eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeNagrody w Programach Lojalnościowych

W programie m.in.:

  • Nagrody, które generują zyski;
  • Jak nagradzać lojalność, żeby utrzymać stałych klientów i zyskać nowych;
  • Jak liczyć i bilansować koszty nagród;
  • Jak zaoszczędzić na logistyce nagród;
  • Jak efektywnie optymalizować opodatkowanie nagród;
  • Jak nagradzać lojalność, by nie zostać posądzonym o nieuczciwą konkurencję.


Dlaczego warto wziąć udział:

  • Unikalne wydarzenie, na którym zostaną przedstawione efektywne sposoby nagradzania lojalności;
  • Znawcy tematu lojalności opowiedzą na przykładach swoich firm o tym, co działa, a co zawodzi;
  • Dowiecie się Państwo jak prawidłowo dobrać system nagradzania stałych klientów, by zapewnić ciągły sukces firmy;
  • Udział w wydarzeniu pozwoli zyskać przewagę nad konkurencją i stworzyć efektywny program lojalnościowy.

Spotkanie jest dedykowane:

  • Kadrze menadżerskiej zarządzającej działami marketingu;
  • Menedżerom tworzącym programy lojalnościowe;
  • Producentom i dystrybutorom nagród;
  • Kreatorom programów lojalnościowych;
  • Wszystkim osobom zaangażowanym w sukces firmy.

Udział biorą między innymi:

  • PricewaterhouseCoopers
  • Centertel
  • Vattenfall Customers Services Poland
  • Grupa Allegro.pl
  • Lynka
  • Rigips Polska Stawiany
  • Unilever
  • Elektroskanda
  • Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
  • mBank

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Manager
tel. (0 12) 292 11 05