-
Tytuł:
Nowe Trendy W Zarządzaniu Produktem
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-21 - 2008-10-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Skuteczne narzędzia wzmacniania więzi emocjonalnej klientów z produktem przedstawi Przemysław Jaczewski, L'Oreal
- Jak wyjść z kryzysu i osiągnąć rekord sprzedaży podpowie Katarzyna Nawrocka, Kierownik Marketingu, Cobi
- O innowacyjnej metodzie kontroli pozycji rynkowej produktów opowie Agnieszka Michalak, Johnson & Johnson
- Jak dzięki zarządzaniu ceną i budżetem produktu maksymalizować zyski ze sprzedaży podpowie Rafał Prażanowski, Polpharma
Dlaczego warto wziąc udział aby:
- Dowiedzą się Państwo o najskuteczniejszych metodach interpretacji badań marketingowych zaprezentowanych przez Gfk Polonia, Ipsos a także ich klientów!
- Poznają Państwo strategię cenową firmy Polpharma i przekonają się jak zwiększać zysk ze sprzedaży produktu
- Usłyszą Państwo o innowacyjnych sposobach wykorzystania Internetu w zarządzaniu produktem na podstawie doświadczeń kampanii L'Oreal - Garnier Body Dance
- Podczas prelekcji Dyrektora Marketingu firmy Unimil przekonają się Państwo jakie opakowania budują silną pozycję na rynku
- Uzyskają Państwo wiedzę na temat nowatorskich narzędzi kontroli pozycji rynkowej wykorzystywanych przez firmę Johnson & Johnson
Kto powinien wziąść udział:
Wszystkich pracowników zaangażowanych we wprowadzanie nowych produktów, tworzenie i realizację ich strategii oraz odpowiedzialnych za tworzenie budżetów, a w szczególności do:
- Prezesów i Członków Zarządu
- Dyrektorów / Kierowników Marketingu
- Product Manager
- Brand manager
- Specjalista ds. Marketingu
- Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
- Agencji marketingowych
- Agencji brandingowych
- Firm zajmujących się badaniami rynków konsumenckich
Program szkolenia:
Wtorek, 21 Października 2008
Prowadzący Kongres: Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny, Brief
9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie
BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWĄ SUKCESU ZARZĄDZANIA PRODUKTEM
10:00-10:40 Jak optymalnie wykorzystać badania w doskonaleniu, pozycjonowaniu i pricingu produktów
Janusz Sielicki (Gfk Polonia)
- Najczęstsze błędy w wykorzystywaniu rezultatów badań marketingowych
- Czytaj między wierszami, czyli sztuka właściwej analizy dostępnych danych o przyszłym produkcie
- Doświadczenie vs. analiza - gdzie leży klucz do sukcesu
10:40-11:20 Efektywne wykorzystanie wiedzy o kliencie w zarządzaniu produktem
Arkadiusz Wódkowski (Polskie Towarzystwo Badań Rynku i Opinii)
- Jak najskuteczniej wykorzystać wiedzę o "ukrytym kliencie"
- Sztuka analizy badań typu "mystery shopping"
- Jak przewidzieć zmieniające się preferencje klienta
11:20-11:40 Przerwa na kawę
11:40-12:20 Jak właściwie interpretować i analizować badania rynkowe w procesie tworzenia produktu
(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)
SPRAWDZONE STRATEGIE ZARZĄDZANIA PRODUKTEM
12:20-13:00 Optymalne kształtowanie produkt u usługowego skierowanego dla wąskiej grupy konsumentów
Case study: Nordea
Agnieszka Rybicka (Nordea)
- Jak zapewnić innowacyjnemu produktowi skuteczne wejście na rynek
- Czynniki tworzenia usługi przyjaznej dla klientów
- Jak zyskać na dostosowaniu produktu do specyficznych wymogów klientów
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:40 Jak skutecznie zarządzać produktem globalnym na regionalnym rynku
Case study: Mattel
Katarzyna Gruszka (Mattel)
- Globalny produkt w polskich realiach - czy potrzeba odrębnej strategii
- Skuteczne narzędzia marketingowe w polskich realiach
- Jak wygrać na podkreślaniu światowych cech produktu, by osiągnąć sukces
14:40-15:00 Przerwa na kawę
15:00-15:40 Skuteczne dostosowanie cyklu produktu do zmieniającej się sytuacji na rynku
Case study: Bindeez
Katarzyna Nawrocka (Cobi)
- Jak przekuć sytuację kryzysową na sukces sprzedaży
- Jaka komunikacja marketingowa sprawdza się kiedy grozi wycofanie z rynku
- Skuteczne narzędzia zapewniające wzrost sprzedaży
15:40-16:20 Jak efektywnie zarządzać kategorią produktową i portfelem produktowym
Case study: Cadbury Wedel
Anna Telakowiec (Cadbury Wedel)
- Jak zarządzać grupą produktów impulsowych
- Pozycjonowanie produktów impulsowych
- Rozszerzanie czy koncentracja portfela produktowego
16:20-17:00 Na jaki typ badań należy postawić przy określaniu charakterystyki produktu
DYSKUSJA PANELOWA
Grzegorz Kiszluk (Brief), Arkadiusz Wódkowski (Polskie Towarzystwo Badań Rynku i Opinii), Barbara Krug (Ipsos Marketing)
- Jak powinna wyglądać owocna współpraca na linii agencja badawcza - klient
- Jak uzyskiwać wiarygodne wyniki mówiące o produkcie
- Najbardziej skuteczne typy badań na polskim rynku
17:00 Zakończenie
Środa, 22 Października 2008
9:30-10:00 Rejestracja i przywitanie
INTEGRACJA PRODUKTU Z INNYMI NARZĘDZIAMI MARKETING-MIX
10:00-10:40 Jak skutecznie zarządzać ceną oraz budżetem produktu
Case study: Polpharma
Rafał Prażanowski (Polpharma)
- Kiedy decydować się na zmianę ceny
- W górę czy w dół - jak właściwie analizować dane dotyczące ceny
- Jak konstruować budżet produktu tak, aby maksymalizować jego zysk
10:40-11:20 Wsparcie launchingu produktu poprzez efektywną kampanię wizerunkową
Case study: Wydawnictwo Pascal
Hubert Kifner (Wydawnictwo Pascal)
- Skuteczne powiązanie strategii marki ze strategią produktową
- Jakie cechy marki wspierają sprzedaż produktu
- Tworzenie zestawu pozytywnych wyobrażeń o produkcie jako podstawa sukcesu sprzedaży
11:20-11:40 Przerwa na kawę
11:40-12:20 Diabeł tkwi w… opakowaniu – kluczowe czynniki sukcesu sprzedaży
Case study: Unimil
Lucjan Exner (Unimil)
- Jak i kiedy odświeżyć produkt - skuteczna strategia "re-launchingu" produktu
- Opakowanie jako wsparcie dla akcji odświeżenia produktu
- Optymalne połączenie akcji promującej nowy wizerunek marki i produktów
WSPÓŁCZESNE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM
12:20-13:00 Internet w służbie produktu – nowatorskie metody zarządzania wiedzą o kliencie
Case study: Garnier
Przemysław Jaczewski (L’Oreal)
- Innowacyjne wykorzystanie potencjału Web 2.0 w budowaniu silnej pozycji produktu
- Sztuka tworzenia emocjonalnej więzi klienta z produktem
- Jak efektywnie wykorzystać informacje płynące od klienta
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:40 Skuteczne wykorzystanie opakowań w pozycjonowaniu produktów
Case study: Żubrówka
Andrzej Roszkowski (Studio DN)
- Dlaczego warto komunikować produkt poprzez opakowania
- Jak podkreślić ważne cechy produktu dzięki designowi
- Ryzykowne elementy opakowań które należy omijać
- Jakie czynniki zapewnią sukces w najbliższych latach
14:40-15:00 Przerwa na kawę
15:00-15:40 Sztuka właściwego dostosowania kanałów reklamy do charakteru produktu
Case study: Polfa
Janusz Łyczak (Polfa)
- Niestandardowe narzędzia reklamy standardowych produktów
- Wzbudzanie zainteresowania produktem dzięki skutecznej reklamie
- Jak trafić z reklamą bezpośrednio do konsumenta
15:40-16:20 Skuteczna kontrola pozycji rynkowej produktu
Case study: Johnson & Johnson
Agnieszka Michalak (Johnson & Johnson)
- Wykorzystanie mobilnych urządzeń do mierzenia efektywności sprzedaży
- Jak mierzyć efektywność kampanii promocyjnych
- Wykorzystanie danych od detalistów we wprowadzaniu produktu na rynek
16:20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 19 września 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 19 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00