-
Tytuł:
Marketing strategiczny
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 496 + VAT PLN
- Termin: 2008-11-20 - 2008-11-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Kto jest najważniejszym klientem - skuteczne metody segmentacji rynku przedstawi Agnieszka Węglarz - Dyrektor Marketingu, Polkomtel
- Jak wyróżnić firmę na tle konkurencji podpowie Michał Kulka - Dyrektor Marketingu, Noble Bank
- Marek Sypek - Dyrektor Generalny, Johnson & Johnson przekona o tym, że warto nauczyć myśleć marketingowo całą firmę
- Adam Palczewski z Google UK na przykładzie strategii Hewlett-Packard i Virgin Megastores przedstawi źródło skutecznych działań SEM&SEO
Dlaczego warto wziąć udział:
- Poznają Państwo sekrety sukcesu wejścia firmy Apple na polski rynek i sposoby wykorzystania siły innowacyjnego produktu w kreowaniu strategii marketingowej
- O sprawdzonych strategiach zapewniających dominującą pozycję w sieci usłyszą Państwo dzięki gigantom internetu - Google i Agora
- Firma Tchibo zaprezentuje skuteczne sposoby na wzmocnienie potencjału firmy dzięki strategicznemu połączeniu marketingu i sprzedaży
- Kiedy warto wejść na nowe rynki oraz jak zbudować lojalność firmy podpowiedzą firmy Axel Springer i Nowy Styl
Kto powinien wziąć udział:
Spotkanie dedykowane jest Dyrektorom Marketingu oraz osobom odpowiedzialnym za tworzenie strategii marketingowych, a w szczególności:
- Prezesom i Członkom Zarządu odpowiedzialnym za obszary Marketingu, Sprzedaży, Strategii
- Dyrektorom Zarządzającym
- Dyrektorom Sprzedaży
- Dyrektorom ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR
- Dyrektorom ds. Strategii
- Managerom ds. Marketingu (Brand/Product Manager)
oraz:
- Agencjom reklamowym i agencjom PR, Domom Mediowym tworzących strategie marketingowe i dostarczające usług marketingowych
- Dostawcom technologii informatycznych wspierających procesy biznesowe
Program szkolenia:
20 listopada, czwartek
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
SESJA: Planowanie skutecznych strategii marketingowych
10.00-10.40 WŁAŚCIWE KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKU, CZYLI JAK OCENIĆ, KTÓRY KLIENT JEST DLA NAS NAJISTOTNIEJSZY
case study Polkomtel
Agnieszka Węglarz (Polkomtel)
- Filary skutecznej segmentacji klientów
- Jak właściwie ocenić i wybrać priorytetowe segmenty rynku
- Zrozumieć potrzeby klienta względem firmy, brandu i produktu – czynniki sukcesu
10.40-11.20 JAK NAUCZYĆ MYŚLEĆ MARKETINGOWO CAŁĄ FIRMĘ
case study Johnson & Johnson
Marek Sypek (Johnson & Johnson)
- Dlaczego marketing powinien wyznaczać przyszłość firmy
- Marketing wartością dodaną firmy – co to oznacza w praktyce
- Marketing jako źródło innowacji w firmie
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 JESTEŚMY WYJĄTKOWI – WYRÓŻNIENIE FIRMY DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ
case study Noble Bank
- Tworzenie silnej identyfikacji firmy dzięki strategii marketingowej
- Sprawdzone sposoby na wyróźnienie się w oczach klientów
- Jak skonstruować ofertę, aby stanowiła o wyjątkowości firmy
12.20-13.00 SZTUKA WŁAŚCIWEJ OCENY POTENCJAŁU NOWYCH RYNKÓW
case study Axel Springer
Ewa Lampart (Axel Springer)
- Jak właściwie identyfikować nowe szanse na starych rynkach
- Nowe czy stare – czynniki wyboru strategii rynkowych
- Analiza atrakcyjności nowych rynków – determinanty zmiany
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 EFEKTYWNE STRATEGIE NASTAWIONE NA UTRZYMANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
case study Nowy Styl
Elżbieta Szydłowska (Nowy Styl)
- Najważniejsze elementy budowy lojalności klientów
- Wizerunek + produkt, czy produkt + wizerunek – co zapewnia 100% przywiązania
- Jak sprawić, aby to klient był ambasadorem marki
14.40-15.20 JAK ZBUDOWAĆ WYSOKĄ POZYCJĘ NA RYNKU...I JĄ UTRZYMAĆ – SKUTECZNA STRATEGIA WALKI Z SILNĄ KONKURENCJĄ
case study Axa TU
Monika Andreas (Axa TU)
- Jak zwyciężyć na zmieniającym się rynku
- Właściwa strategia gwarantującą utrzymanie zdobytych pozycji
- Co decyduje o sukcesie w perspektywie długoterminowej
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-16.20 KIEDY PRODUKT WYPRZEDZA STRATEGIĘ, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POLSKI RYNEK Z GLOBALNYM HITEM
case study wejście na rynek iPod i iPhone
Anna Derendarz (Apple)
- Jak innowacyjny produkt wpływa na wizję rozwoju firmy
- Skuteczne sposoby na określenie potencjału marketingowego innowacyjnego produktu
- Big-bang, czyli o tym jak wykorzystać fenomen globalnego produktu
16.20-17.00 POLITYKA CENOWA TO NIE TYLKO CENA – JAK WPISAĆ W STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ ODPOWIEDNIE POZYCJONOWANIE
case study Bakalland
Sylwia Łoniewska (Bakalland)
17.00-17.40 EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CRM DO BUDOWY STRATEGII MARKETINGOWYCH
(Czekamy na potwierdzenie prelegenta)
17.40 Zakończenie
21 listopada, piątek
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
SESJA: Zarządzanie i kontrola realizacji planów marketingowych
9.30-10.10 POMIAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH – GDZIE TKWI SEKRET REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO
Robert Kozielski (Questus)
- Na jakie narzędzia warto postawić: marketing dashboard, marketing ROI, performance prizm, BSC, marketing Metrics
- Pomiar działań fundamentem sukcesu firmy
- Czy na podstawie pomiarów da się zbudować organizację uczącą się
10.10-10.50 WŁAŚCIWA ANALIZA EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ – CONTROLLING STRATEGII W PRAKTYCE
Michał Dziekoński (Energoserwis) (do ostatecznego potwierdzenia)
10.50-11.10 Przerwa na kawę
SESJA: Marketing a sprzedaż – sposoby na idealną współpracę
11.10-11.50 POŁĄCZENIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY – SPRAWDZONE SPOSOBY NA WSPÓŁDZIAŁANIE DZIAŁÓW
case study Tchibo
Andrzej Jackiewicz (Tchibo)
11.50-12.30 JAK OSIĄGNĄĆ WZROST SPRZEDAŻY I LOJALNOŚCI KLIENTÓW POPRZEZ POŁĄCZENIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY
case study Tele2
Agnieszka Chabrzyk (Tele2)
12.30-13.30 Przerwa na kawę
SESJA: Strategiczne wyzwania e-marketingu
13.30-14.10 SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, CZYLI JAK DOPASOWAĆ STRATEGIĘ E-MARKETINGOWĄ DO ODBIORCY
Case study Agora
Dominik Kaznowski (Agora)
14.10-14.50 EFEKTYWNE STRATEGIE SEM & SEO – JAK BYĆ WIDOCZNYM W INTERNECIE
case study Google UK/Double Performics
Adam Palczewski (Google UK/DoubleClick Performics)
- SEM & SEO - najlepsze sprawdzone rozwiązania i kierunki rozwoju
- Social media - jak wykorzystać ich potęgę
- Skuteczne strategie placingu w internecie
- Jednolita komunikacja marketingowa firmy a zmieniające się narzędzia e-marketingu
14.50-15.10 Przerwa na kawę
15.10-15.50 ZBUDUJ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA, CZYLI CO W PRAKTYCE DECYDUJE O LOJALNOŚCI W SIECI
case study Wiadomości24.pl
Paweł Nowacki (Wiadomości24.pl),
Anna Strojek (Polskapresse)
- Jak zbudować strategię firmy na potencjale sieci społecznościowych
- Dlaczego klienci bardziej ufają niezależnym opiniom niż reklamom
- Wykorzystanie blogów i recenzji w budowaniu zaufania odbiorców
15.50-16.30 DYSKUSJA PANELOWA:
DZIAŁ MARKETINGU JAKO SIŁA NAPĘDOWA FIRMY – JAK ZAPEWNIĆ STRATEGICZNĄ POZYCJĘ MARKETINGU W FIRMIE
Eksperci:
-
Ewa Lampart (Axel Springer),
Michał Kulka (Noble Bank),
Marek Sypek (Johnson & Johnson),
Andrzej Jackiewicz (Tchibo)
- Jak wpisać marketingowy program w biznesowy program rozwoju firmy
- Efektywna koordynacja realizacji celów marketingowych z priorytetami innych działów
- Jak zapewnić aby strategie marketingowe nadążały za zmianami potrzeb rynkowych
16.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w forum wynosi:
3495 PLN + 22%VAT rejestracji do 24 października 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 24 października 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
tel.(12) 350 54 01