-
Tytuł:
Monitoring Rynku Budowlanego 2011
- Kategoria: Inne
- Cena: 0 PLN
- Termin: 2011-10-27 - 2011-10-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
„Monitoring Rynku Budowlanego 2011” jest czternastą edycją konferencji organizowanej przez firmę ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.. Stanowi ona podsumowanie wyników budownictwa i prezentację aktualnych trendów i prognoz rozwoju rynku budowlanego w Polsce. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych tematyce budowlanej, organizowanych na terenie naszego kraju. Podstawą merytoryczną konferencji są badania i analizy instytutu ASM, który od 15 lat dostarcza przedsiębiorcom działającym na polskim rynku kompleksowych informacji na temat branży budowlanej. Zaproszeni specjaliści omawiający poszczególne tematy to ważny element konferencji, obok podstaw merytorycznych decydujący o wysokiej jakości wydarzenia. Stanowi ona doskonałą platformę wymiany profesjonalnej informacji, nawiązania szerokich kontaktów z potencjalnymi partnerami w biznesie, ponadto umożliwia omówienie najbardziej palących problemów branży, stąd wysoka frekwencja podczas tego wydarzenia. Podczas dotychczasowych edycji konferencja spotykała się z ogromnym zainteresowaniem całego środowiska związanego z rynkiem inwestycyjno – budowlanym, jak również środowiska dziennikarskiego zaangażowanego w szeroko pojętą problematykę gospodarczą.
Tematyka tegorocznej konferencji to:
SESJA PIERWSZA
WYNIKI I PERSPEKTYWY – Kondycja i przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji społeczno -gospodarczej kraju
SESJA DRUGA
OD PRODUCENTA DO KLIENTA – Nowoczesna dystrybucja, komunikacja i sprzedaż w budownictwie.
Program:
09.30-10.00 Rejestracja uczestników
10.00-10.30 Otwarcie konferencji, powitanie Gości
SESJA PIERWSZA
WYNIKI I PERSPEKTYWY – Kondycja i przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji społeczno-gospodarczej kraju
10.30-10.45 Diagnoza branży – budownictwo polskie w świetle wskaźników makroekonomicznych oraz mierników rozwoju.
10.45-11.10 Jak, gdzie i za ile budować, mieszkać, wynajmować, sprzedawać…
Sektor mieszkaniowy i niemieszkalny – wczoraj, dziś i jutro.
11.10-11.25 Rok 2012 - cywilizacyjny skok czy kolejny etap budowy infrastruktury w Polsce?
Nowa perspektywa budżetowa UE dla budownictwa inżynieryjnego po EURO 2012.
11.25-11.35 Dynamika czy stabilizacja - zmiany cen poszczególnych grup materiałów budowlanych.
11.35-12.00 Finansowanie bieżącej działalności w oparciu o wierzytelności.
12.00-12.30 PRZERWA KAWOWA
SESJA DRUGA
OD PRODUCENTA DO KLIENTA – Nowoczesna dystrybucja, komunikacja i sprzedaż
w budownictwie.
12.30-14.00 Panel dyskusyjny:
Zmiany i trendy zachodzące w obrębie dystrybucji materiałów budowlanych – czyli jak efektywnie wykorzystywać kanały sprzedaży produktów.
14.00-14.10 „Budowlańcy” oglądają, czytają, słuchają, przeglądają – ale jakie kanały telewizyjne, czasopisma, stacje radiowe, strony internetowe?
14.10-14.25 Nowe kanały komunikacji z budowlańcami. Social media marketing - świeżość i pożądanie.
14.25-14.40 Programy lojalnościowe sposobem na przywiązanie klienta.
14.40-14.50 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SPOTKANIA
14.50 LUNCH
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Szczegółowe informacje:
Elżbieta Czerniec
tel.: 24 355 77 95
Więcej na: