-
Tytuł:
Multimedialne treści - cyfrowa dystrybucja
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2006-06-19 - 2006-06-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in. :
- ADSL, mobile, Internet - oczekiwania w zakresie kontentu
- Nowe media - zagrożenie czy potencjał dla producentów treści audiowizualnych
- Polityka audiowizualna Państwa
- Perspektywy zmian w ustawie o prawie autorskim
- Interaktywne formaty w cross-medialnej komunikacji
- Konsument w świecie cyfrowej rozrywki
Dlaczego warto wziąć udział:
- Dowiedzą się Państwo jakie są nowe możliwości dystrybucji kontentu multimedialnego w związku z dynamicznym rozwojem technologicznym. Udział w konferencji umożliwi Państwu szybkie zastosowanie zdobytej wiedzy, tak by być zawsze o krok przed konkurencją.
- Dystrybutorzy treści audiowizualnych, wśród nich operatorzy telekomunikacyjni przedstawią swoje potrzeby oraz wymagania techniczne i biznesowe w zakresie kontentu multimedialnego. Dowiedzą się Państwo jakiego rodzaju treści audiowizualnych oczekują dystrybutorzy oraz będą mogli nawiązać kontakty biznesowe z firmami, które zainteresowane są pozyskaniem ciekawego kontentu multimedialnego.
- Będzie to okazja, by posłuchać o trendach i rozwiązaniach wspomagających produkcję i sprzedaż kontentu multimedialnego, już wdrożonych i sprawdzonych przez przedstawicieli producentów i dostawców treści. Wśród zaprezentowanych case studies znajdą się m.in.: premiera filmowa w Internecie, synergia różnorodnych mediów, telewizja i muzyka w telefonie komórkowym, IPTV.
- Zaproszeni prelegenci z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego opowiedzą o polityce audiowizualnej Państwa i o perspektywach przystosowania regulacji do cyfrowych form dystrybucji zawartości audiowizualnej, także w zakresie koniecznych zmian w prawie autorskim.
- Nowe możliwości dostarczania multimedialnych treści zmieniły także samego konsumenta, który jest obecnie jednocześnie widzem, internautą, słuchaczem. Jakie są potrzeby i oczekiwania tego konsumenta oraz jak to wpłynie na przekaz audiowizualny, a także reklamowy - o tym również będzie mowa podczas konferencji. Tak więc nie może Państwa na niej zabraknąć!
Kto powinien wziąć udział:
- Producenci i dystrybutorzy filmów i programów telewizyjnych, firmy fonograficzne, nadawcy telewizyjni, dystrybutorzy i agregatorzy produktów multimedialnych, portale internetowe
- Dostawcy rozwiązań oraz usług interaktywnych
- Operatorzy telekomunikacyjni
- Domy mediowe i agencje interaktywne.
Kontakt:
tel.(12) 292 08 30
e-mail:
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy: