eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeOptymalizacja procesów zakupowych

Gdzie szukać oszczędności, jak budować relacje z dostawcami

W programie m.in :

  • W jaki sposób wejść na rynki wschodnioazjatyckie i na co zwracać szczególną uwagę w kontaktach z azjatyckim partnerem biznesowym? Informacje z pierwszej ręki przekaże Państwu Maciej Wilk, szef firmy Dragon & Eagle, reprezentujący także Radę Rozwoju Handlu Hong Kongu w Polsce.
  • Możliwości negocjacji z dostawcami już dawno się skończyły i brakuje kolejnych pomysłów? O nowych sposobach generowania oszczędności powie Norbert Szafranowicz z Deutsche Bank PBC.
  • W jaki sposób oceniać pracowników działu zakupów? Najważniejsze kryteria oceny, nagradzania i motywowania kupców wskaże Małgorzata Szulc, reprezentująca Accenture.
  • Handlujesz z zagranicą i wahania kursu walut spędzają ci sen z powiek? Jaki jest najlepszy moment transakcji i jak się zabezpieczyć przed negatywnymi skutkami huśtawki walutowej? Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Marek Wołos z TMS Brokers.
  • Dział zakupów może kreować wartość dodaną dla biznesu, np. poprzez zakupy materiałów ekologicznych. Jak to zrobić i dlaczego warto — powie Dariusz Mroczek, Dyrektor Zakupów w IKEA.

Dlaczego warto wziąć udział:

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów, zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, małych przedsiębiorstwach i globalnych korporacjach, składających zamówienia centralnie i w sposób rozproszony.

Największym wyzwaniem kupców jest obecnie takie zorganizowanie procesu zakupowego, by wygenerować jak największe oszczędności i namówić do współpracy w tym zakresie inne działy firmy. Jak to zrobić? O tym powiedzą eksperci VI Kongresu „Optymalizacja procesów zakupowych”. Być może dobrym sposobem jest poszukiwanie dostawców w Chinach czy Hong Kongu? Rynki te rządzą się własnymi prawami, dlatego podczas spotkania będą mogli Państwo poznać tajniki umiejętnego prowadzenia negocjacji z azjatyckimi partnerami.

Handel z zagranicą oznacza operowanie walutami. Jak uniknąć skoków cenowych związanych z chwiejną walutą i jak zabezpieczyć się przed niestabilnym kursem? Odpowiedzi uzyskają Państwo podczas naszego Kongresu. Ponadto dowiedzą się też Państwo, jakie sprawdzone metody oceny kupców mogą stosować menedżerowie Działów Zakupów, gdzie szukać informacji o kontrahentach i jak zaangażować dostawców w generowanie oszczędności.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się praktycy reprezentujący firmy: Infosys BPO Poland, IKEA, Cadbury, Deutsche Bank PBC, M&M Polska, Schenker, Dragon & Eagle, Integer.pl, Accenture, TMS Brokers i Kamil oraz IDP.

Kto powinien wziąć udział:

Z wiedzy prelegentów Kongresu, którzy zaprezentują doświadczenia firm z różnych sektorów gospodarki, najbardziej skorzystają Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:

  • zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
  • współpracy z dostawcami
  • zarządzania dostawami
  • logistyki
  • handlu
  • administracji
  • inwestycji
  • zarządzania majątkiem
oraz
  • firmy pośredniczące w handlu zagranicznym, szczególnie z Azją
  • przedstawiciele izb gospodarczych
  • firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów i zaopatrzenia
  • producenci systemów informatycznych do zarządzania procesem zakupowym
  • doradcy finansowi


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 17 września 2010,
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 17 września 2010

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w kongresie.

Szczegółowe informacje:
Dorota Wojnar - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78

Więcej na: