystkich uczestników Kongresu!

Kategorie nagrody to:
- Nagroda główna: Retailer of the Year
- Hipermarket
- Supermarket
- Dyskont
- Convenience i regionalne sieci handlowe
- Hurtownicy i Dystrybutorzy
- Drogerie

Warto być tam, gdzie odbywają się najważniejsze spotkania i gdzie obecne są osoby decydujące o kierunkach rozwoju rynku w kraju i regionie CEE. Kongres „Poland & CEE Retail Summit 2012” jest właśnie takim miejscem!


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT do 24 lutego 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT po 24 lutego 2012 r.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.: 12 35 05 400


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: