eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeNowoczesne metody promocji miast i regionów oraz Marketing miejsc jako filozofia budowania pozytywnego wizerunku w regionie
  • Tytuł:

    Nowoczesne metody promocji miast i regionów oraz Marketing miejsc jako filozofia budowania pozytywnego wizerunku w regionie

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 99 PLN Teraz: 99 PLN
  • Termin: 2012-01-24 - 2012-01-24
  • Miejsce: / wielkopolskie
  • Organizator: PR for Business


II Konferencja z cyklu PR for BUSINESS

Druga z cyklu konferencji PR for BUSINESS odbędzie się w restauracji Matii Sushi zlokalizowanej w Centrum Finansowym Andersia przy Placu Andersa 5 w Poznaniu.

Tym razem tematem przewodnim będzie marketing terytorialny. Omówione zostaną dwa wątki, a mianowicie:

„Nowoczesne metody promocji miast i regionów”

oraz

„Marketing miejsc jako filozofia budowania pozytywnego wizerunku w regionie.”

Marka regionu czy miasta, to nie tylko zgrabny slogan z kolorową grafiką w tle. Stworzenie silnej marki miasta czy regionu wymaga synergii wielu działań. Aby mówić o wizerunku danej lokalizacji należy określić jej tożsamość, w kreśleniu czego niezbędny jest szereg elementów takich, jak np. misja, system wizualny czy sposoby komunikacji.

Marketing terytorialny to koncepcja zarządzania rozwojem przestrzennym miast i regionów. Dąży do wypromowania ich pozytywnego wizerunku wśród jej odbiorców. Są nimi mieszkańcy miast i turyści – uczestnicy przestrzeni miejskiej. Celem tych działań jest wspieranie lokalnej przedsiębiorczości, jak również podkreślenie posiadanych walorów geograficznych, ekonomicznych i kulturowych. Miasta mają w ten sposób możliwość zachęcenia inwestorów do lokowania swojego kapitału w danej lokalizacji.

O „Nowoczesnych metodach promocji miast i regionów”, „Marketingu miejsc jako filozofii budowania pozytywnego wizerunku w regionie”, a także sposobach wykorzystania wiedzy z zakresu marketingu, public relations, reklamy i prawa opowiedzą prelegenci, mający bogate doświadczenie w kreacji i budowaniu marek.


Program Konferencji

9.30 Rozpoczęcie konferencji oraz powitanie gości

9.40 Wystąpienie prelegentów z firmy AMS

10.40 Przerwa kawowa

11.00 Wystąpienie prelegentów z firmy Diagram

12.00 Przerwa na lunch

12.30 Wystąpienie prelegentów z firmy ANSWER

13.30 Przerwa kawowa

13.40 Wystąpienie prelegenta z firmy Commercial Communications

14.20 Podziękowanie za uczestnictwo w konferencji

14.30 Zakończenie konferencji


Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest uiszczenie opłaty w wysokości 99 zł brutto.

Kontakt:
Commercial Communications (http://commercialcommunications.pl)
Jakub Nowicki
tel. 501 419 829
e-mail:

Więcej informacji o konferencji: