eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjePoland & CEE Customer Loyalty Summit

Międzynarodowe doświadczenie, krakowski klimat, najbardziej aktualne tematy i przede wszystkim doświadczenia liderów rynku należą do charakterystycznych cech dorocznego wydarzenia organizowanego przez Blue Business Media.

Vodafone (UK), ING Group (NL), Barclaycard Freedom (UK), Polkomtel, Leroy Merlin, Tradis to tylko niektóre z firm reprezentowanych w gronie prelegentów tegorocznej edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit, które ma miejsce już 14-15 kwietnia w Krakowie.

W programie m.in.:

  • Przyszłość programów lojalnościowych i alternatywne sposoby budowania trwałych relacji z Konsumentem, case study: ING Group, OPDF, Lotos, Leroy Merlin, Polkomtel
  • Nowe możliwości pogłębienia wiedzy o Kliencie – sposoby efektywnego gromadzenia i analizy danych, doświadczenia Barclaycard Freedom, Tradis, BUYVip, Vodafone
  • Dopasowanie nagród i sposobów komunikacji do charakteru odbiorcy oraz strategii wsparcia sprzedaży, case study Akzo Nobel, LFP
  • Podział na sesje B2C i B2B oraz 5 interaktywnych grup tematycznych pogłębiających gorące kwestie programów lojalnościowych, takie jak, jak: pułapki prawne i podatkowe, ROI programów, analiza danych i relacje w B2B, dają możliwość wyboru najbardziej interesujących tematów i dopasowania programu do własnych potrzeb.

Wieczorny bankiet podsumowujący I dzień wydarzenia, będzie jak zwykle idealnym momentem na wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów!


Koszt uczestnictwa:
2995 zł + 23% VAT do 11 lutego 2011r.
3495 zł + 23% VAT do 11 marca 2011r.
3995 zł + 23% VAT po 11 marca 2011r.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń
Tel.: +12 350 54 00

Więcej na: