-
Tytuł:
Nowoczesne Metody Sprzedaży 2008
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2007-11-15 - 2007-11-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Nowoczesne Metody Sprzedaży 2008. Rozpoznanie potrzeb klienta kluczem do sukcesu.
Druga edycja Kongresu NOWOCZESNE METODY SPRZEDAŻY to wyjątkowa okazja do dyskusji o:
- nowych możliwościach dotyczących strategii sprzedażowych
- sposobach zbudowania skutecznego i kompetentnego zespołu sprzedażowego
- wykorzystaniu Internetu w sprzedaży i promocji firmy
- rola lidera w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- zagrożeniach jakie niosą ze sobą procesy takie jak globalizacja, zaostrzająca się konkurencja czy coraz większa mobilność pracowników i klientów
W programie m.in.:
- Czy jeden handlowiec może sprzedać tyle co dwóch?
- Dział Sprzedaży jako Business Management a nie tylko Sprzedaż
- Leadership as a means to build business and success in sales
- Obietnice bez pokrycia drogowskazem dla konkurencji. Jak uniknąć ucieczki klientów
- Siła w zespole - jak ją uwolnić?
- Up-selling – jak zachęcić klienta, by wybrał droższy produkt?
- Działy New Business, czyli jak się dzisiaj pozyskuje klienta
- Rozpoznanie potrzeb klienta kluczem do sukcesu
- Jak stworzyć idealny zespół sprzedażowy, który zapewni sukces organizacji
Udział biorą m.in.:
- ATLAS Sp. z o.o.
- Ambra S.A.
- PHP Polski Tytoń
- TUI Poland
- Dell
- Tchibo
- Agora
- PSSB
- Jelfa
- Kompania Piwowarska
- Lauren Pesco
- Onet.pl
Główni adresaci:
- Członkowie Zarządu odpowiedzialni za sprzedaż
- Dyrektorzy Sprzedaży
- Dyrektorzy Handlowi
- Sales, Marketing, Brand, Project Menedżerowie
- Menedżerowie i Specjaliści ds. promocji sprzedaży
- Wszyscy, którzy od doświadczonych ekspertów chcą dowiedzieć się jak zwiększyć dynamikę sprzedaży i zapewnić firmie pozycję lidera
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w kongresie
Magdalena Jamka - Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel. (12) 350 54 00
e-mail:
www: