eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeNext Generation Consumer Care

JESTEŚMY TWOIM NAJLEPSZYM WYBOREM. Dlaczego?

Będziesz miał poczucie doskonale wykorzystanego czasu

Zainspirujemy Cię i zachęcimy do odważnych działań. Pokażemy ciekawe i niecodzienne pomysły na mądre – ale nie nudne – zarządzanie relacjami zklientami. Będziesz miał okazję rozprawić się z tematami, z którymi borykasz się przez cały rok. Tak, nie będzie Cię w biurze przez dwa dni, ale w tym czasie zostaniesz wyposażony w wiedzę i kontakty, które pomogą Ci lepiej wykorzystać pozostałe 363 dni. To doskonała inwestycja!

Spotkasz ekspertów reprezentujących wiodące firmy i marki

Nie może Cię zabraknąć w miejscu, gdzie swoimi doświadczeniami wymieniać się będą wyjątkowi menedżerowie CEM, obsługi klienta, marketingu, sprzedaży, rozwoju i komunikacji. Pracują dla spółek największych, ale też tych mniejszych, które znalazły własny klucz otwierający serca klientów. Takich okazji się nie przepuszcza.

Dowiesz się, jakie pomysły mają firmy spoza Polski

Nie chcemy powiedzieć, że za granicą wiedzą lepiej. Ale prawdą jest, że zawsze warto zajrzeć do ogródka sąsiada, by poznać inny sposób myślenia, inne doświadczenia, inne podejście do problemu. Tego dostarczą Ci wyjątkowi prelegenci reprezentujący Heinekena (Holandia), Unilever (Włochy) oraz New Charter Housing Trust Group i Uniwersytet w Bonn (Wielka Brytania).

Znajdziesz praktyczne rozwiązania  

Formuła konferencji nie wyklucza Twojej aktywności! Damy Ci mnóstwo okazji do rozmów, zadawania pytań i twórczej wymiany myśli.

Wybierzesz sesje, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.

Oprócz udziału w sesjach wspólnych dla wszystkich uczestników, będziesz miał okazję wybrać także z kilku sesji równoległych. Niektóre tematy łatwiej i efektywniej jest omawiać w mniejszym gronie osób najbardziej zainteresowanych.


KLUCZOWE, ALE NIE JEDYNE ZAGADNIENIA NASZEJ KONFERENCJI, TO:

  • Neuromarketing – skuteczna tajna broń czy koszyk pełen niewiadomych?
  • Zamień komunikację z rynkiem na rozmowę z człowiekiem
  • Ekonomia emocji – jak inwestycje w pozytywne doświadczenia klienta przekładają się na zyski firmy
  • Kocham transformacje – jak zaangażować pracowników w realizację strategii, sprawić, by sobie z nią radzili i ją wspierali
  • Uczestnik wyjątkowości – daj klientowi znacznie więcej, niż tylko produkt i zaangażuj w to jego emocje
  • Programy lojalnościowe – czy dzisiaj jest jeszcze możliwe przywiązanie do siebie klienta na dłużej?
  • Jesteśmy tu po to, by cię uszczęśliwić – kontakt reklamacyjny to twoja szansa lub krok milowy do porażki

Zaciekawiony? ZAJRZYJ do programu na www.consumercare.pl


Nie jesteśmy gołosłowni. Co mówią o wydarzeniu uczestnicy poprzednich edycji?

Bardzo pouczająca i świetnie zorganizowana konferencja.
Polska Organizacja Franczyzodawców


Konferencja ma wymagające grono słuchaczy. Wydarzenie było dla mnie bardzo interesujące.
Raben Management Services

Było to dla mnie niesamowite doświadczenie. Cieszę się że taka  inicjatywa powstała  i że mogłam w niej uczestniczyć.
Alior Bank

Dziękuję, że mogłam uczestniczyć w takim wydarzeniuJ. Było to dla mnie niezwykle przydatne.
4Life Direct

Konferencja naprawdę interesująca, kilka wystąpień szczerze inspirujących i nade wszystko
spotkanie świetnie zorganizowane. Czuło się rękę profesjonalisty.
Gessel Attorneys at Law

Inspirujące spotkanie. Organizacja rewelacyjna! Gratuluję przedsięwzięcia.
Persona Global Polska


Dwa dni pełne informacji, wiedzy i doświadczenia, którym mogliśmy się wspólnie wymienić i chętnie się dzieliliśmy.
Play

Very professional conference. The quality of the speakers and delegates was very high which meant that there were excellent networking opportunities as well as some good new material shared with this rich and diverse group of professionals.
Orange Group

 


Koszt:

1995 PLN + VAT do 29 sierpnia 2014 r.

2495 PLN + VAT od 30 sierpnia do 26 września 2014 r.

2995 PLN + VAT od 27 września 2014 r.

 

Szczegółowe informacje:

Dorota Wojnar
Project Manager
T: 22 45 25 100


Więcej na stronie: