-
Tytuł:
Optymalizacja procesów zakupowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2010-10-26 - 2010-10-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Gdzie szukać oszczędności, jak budować relacje z dostawcami
W programie m.in :
- W jaki sposób wejść na rynki wschodnioazjatyckie i na co zwracać szczególną uwagę w kontaktach z azjatyckim partnerem biznesowym? Informacje z pierwszej ręki przekaże Państwu Maciej Wilk, szef firmy Dragon & Eagle, reprezentujący także Radę Rozwoju Handlu Hong Kongu w Polsce.
- Możliwości negocjacji z dostawcami już dawno się skończyły i brakuje kolejnych pomysłów? O nowych sposobach generowania oszczędności powie Norbert Szafranowicz z Deutsche Bank PBC.
- W jaki sposób oceniać pracowników działu zakupów? Najważniejsze kryteria oceny, nagradzania i motywowania kupców wskaże Małgorzata Szulc, reprezentująca Accenture.
- Handlujesz z zagranicą i wahania kursu walut spędzają ci sen z powiek? Jaki jest najlepszy moment transakcji i jak się zabezpieczyć przed negatywnymi skutkami huśtawki walutowej? Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Marek Wołos z TMS Brokers.
- Dział zakupów może kreować wartość dodaną dla biznesu, np. poprzez zakupy materiałów ekologicznych. Jak to zrobić i dlaczego warto — powie Dariusz Mroczek, Dyrektor Zakupów w IKEA.
Dlaczego warto wziąć udział:
W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów, zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, małych przedsiębiorstwach i globalnych korporacjach, składających zamówienia centralnie i w sposób rozproszony.
Największym wyzwaniem kupców jest obecnie takie zorganizowanie procesu zakupowego, by wygenerować jak największe oszczędności i namówić do współpracy w tym zakresie inne działy firmy. Jak to zrobić? O tym powiedzą eksperci VI Kongresu „Optymalizacja procesów zakupowych”. Być może dobrym sposobem jest poszukiwanie dostawców w Chinach czy Hong Kongu? Rynki te rządzą się własnymi prawami, dlatego podczas spotkania będą mogli Państwo poznać tajniki umiejętnego prowadzenia negocjacji z azjatyckimi partnerami.
Handel z zagranicą oznacza operowanie walutami. Jak uniknąć skoków cenowych związanych z chwiejną walutą i jak zabezpieczyć się przed niestabilnym kursem? Odpowiedzi uzyskają Państwo podczas naszego Kongresu. Ponadto dowiedzą się też Państwo, jakie sprawdzone metody oceny kupców mogą stosować menedżerowie Działów Zakupów, gdzie szukać informacji o kontrahentach i jak zaangażować dostawców w generowanie oszczędności.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy reprezentujący firmy: Infosys BPO Poland, IKEA, Cadbury, Deutsche Bank PBC, M&M Polska, Schenker, Dragon & Eagle, Integer.pl, Accenture, TMS Brokers i Kamil oraz IDP.
Kto powinien wziąć udział:
Z wiedzy prelegentów Kongresu, którzy zaprezentują doświadczenia firm z różnych sektorów gospodarki, najbardziej skorzystają Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
- zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
- współpracy z dostawcami
- zarządzania dostawami
- logistyki
- handlu
- administracji
- inwestycji
- zarządzania majątkiem
- firmy pośredniczące w handlu zagranicznym, szczególnie z Azją
- przedstawiciele izb gospodarczych
- firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów i zaopatrzenia
- producenci systemów informatycznych do zarządzania procesem zakupowym
- doradcy finansowi
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 17 września 2010,
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 17 września 2010
Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w kongresie.
Szczegółowe informacje:
Dorota Wojnar - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej na: