eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMarketing strategiczny

W programie m.in :

  • Kto jest najważniejszym klientem - skuteczne metody segmentacji rynku przedstawi Agnieszka Węglarz - Dyrektor Marketingu, Polkomtel
  • Jak wyróżnić firmę na tle konkurencji podpowie Michał Kulka - Dyrektor Marketingu, Noble Bank
  • Marek Sypek - Dyrektor Generalny, Johnson & Johnson przekona o tym, że warto nauczyć myśleć marketingowo całą firmę
  • Adam Palczewski z Google UK na przykładzie strategii Hewlett-Packard i Virgin Megastores przedstawi źródło skutecznych działań SEM&SEO

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Poznają Państwo sekrety sukcesu wejścia firmy Apple na polski rynek i sposoby wykorzystania siły innowacyjnego produktu w kreowaniu strategii marketingowej
  • O sprawdzonych strategiach zapewniających dominującą pozycję w sieci usłyszą Państwo dzięki gigantom internetu - Google i Agora
  • Firma Tchibo zaprezentuje skuteczne sposoby na wzmocnienie potencjału firmy dzięki strategicznemu połączeniu marketingu i sprzedaży
  • Kiedy warto wejść na nowe rynki oraz jak zbudować lojalność firmy podpowiedzą firmy Axel Springer i Nowy Styl

Kto powinien wziąć udział:
Spotkanie dedykowane jest Dyrektorom Marketingu oraz osobom odpowiedzialnym za tworzenie strategii marketingowych, a w szczególności:

  • Prezesom i Członkom Zarządu odpowiedzialnym za obszary Marketingu, Sprzedaży, Strategii
  • Dyrektorom Zarządzającym
  • Dyrektorom Sprzedaży
  • Dyrektorom ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR
  • Dyrektorom ds. Strategii
  • Managerom ds. Marketingu (Brand/Product Manager)

oraz:

  • Agencjom reklamowym i agencjom PR, Domom Mediowym tworzących strategie marketingowe i dostarczające usług marketingowych
  • Dostawcom technologii informatycznych wspierających procesy biznesowe

Program szkolenia:

20 listopada, czwartek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

SESJA: Planowanie skutecznych strategii marketingowych

1

0.00-10.40 WŁAŚCIWE KRYTERIA SEGMENTACJI RYNKU, CZYLI JAK OCENIĆ, KTÓRY KLIENT JEST DLA NAS NAJISTOTNIEJSZY

case study Polkomtel

Agnieszka Węglarz (Polkomtel)

  • Filary skutecznej segmentacji klientów
  • Jak właściwie ocenić i wybrać priorytetowe segmenty rynku
  • Zrozumieć potrzeby klienta względem firmy, brandu i produktu – czynniki sukcesu

10.40-11.20 JAK NAUCZYĆ MYŚLEĆ MARKETINGOWO CAŁĄ FIRMĘ

case study Johnson & Johnson

Marek Sypek (Johnson & Johnson)

  • Dlaczego marketing powinien wyznaczać przyszłość firmy
  • Marketing wartością dodaną firmy – co to oznacza w praktyce
  • Marketing jako źródło innowacji w firmie

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 JESTEŚMY WYJĄTKOWI – WYRÓŻNIENIE FIRMY DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ

case study Noble Bank

  • Tworzenie silnej identyfikacji firmy dzięki strategii marketingowej
  • Sprawdzone sposoby na wyróźnienie się w oczach klientów
  • Jak skonstruować ofertę, aby stanowiła o wyjątkowości firmy

12.20-13.00 SZTUKA WŁAŚCIWEJ OCENY POTENCJAŁU NOWYCH RYNKÓW

case study Axel Springer

Ewa Lampart (Axel Springer)

  • Jak właściwie identyfikować nowe szanse na starych rynkach
  • Nowe czy stare – czynniki wyboru strategii rynkowych
  • Analiza atrakcyjności nowych rynków – determinanty zmiany

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 EFEKTYWNE STRATEGIE NASTAWIONE NA UTRZYMANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW

case study Nowy Styl

Elżbieta Szydłowska (Nowy Styl)

  • Najważniejsze elementy budowy lojalności klientów
  • Wizerunek + produkt, czy produkt + wizerunek – co zapewnia 100% przywiązania
  • Jak sprawić, aby to klient był ambasadorem marki

14.40-15.20 JAK ZBUDOWAĆ WYSOKĄ POZYCJĘ NA RYNKU...I JĄ UTRZYMAĆ – SKUTECZNA STRATEGIA WALKI Z SILNĄ KONKURENCJĄ

case study Axa TU

Monika Andreas (Axa TU)

  • Jak zwyciężyć na zmieniającym się rynku
  • Właściwa strategia gwarantującą utrzymanie zdobytych pozycji
  • Co decyduje o sukcesie w perspektywie długoterminowej

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-16.20 KIEDY PRODUKT WYPRZEDZA STRATEGIĘ, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POLSKI RYNEK Z GLOBALNYM HITEM

case study wejście na rynek iPod i iPhone

Anna Derendarz (Apple)

  • Jak innowacyjny produkt wpływa na wizję rozwoju firmy
  • Skuteczne sposoby na określenie potencjału marketingowego innowacyjnego produktu
  • Big-bang, czyli o tym jak wykorzystać fenomen globalnego produktu

16.20-17.00 POLITYKA CENOWA TO NIE TYLKO CENA – JAK WPISAĆ W STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ ODPOWIEDNIE POZYCJONOWANIE

case study Bakalland

Sylwia Łoniewska (Bakalland)

17.00-17.40 EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CRM DO BUDOWY STRATEGII MARKETINGOWYCH

(Czekamy na potwierdzenie prelegenta)

17.40 Zakończenie

21 listopada, piątek

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

SESJA: Zarządzanie i kontrola realizacji planów marketingowych

9.30-10.10 POMIAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH – GDZIE TKWI SEKRET REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO

Robert Kozielski (Questus)

  • Na jakie narzędzia warto postawić: marketing dashboard, marketing ROI, performance prizm, BSC, marketing Metrics
  • Pomiar działań fundamentem sukcesu firmy
  • Czy na podstawie pomiarów da się zbudować organizację uczącą się

10.10-10.50 WŁAŚCIWA ANALIZA EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ – CONTROLLING STRATEGII W PRAKTYCE

Michał Dziekoński (Energoserwis) (do ostatecznego potwierdzenia)

10.50-11.10 Przerwa na kawę

SESJA: Marketing a sprzedaż – sposoby na idealną współpracę

11.10-11.50 POŁĄCZENIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY – SPRAWDZONE SPOSOBY NA WSPÓŁDZIAŁANIE DZIAŁÓW

case study Tchibo

Andrzej Jackiewicz (Tchibo)

11.50-12.30 JAK OSIĄGNĄĆ WZROST SPRZEDAŻY I LOJALNOŚCI KLIENTÓW POPRZEZ POŁĄCZENIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY

case study Tele2

Agnieszka Chabrzyk (Tele2)

12.30-13.30 Przerwa na kawę

SESJA: Strategiczne wyzwania e-marketingu

13.30-14.10 SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, CZYLI JAK DOPASOWAĆ STRATEGIĘ E-MARKETINGOWĄ DO ODBIORCY

Case study Agora

Dominik Kaznowski (Agora)

14.10-14.50 EFEKTYWNE STRATEGIE SEM & SEO – JAK BYĆ WIDOCZNYM W INTERNECIE

case study Google UK/Double Performics

Adam Palczewski (Google UK/DoubleClick Performics)

  • SEM & SEO - najlepsze sprawdzone rozwiązania i kierunki rozwoju
  • Social media - jak wykorzystać ich potęgę
  • Skuteczne strategie placingu w internecie
  • Jednolita komunikacja marketingowa firmy a zmieniające się narzędzia e-marketingu

14.50-15.10 Przerwa na kawę

15.10-15.50 ZBUDUJ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA, CZYLI CO W PRAKTYCE DECYDUJE O LOJALNOŚCI W SIECI

case study Wiadomości24.pl

Paweł Nowacki (Wiadomości24.pl),

Anna Strojek (Polskapresse)

  • Jak zbudować strategię firmy na potencjale sieci społecznościowych
  • Dlaczego klienci bardziej ufają niezależnym opiniom niż reklamom
  • Wykorzystanie blogów i recenzji w budowaniu zaufania odbiorców

15.50-16.30 DYSKUSJA PANELOWA:

DZIAŁ MARKETINGU JAKO SIŁA NAPĘDOWA FIRMY – JAK ZAPEWNIĆ STRATEGICZNĄ POZYCJĘ MARKETINGU W FIRMIE

Eksperci:

    Ewa Lampart (Axel Springer), Michał Kulka (Noble Bank), Marek Sypek (Johnson & Johnson), Andrzej Jackiewicz (Tchibo)

    • Jak wpisać marketingowy program w biznesowy program rozwoju firmy
    • Efektywna koordynacja realizacji celów marketingowych z priorytetami innych działów
    • Jak zapewnić aby strategie marketingowe nadążały za zmianami potrzeb rynkowych

    16.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


    Koszt uczestnictwa jednej osoby w forum wynosi:
    3495 PLN + 22%VAT rejestracji do 24 października 2008r.
    3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 24 października 2008r.
    Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

    Szczegółowe informacje: Piotr Stolecki - Project Manager
    tel.(12) 350 54 00
    tel.(12) 350 54 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: