eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeNowe Trendy W Zarządzaniu Produktem

W programie m.in :

  • Skuteczne narzędzia wzmacniania więzi emocjonalnej klientów z produktem przedstawi Przemysław Jaczewski, L'Oreal
  • Jak wyjść z kryzysu i osiągnąć rekord sprzedaży podpowie Katarzyna Nawrocka, Kierownik Marketingu, Cobi
  • O innowacyjnej metodzie kontroli pozycji rynkowej produktów opowie Agnieszka Michalak, Johnson & Johnson
  • Jak dzięki zarządzaniu ceną i budżetem produktu maksymalizować zyski ze sprzedaży podpowie Rafał Prażanowski, Polpharma

Dlaczego warto wziąc udział aby:

  • Dowiedzą się Państwo o najskuteczniejszych metodach interpretacji badań marketingowych zaprezentowanych przez Gfk Polonia, Ipsos a także ich klientów!
  • Poznają Państwo strategię cenową firmy Polpharma i przekonają się jak zwiększać zysk ze sprzedaży produktu
  • Usłyszą Państwo o innowacyjnych sposobach wykorzystania Internetu w zarządzaniu produktem na podstawie doświadczeń kampanii L'Oreal - Garnier Body Dance
  • Podczas prelekcji Dyrektora Marketingu firmy Unimil przekonają się Państwo jakie opakowania budują silną pozycję na rynku
  • Uzyskają Państwo wiedzę na temat nowatorskich narzędzi kontroli pozycji rynkowej wykorzystywanych przez firmę Johnson & Johnson

Kto powinien wziąść udział:
Wszystkich pracowników zaangażowanych we wprowadzanie nowych produktów, tworzenie i realizację ich strategii oraz odpowiedzialnych za tworzenie budżetów, a w szczególności do:

  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Dyrektorów / Kierowników Marketingu
  • Product Manager
  • Brand manager
  • Specjalista ds. Marketingu
  • Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
  • Agencji marketingowych
  • Agencji brandingowych
  • Firm zajmujących się badaniami rynków konsumenckich

Program szkolenia:

Wtorek, 21 Października 2008

Prowadzący Kongres: Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny, Brief

9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie

BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWĄ SUKCESU ZARZĄDZANIA PRODUKTEM

10:00-10:40 Jak optymalnie wykorzystać badania w doskonaleniu, pozycjonowaniu i pricingu produktów

Janusz Sielicki (Gfk Polonia)

  • Najczęstsze błędy w wykorzystywaniu rezultatów badań marketingowych
  • Czytaj między wierszami, czyli sztuka właściwej analizy dostępnych danych o przyszłym produkcie
  • Doświadczenie vs. analiza - gdzie leży klucz do sukcesu

10:40-11:20 Efektywne wykorzystanie wiedzy o kliencie w zarządzaniu produktem

Arkadiusz Wódkowski (Polskie Towarzystwo Badań Rynku i Opinii)

  • Jak najskuteczniej wykorzystać wiedzę o "ukrytym kliencie"
  • Sztuka analizy badań typu "mystery shopping"
  • Jak przewidzieć zmieniające się preferencje klienta

11:20-11:40 Przerwa na kawę

11:40-12:20 Jak właściwie interpretować i analizować badania rynkowe w procesie tworzenia produktu

(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)

SPRAWDZONE STRATEGIE ZARZĄDZANIA PRODUKTEM

12:20-13:00 Optymalne kształtowanie produkt u usługowego skierowanego dla wąskiej grupy konsumentów

Case study: Nordea

Agnieszka Rybicka (Nordea)

  • Jak zapewnić innowacyjnemu produktowi skuteczne wejście na rynek
  • Czynniki tworzenia usługi przyjaznej dla klientów
  • Jak zyskać na dostosowaniu produktu do specyficznych wymogów klientów

13:00-14:00 Lunch

14:00-14:40 Jak skutecznie zarządzać produktem globalnym na regionalnym rynku

Case study: Mattel

Katarzyna Gruszka (Mattel)

  • Globalny produkt w polskich realiach - czy potrzeba odrębnej strategii
  • Skuteczne narzędzia marketingowe w polskich realiach
  • Jak wygrać na podkreślaniu światowych cech produktu, by osiągnąć sukces

14:40-15:00 Przerwa na kawę

15:00-15:40 Skuteczne dostosowanie cyklu produktu do zmieniającej się sytuacji na rynku

Case study: Bindeez

Katarzyna Nawrocka (Cobi)

  • Jak przekuć sytuację kryzysową na sukces sprzedaży
  • Jaka komunikacja marketingowa sprawdza się kiedy grozi wycofanie z rynku
  • Skuteczne narzędzia zapewniające wzrost sprzedaży

15:40-16:20 Jak efektywnie zarządzać kategorią produktową i portfelem produktowym

Case study: Cadbury Wedel

Anna Telakowiec (Cadbury Wedel)

  • Jak zarządzać grupą produktów impulsowych
  • Pozycjonowanie produktów impulsowych
  • Rozszerzanie czy koncentracja portfela produktowego

16:20-17:00 Na jaki typ badań należy postawić przy określaniu charakterystyki produktu

DYSKUSJA PANELOWA

Grzegorz Kiszluk (Brief), Arkadiusz Wódkowski (Polskie Towarzystwo Badań Rynku i Opinii), Barbara Krug (Ipsos Marketing)

  • Jak powinna wyglądać owocna współpraca na linii agencja badawcza - klient
  • Jak uzyskiwać wiarygodne wyniki mówiące o produkcie
  • Najbardziej skuteczne typy badań na polskim rynku

17:00 Zakończenie

Środa, 22 Października 2008

9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie

INTEGRACJA PRODUKTU Z INNYMI NARZĘDZIAMI MARKETING-MIX

10:00-10:40 Jak skutecznie zarządzać ceną oraz budżetem produktu

Case study: Polpharma

Rafał Prażanowski (Polpharma)

  • Kiedy decydować się na zmianę ceny
  • W górę czy w dół - jak właściwie analizować dane dotyczące ceny
  • Jak konstruować budżet produktu tak, aby maksymalizować jego zysk

10:40-11:20 Wsparcie launchingu produktu poprzez efektywną kampanię wizerunkową

Case study: Wydawnictwo Pascal

Hubert Kifner (Wydawnictwo Pascal)

  • Skuteczne powiązanie strategii marki ze strategią produktową
  • Jakie cechy marki wspierają sprzedaż produktu
  • Tworzenie zestawu pozytywnych wyobrażeń o produkcie jako podstawa sukcesu sprzedaży

11:20-11:40 Przerwa na kawę

11:40-12:20 Diabeł tkwi w… opakowaniu – kluczowe czynniki sukcesu sprzedaży

Case study: Unimil

Lucjan Exner (Unimil)

  • Jak i kiedy odświeżyć produkt - skuteczna strategia "re-launchingu" produktu
  • Opakowanie jako wsparcie dla akcji odświeżenia produktu
  • Optymalne połączenie akcji promującej nowy wizerunek marki i produktów

WSPÓŁCZESNE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM

12:20-13:00 Internet w służbie produktu – nowatorskie metody zarządzania wiedzą o kliencie

Case study: Garnier

Przemysław Jaczewski (L’Oreal)

  • Innowacyjne wykorzystanie potencjału Web 2.0 w budowaniu silnej pozycji produktu
  • Sztuka tworzenia emocjonalnej więzi klienta z produktem
  • Jak efektywnie wykorzystać informacje płynące od klienta

13:00-14:00 Lunch

14:00-14:40 Skuteczne wykorzystanie opakowań w pozycjonowaniu produktów

Case study: Żubrówka

Andrzej Roszkowski (Studio DN)

  • Dlaczego warto komunikować produkt poprzez opakowania
  • Jak podkreślić ważne cechy produktu dzięki designowi
  • Ryzykowne elementy opakowań które należy omijać
  • Jakie czynniki zapewnią sukces w najbliższych latach

14:40-15:00 Przerwa na kawę

15:00-15:40 Sztuka właściwego dostosowania kanałów reklamy do charakteru produktu

Case study: Polfa

Janusz Łyczak (Polfa)

  • Niestandardowe narzędzia reklamy standardowych produktów
  • Wzbudzanie zainteresowania produktem dzięki skutecznej reklamie
  • Jak trafić z reklamą bezpośrednio do konsumenta

15:40-16:20 Skuteczna kontrola pozycji rynkowej produktu

Case study: Johnson & Johnson

Agnieszka Michalak (Johnson & Johnson)

  • Wykorzystanie mobilnych urządzeń do mierzenia efektywności sprzedaży
  • Jak mierzyć efektywność kampanii promocyjnych
  • Wykorzystanie danych od detalistów we wprowadzaniu produktu na rynek

16:20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 19 września 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 19 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00