-
Tytuł:
Optymalizacja w procesie zakupowym i łańcuchu dostaw
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 795 + VAT PLN Teraz: 2 795 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-27 - 2012-11-28
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Trio Conferences
W ostatnim czasie zdecydowana większość przedsiębiorstw kładzie duży nacisk na poszukiwanie oszczędności, m.in. poprzez optymalizację procesów zakupowych, tak by nie obniżając jakości produktów i usług, zaoszczędzać środki. Jedną z obranych strategii jest reorganizacja struktury zakupowej i efektywne wykorzystywanie jej potencjału, jak drzemie zarówno narzędziach, metodach, ale przede wszystkim w ludziach, odpowiadających za realizacje zakupów.
Podczas dwudniowego Warsztatu poruszone zostaną zagadnienia i obszary tematyczne związane z optymalizacją kosztów, usprawnianiem procesów w obszarze zakupów
i łańcucha dostaw - problemy najbardziej aktualne w kontekście nowoczesnej strategii zakupowej i najczęściej nurtujące Kupców.
Zaproszeni Prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu realizacji, jakich dokonali we własnych firmach, osiągając wymierne efekty.
Warsztat „Optymalizacja w procesie zakupowym i łańcuchu dostaw” pozwoli Państwu poszerzyć swoją wiedzę na temat usprawniania procesów zakupowych, będzie również świetną okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, również spoza własnej branży.
Do udziału w Warsztacie zapraszamy przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej specjalizującej się w realizacji zakupów i zaopatrzenia w firmie:
- Menedżer ds. Zakupów/ Zaopatrzenia
- Szef działu Zakupów/ Zaopatrzenia
- Dyrektor i Kierownik Administracyjny
- Dyrektor i Menedżer ds. logistyki, którym podlegają działy Zakupów/ Zaopatrzenia
- Pracownicy zaangażowani w planowanie i realizację zakupów
Program
1 dzień warsztatu, 27 listopada
9.00 Rejestracja, powitanie i poranna kawa
9.30 Jak planować i wdrażać efektywne strategie zakupowe
11.00 Przerwa na kawę
11.20 Efektywność kosztowa procesów zakupowych – sprawdzone rozwiązania
Adam Bernacki, ADR International
13.00 Lunch
Praktyczna sesja warsztatowa
Grzegorz Olechniewicz, Goodman
14.00 MODUŁ 1: Metoda optymalizacji przedmiotu zamówienia w kontekście unifikacji zamówień i procedur zakupowych oraz usprawnienia procesów
15.30 Przerwa na kawę
15.40 MODUŁ 2: Konsolidacja zakupów i centralizacja kompetencji zakupowych w firmach wielooddziałowych
17.00 Zakończenie pierwszego dnia Warsztatu
2 dzień warsztatu, 28 listopada
9.00 Rejestracja, powitanie i poranna kawa
9.30 Realizacja zakupów w ujęciu projektowym
Dorota Rusecka, PLL LOT S.A.
10.30 eProcurement czyli wsparcie narzędziowe procesów zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem ePrzetargów
Jacek Jarmuszczak, Carlsberg Group
11.30 Przerwa na kawę
11.50 Aspekty prawne optymalizacji współpracy kontraktowej z kontrahentami
Marcin Chomiuk, Jara&Partners
12.50 Lunch
13.50 Optymalizacja procesów planowania zakupów
Dawid Doliński, Instytut Logistyki i Magazynowania
14.50 Budowanie i zarządzanie grupą zakupową. Jak wypracować optymalny model współpracy
Andrzej Zawistowski, Grupa Zakupowa w Polsce
15.50 Przerwa na kawę
16.00 Grupy Zakupowe – jak osiągnąć oszczędności dzięki wspólnemu kontraktowaniu towarów i usług. Case study
Paulina Wojtowicz-Maryjka, Podkarpacki Klub Biznesu
Robert Dankiewicz, Podkarpacki Klub Biznesu
16.45 Podsumowanie Warsztatu, wręczenie Certyfikatów
Koszt udziału w wydarzeniu wynosi: 2 795 netto PLN + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk
Project Manager
tel. 22. 45 25 100
kom. 501 748 796
mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: