eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeModern Client Service

W dobie silnej walki konkurencyjnej konsumenci zyskali dostęp do szerokiego wachlarza produktów i usług o podobnym standardzie jakości i o zbliżonych cenach. Świadomi swej wartości klienci oczekują coraz wyższego poziomu obsługi. Lepsze relacje z klientami, zapewnienie im szybkiej i skutecznej pomocy oraz możliwości wyboru kanału komunikacji odpowiadającego ich preferencjom znacząco wpływa na poziom satysfakcji, a w konsekwencji na lojalność wobec danej firmy. Wniosek może być tylko jeden: to jakość obsługi klienta decyduje o sukcesie lub przegranej w walce o jego względy i przewagę konkurencyjną na rynku.

Doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu kompleksowej obsługi klienta oraz budowania długofalowych i profesjonalnych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym będzie unikatowa na polskim rynku konferencja Modern Client Service.

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji:

Podczas spotkania zaproszeni Prelegenci-praktycy, przedstawiciele wiodących firm i instytucji: Polkomtel, Wizz Air, RWE Polska, Avon Cosmetics, Telekomunikacja Polska, Link 4, Inteligo, DHL Express, Bank Zachodni WBK, Krajowy Rejestr Długów, TS Invest Tesoro, Microsoft podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu:

  • budowy zintegrowanego systemu zarządzania obsługą Klienta w przedsiębiorstwie
  • doboru właściwej strategii komunikacyjnej
  • efektywnego zarządzania relacjami z Klientem
  • nawiązywania głębokich relacji z Klientem, utrzymania jego lojalności i zwiększenia wartości dla firmy
  • uświadamiania roli, jaką pełnią osoby bezpośrednio kontaktujące się z Klientem, w kreowaniu wizerunku i wiarygodności firmy i marki
  • prowadzenia nowoczesnych, spersonalizowanych kampanii zorientowanych na indywidualnego odbiorcę

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują:

Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi klienta, a w szczególności:

  • Dyrektorzy, Kierownicy i Managerowie firm, odpowiedzialni za relacje z klientem bądź kontrahentem
  • Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
  • Osoby odpowiedzialne za profesjonalną obsługę klienta
  • Dyrektorzy i Kierownicy Contact/Call Center
  • Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe oraz ich wielopłaszczyznową realizację i analizę
  • Managerowie zajmujący się posprzedażową i pogwarancyjną obsługą Klienta
  • Pracownicy odpowiedzialny za relacje z „trudnym” klientem: management pionu reklamacji oraz windykacji.

Do udziału w Konferencji zapraszamy również przedstawicieli firm:

  • oferujących kompleksowe rozwiązania typu contact i call center
  • dostarczających rozwiązania technologiczne wspomagające efektywność pracy
  • doradczych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.


Koszt uczestnictwa:
3195 zł (od 24 stycznia 2011 do 4 marca 2011)
3695 zł (od 4 marca 2011 do 29 marca 2011)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora: