-
Tytuł:
Multipartnerskie Programy Lojalnościowe
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2010-11-25 - 2010-11-26
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Strategiczne spotkanie branży lojalnościowej – nowe wymiary współpracy partnerskiej i relacji z klientem:
- PAYBACK i Nectar od kuchni – sekrety komunikacji z partnerami i uczestnikami programu oraz efektywne zarządzanie bazą danych
- Nowe, alternatywne modele budowania przewagi konkurencyjnej i zaangażowania konsumenta m.in: 5Plus, Class & Club i Klub Konesera, The Dog, Groupon.pl, Kompania Graczy
- Speed networking i meeting room dla jeszcze większej możliwości wymiany doświadczeń i indywidualnych spotkań!
Podczas II edycji Forum pokazane zostaną nie tylko programy partnerskie „od kuchni”, ale także nowe modele budowania lojalności i zaangażowania konsumenta oraz sposoby współpracy kształtujące się na rynku. To możliwość wymiany doświadczeń o zarządzaniu relacją z konsumentem w różnych branżach, doborze partnerów i praktycznej organizacji programu czy strategicznych promocji. Przede wszystkim jednak to platforma spotkania i nawiązania partnerstwa przynoszącego wymierne efekty dla zaangażowanych stron.
Obecność ponad 150 top manadżerów z Polski i zagranicy podczas I edycji udowodniła, że to potkanie na którym trzeba być!
Zatem do zobaczenia w Krakowie!
Katarzyna Żychoń
Conference Director
W PROGAMIE M.IN.:
- Największy program partnerski w Polsce „od kuchni” – sposoby budowania relacji z partnerami i konsumentem, sekrety zarządzania bazą danych oraz plany PAYBACK na przyszłość
- Jak zaktywizować konsumenta i utrzymać przywiązanie do marki – doświadczenia m.in. Nectar, Alma, Polkomtel, Żabka, Orange, Fly.pl
- Koszty, organizacja i alternatywne modele partnerstwa budujące zaangażowanie konsumentów – case study Grupon.pl, Kompania Graczy (Cenega), The Dog (Żabka)
- Pułapki prawne i podatkowe współpracy partnerskiej – podział własności, rozliczenia i ochrona danych
PROFIL UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI:
Prezesi i Członkowie Zarządu 12%
Dyrektorzy i Kierownicy Programów Lojalnościowych 31%
Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu 28%
Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży 17%
Brand Managerowie 9%
Inne 3%
OPINIE O POPRZEDNIEJ EDYCJI
„ Forum Multipartnerskie Programy Lojalnościowe było niezmiernie istotnym wydarzeniem, gdyż zgromadziło prawdziwych ekspertów ds. lojalności nie tylko z Polski, ale również z Europy. Cieszę się bardzo, że debiutujący na polskim rynku program bonusowy PAYBACK wzbogacił scenariusz tego spotkania.”
Sylwia Pyśkiewicz
CEO, PAYBACK
„A professional, well organized event with strong, relevant speakers and a good delegate list”.
Laurence Stock
International Development Director, Groupe Aeroplan
Koszt uczestnictwa:
3 495 zł + 22% VAT do 29 października
3 995 zł + 22% VAT po 29 października
Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń - Conference Director
tel.: +48 12 350 54 00
fax: +48 12 350 54 01
Więcej na: