eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMarketing w sieciach i galeriach handlowych
  • Tytuł:

    Marketing w sieciach i galeriach handlowych

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 790 + VAT PLN Teraz: 1 190 + VAT PLN
  • Termin: 2010-05-26 - 2010-05-26
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Mediarun Academy

Mediarun Academy zaprasza na konferencję „Marketing w sieciach i galeriach handlowych”, która odbędzie się 26 Maja w Hotelu Hyatt w Warszawie, przy ul. Belwederskiej 23.

Udział w konferencji pozwoli zapoznać się z najnowszymi trendami technik marketingowych i form reklamy.

Dowiedzą się Państwo jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. To znakomita okazja do poznania skutecznych technik merchandisingowych, a przedstawione badania jeszcze lepiej zobrazują jak cenna i potrzebna jest ta metoda. Konferencja daje szansę wymiany doświadczeń i opinii w kręgu osób zajmujących się i pasjonujących marketingiem.

Prelekcje wygłoszą m.in. eksperci z:

Clear Chanel
IMS
Pola Design
Paralotna
ARBOmedia
Wirtualna Polska

Główne zagadnienia poruszane podczas konferencji:

  • Reklama w miejscu sprzedaży
  • Techniki marketingowe – wywieranie wpływu na kliencie
  • Skuteczne wykorzystanie reklamy outdoorowej
  • Strategie kampanii reklamowych – case studies
  • Merchandising/ wykorzystywane techniki i trendy
  • Badania merchandisingowe
  • Trendy-Design (Polska-Świat)
  • Promocja sieci i centrów handlowych w Internecie
  • Efektywne techniki wspierające sprzedaż
  • Działania PR i CSR sieci i centrów handlowych

Serdecznie zapraszamy:

  • Dyrektorów Marketingu, Brand, Project, Product Managerów
  • Dyrektorów PR, promocji oraz PR Managerów zajmujących się komunikacją marketingową sieci bądź centrów handlowych
  • Dyrektorów obsługi Klienta
  • Agencje reklamowe, PR, eventowe
  • Działy handlowe
  • Działy marketingowe i reklamowe branży handlowej
  • Specjalistów działów handlowych i sprzedaży
  • Osoby zainteresowane skuteczną relacją z klientem, wykorzystujące doświadczenia płynące z rynku, otwarte na nowe możliwości i śledzące działania konkurencji
  • Osoby zainteresowane skuteczną sprzedażą


Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:
1 190 zł + 22 % VAT przy rejestracji do 26 kwietnia 2010 r.,
1 490 zł + 22% VAT przy rejestracji do 10 maja 2010 r.,
1 790 zł + 22% VAT przy rejestracji po 10 maja 2010 r.

SKORZYSTAJ ZE SPECJALNEJ OFERTY RABATOWEJ !!! ZADZWOŃ LUB NAPISZ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ:
pawlak@mediarun.pl, p.wardega@mediarun.pl, 0 22 354 77 26, 0 22 354 77 28

Szczegółowe informacje:
Natalia Rózicka
tel: 022 354 77 22


Więcej na: