-
Tytuł:
Modern Client Service
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 695 + VAT PLN Teraz: 3 195 + VAT PLN
- Termin: 2011-03-30 - 2011-03-31
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W dobie silnej walki konkurencyjnej konsumenci zyskali dostęp do szerokiego wachlarza produktów i usług o podobnym standardzie jakości i o zbliżonych cenach. Świadomi swej wartości klienci oczekują coraz wyższego poziomu obsługi. Lepsze relacje z klientami, zapewnienie im szybkiej i skutecznej pomocy oraz możliwości wyboru kanału komunikacji odpowiadającego ich preferencjom znacząco wpływa na poziom satysfakcji, a w konsekwencji na lojalność wobec danej firmy. Wniosek może być tylko jeden: to jakość obsługi klienta decyduje o sukcesie lub przegranej w walce o jego względy i przewagę konkurencyjną na rynku.
Doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu kompleksowej obsługi klienta oraz budowania długofalowych i profesjonalnych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym będzie unikatowa na polskim rynku konferencja Modern Client Service.
Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji:
Podczas spotkania zaproszeni Prelegenci-praktycy, przedstawiciele wiodących firm i instytucji: Polkomtel, Wizz Air, RWE Polska, Avon Cosmetics, Telekomunikacja Polska, Link 4, Inteligo, DHL Express, Bank Zachodni WBK, Krajowy Rejestr Długów, TS Invest Tesoro, Microsoft podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu:
- budowy zintegrowanego systemu zarządzania obsługą Klienta w przedsiębiorstwie
- doboru właściwej strategii komunikacyjnej
- efektywnego zarządzania relacjami z Klientem
- nawiązywania głębokich relacji z Klientem, utrzymania jego lojalności i zwiększenia wartości dla firmy
- uświadamiania roli, jaką pełnią osoby bezpośrednio kontaktujące się z Klientem, w kreowaniu wizerunku i wiarygodności firmy i marki
- prowadzenia nowoczesnych, spersonalizowanych kampanii zorientowanych na indywidualnego odbiorcę
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują:
Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi klienta, a w szczególności:
- Dyrektorzy, Kierownicy i Managerowie firm, odpowiedzialni za relacje z klientem bądź kontrahentem
- Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
- Osoby odpowiedzialne za profesjonalną obsługę klienta
- Dyrektorzy i Kierownicy Contact/Call Center
- Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe oraz ich wielopłaszczyznową realizację i analizę
- Managerowie zajmujący się posprzedażową i pogwarancyjną obsługą Klienta
- Pracownicy odpowiedzialny za relacje z „trudnym” klientem: management pionu reklamacji oraz windykacji.
Do udziału w Konferencji zapraszamy również przedstawicieli firm:
- oferujących kompleksowe rozwiązania typu contact i call center
- dostarczających rozwiązania technologiczne wspomagające efektywność pracy
- doradczych
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
Koszt uczestnictwa:
3195 zł (od 24 stycznia 2011 do 4 marca 2011)
3695 zł (od 4 marca 2011 do 29 marca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: