eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMotywowanie, dyscyplinowanie i nadzór pracowników na hali produkcyjnej

Redakcja czasopisma „Pracownik Fizyczny” ma zaszczyt zaprosić Państwa na I Ogólnopolski Kongres, na którym spotkają się dyrektorzy i kierownicy produkcji, szefowie działów utrzymania ruchu, mistrzowie i brygadziści. Unikatowa forma kongresu umożliwi Państwu wymianę doświadczeń oraz uzyskanie indywidualnych porad od trenerów, które pozwolą prawidłowo prowadzić rozmowy z pracownikami, dobrać skuteczne sposoby motywacji do swoich pracowników oraz przekazywać nagany i upomnienia we właściwy sposób.

Unikalna warsztatowa formuła kongresu połączona z indywidualnymi konsultacjami studia przypadków "krok po kroku" - praktyczne wyjaśnienie problemowych kwestii – gotowe do zastosowania rozwiązania oraz przykłady komunikatów - wszystko opatrzone praktycznymi komentarzami ekspertów

Z udziału w kongresie najbardziej skorzystają:

  • Dyrektorzy i kierownicy produkcji,
  • Szefowie działów utrzymania ruchu i główni mechanicy,
  • Kierownicy liniowi,
  • Mistrzowie i brygadziści,
  • wszystkie osoby kierujące pracownikami na hali produkcyjnej i zarządzające zespołami pracowników fizycznych

PROGRAM:

Cześć I: Kodeks pracy na hali produkcyjnej

Specjalista Prawa pracy z doświadczeniem na hali produkcyjnej wyjaśni wszystkie wątpliwości w zakresie stosowania zapisów Kodeksu pracy w codziennych sytuacjach na hali produkcyjnej, podpowie, jak zabezpieczyć się przed donosami do PIP czy sądu pracy oraz jak zgodnie z prawem upominać, dyscyplinować i zwalniać pracowników fizycznych.

  • Damy prawne wskazówki, kiedy pracownikowi można odmówić wypoczynku lub ściągnąć go z urlopu, jak sprawdzić, czy L4 pracownika nie jest "lewe" i co zrobić, jeśli pracownik szantażuje szefa zwolnieniem lekarskim.
  • Pokażemy, w jaki sposób i w jakich sytuacjach można udzielić nagany pracownikowi, a kiedy wystarczy upomnienie ustne lub pisemne, czego nie wolno mówić podczas rozmów dyscyplinujących i zwalniających, i jak zgodnie z kp. skrócić czas wypowiedzenia.
  • Wskażemy, kiedy i jaką karę można nałożyć na pracownika, który nie stosuje się do przepisów BHP i ppoż. na hali produkcyjnej, w jaki sposób pracownicy odpowiadają za mienie powierzone i co zrobić w sytuacji, kiedy pracownik nie wypełnia postanowień regulaminu pracy?

Po zakończeniu części teoretycznej ekspert będzie do Państwa dyspozycji przy specjalnym stoliku eksperckim:

PRAWO PRACY
Specjalista odpowie na Państwa pytania z zakresu wykorzystywania zapisów Kodeksu pracy na hali

Cześć II: Efektywne zarządzanie pracownikami produkcyjnymi

Podczas panelu nasi eksperci szczegółowo wyjaśnią, w jaki sposób stworzyć zgrany zespół produkcyjny, jak budować autorytet szefa i jak komunikować zadania, aby były wykonane szybko i dobrze.

  • Podpowiemy, jakie kompetencje powinien wzmacniać kierownik produkcji, aby wzbudzać zaufanie i szacunek wśród pracowników, jak powinien się zachowywać, aby stał się osobą kompetentną i sprawiedliwą, a także jak skutecznie prowadzić zespół
  • Krok po kroku wyjaśnimy, jak powinny być skonstruowane komunikaty do zespołu, aby szybko i sprawnie wykonywał on przydzielone zadania, w jaki sposób przygotowywać informację zwrotną i jak unikać nieporozumień w kontakcie z podwładnymi
  • Damy gotowe do zastosowania wskazówki, w jaki sposób inspirować grupę do wytężonej pracy, jak wpływać na zespół, aby czuł integrację z firmą i odpowiedzialność za wspólny cel

Zapraszamy do indywidualnych konsultacji z trenerami, którzy czekać będą na Państwa pytania z zakresu:

AUTORYTET
Specjalista w zakresie autorytetu odpowie na wszystkie Państwa pytania związane z budową pozycji lidera w zespole

TWORZENIE ZESPOŁU
Trener podpowie, na co zwrócić uwagę podczas rekrutacji na stanowiska produkcyjne oraz jak poprawiać atmosferę w już istniejącym zespole

KOMUNIKACJA
Otrzymają Państwo gotowe komunikaty i porady, w jaki sposób dopasować swoją komunikację do pracowników

Część III: Zasady motywowania zespołu produkcyjnego
Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do dyscyplinowania i motywowania pracowników na hali, jakie środki wybrać tak, aby były skuteczne oraz jak przekazać podwładnym pozytywną lub negatywną decyzję.

  • Wyjaśniamy, dlaczego motywowanie to coś więcej niż "klepanie po plecach" i "chwalenie", jak stosować finansową i pozafinansową motywację, na co uważać podczas motywowania pracowników, czyli "co, dla kogo, kiedy i jak"
  • Podpowiadamy, jak rozwiązywać konflikty na hali produkcyjnej takie jak: spóźnienia, częste przerwy, kłótnie między pracownikami, a także w jaki sposób skutecznie dyscyplinować pracowników do lepszej pracy
  • Wskażemy, które z objawów demotywacji pojawiają się na hali najczęściej, w jaki sposób wpływają one na kondycję zespołu, jakie działania kierownika produkcji demotywują pracowników i jak w porę zauważyć spadek wydajności

Podczas indywidualnych konsultacji trenerzy pomogą Państwu znaleźć odpowiedzi dotyczące:

DEMOTYWACJA
Trener po ocenie sytuacji na Państwa hali wskaże działania demotywujące zespół i sposoby eliminacji

WYZNACZANIE CELÓW
Specjalista przekaże Państwu przykłady wzorcowo sformułowanych celów, a następnie przećwiczą Państwo ich tworzenie i przekazywanie

KONFLIKTY
Otrzymają Państwo schematy postępowania w przypadku zgłoszonych przez Państwa konfliktów pod kątem indywidualnych potrzeb

Część IV: Skuteczne ocenianie pracowników
Krok po kroku wyjaśnimy, w jaki sposób rzetelnie i sprawiedliwie oceniać pracowników, jak formułować ocenę, aby pracownicy ją zrozumieli i jak ustalać jasne zasady oceniania. Wyjaśniamy, jak organizować pracę zespołu produkcyjnego i w jaki sposób ustalać i przekazywać obowiązujące zasady, aby pracownicy ich przestrzegali

  • Podpowiadamy, jak konstruować ocenę pracowników i za pomocą jakich słów ją przekazywać, aby nie odebrali jej jako osobisty przytyk, w jaki sposób prawidłowo chwalić i ganić pracowników
  • Wskazujemy, jak często nadzorować pracowników i jak umiejętnie to robić, aby nie czuli się obserwowani, a nadmierna kontrola nie wywołała negatywnych skutków

Dodatkowo będą mogli Państwo uzyskać od trenerów informacje na temat:

PRZEKAZYWANIE OCENY
Trener podpowie, w jaki sposób przekazywać naganę lub pochwałę pracownikom i która w jakiej sytuacji zadziała lepiej

KONTROLA PRACY
Specjalista podpowie, jakie błędy popełniają Państwo przy kontrolowaniu pracowników i jak wpływają one na działanie zespołu

ORGANIZACJA PRACY
Trener podsunie skuteczne rozwiązania przy organizacji czasu i pracy na hali produkcyjnej

Panel specjalny – prowadzenie rozmowy oceniającej.
Biorąc pod uwagę zbliżający się okres wystawiania ocen pracownikom przygotowaliśmy dla Państwa specjalny panel, na którym dowiedzą się Państwo w jaki sposób prawidłowo przeprowadzić rozmowę oceniającą z pracownikiem, jakich słów użyć i jak wyjaśnić pracownikowi przyczyny wystawienia danej oceny.


Cena za udział w Kongresie: 469 zł netto.
428,4 PLN netto + VAT - zgłoszenia przesłane do 6.11.2011 r.
489,6 PLN netto + VAT - zgłoszenia przesłane do 20.11.2011 r.
612 PLN netto + VAT - zgłoszenia przesłane po 20.11.2011 r.

Szczegółowe informacje:
Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
tel. 61 66 55 800
fax 61 66 55 888


Więcej na: