eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMultimedialne treści - cyfrowa dystrybucja

W programie m.in. :

  • ADSL, mobile, Internet - oczekiwania w zakresie kontentu
  • Nowe media - zagrożenie czy potencjał dla producentów treści audiowizualnych
  • Polityka audiowizualna Państwa
  • Perspektywy zmian w ustawie o prawie autorskim
  • Interaktywne formaty w cross-medialnej komunikacji
  • Konsument w świecie cyfrowej rozrywki

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Dowiedzą się Państwo jakie są nowe możliwości dystrybucji kontentu multimedialnego w związku z dynamicznym rozwojem technologicznym. Udział w konferencji umożliwi Państwu szybkie zastosowanie zdobytej wiedzy, tak by być zawsze o krok przed konkurencją.
  • Dystrybutorzy treści audiowizualnych, wśród nich operatorzy telekomunikacyjni przedstawią swoje potrzeby oraz wymagania techniczne i biznesowe w zakresie kontentu multimedialnego. Dowiedzą się Państwo jakiego rodzaju treści audiowizualnych oczekują dystrybutorzy oraz będą mogli nawiązać kontakty biznesowe z firmami, które zainteresowane są pozyskaniem ciekawego kontentu multimedialnego.
  • Będzie to okazja, by posłuchać o trendach i rozwiązaniach wspomagających produkcję i sprzedaż kontentu multimedialnego, już wdrożonych i sprawdzonych przez przedstawicieli producentów i dostawców treści. Wśród zaprezentowanych case studies znajdą się m.in.: premiera filmowa w Internecie, synergia różnorodnych mediów, telewizja i muzyka w telefonie komórkowym, IPTV.
  • Zaproszeni prelegenci z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego opowiedzą o polityce audiowizualnej Państwa i o perspektywach przystosowania regulacji do cyfrowych form dystrybucji zawartości audiowizualnej, także w zakresie koniecznych zmian w prawie autorskim.
  • Nowe możliwości dostarczania multimedialnych treści zmieniły także samego konsumenta, który jest obecnie jednocześnie widzem, internautą, słuchaczem. Jakie są potrzeby i oczekiwania tego konsumenta oraz jak to wpłynie na przekaz audiowizualny, a także reklamowy - o tym również będzie mowa podczas konferencji. Tak więc nie może Państwa na niej zabraknąć!

Kto powinien wziąć udział:

  • Producenci i dystrybutorzy filmów i programów telewizyjnych, firmy fonograficzne, nadawcy telewizyjni, dystrybutorzy i agregatorzy produktów multimedialnych, portale internetowe
  • Dostawcy rozwiązań oraz usług interaktywnych
  • Operatorzy telekomunikacyjni
  • Domy mediowe i agencje interaktywne.

Kontakt:
tel.(12) 292 08 30
e-mail:

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy: