-
Tytuł:
Marketing Progress - klucz do skutecznej strategii marketingowej
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 899 + VAT PLN Teraz: 499 + VAT PLN
- Termin: 2014-06-12 - 2014-06-13
- Miejsce: Wrocław / dolnośląskie
- Organizator: Mind Progress Sp. z o.o.
Jak sprawić, by firma osiągnęła sukces? Odpowiedźwydaje sięprosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracowaćdokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedźna to pytanie będzie można jednak poznać w trakcie II edycji konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która odbędzie sięwe Wrocławiu w dniach 12-13 czerwca 2014 roku.
Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, zgromadzeni eksperci opowiedzą m.in. o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman - filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz - prezenter i dziennikarz telewizyjny, Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia w Polsce.
Konferencję podzielono na dwie części. Czwartek, 12 czerwca, będzie dniem inspirujących case studies oraz rozważań na temat skutecznych strategii marketingowych. W tym czasie uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań dotyczących wdrażania strategii marketingowej w firmach. Z kolei piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy specjalisty ds. marketingu i komunikacji. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu.
Wydarzenie zostało także wzbogacone o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.
Szef mediów społecznościowych w Microsofcie na konferencji Marketing Progress
Nestor J Portillo, Worldwide Community & Social Media Director w Microsofcie, będzie gościem konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która rozpocznie się12 czerwca we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta amerykańskiego eksperta w Polsce. Ponadto podczas eksperckiej konferencji usłyszymy też m.in. Jerzego Owsiaka, Macieja Tesławskiego, Pawła Tkaczyka, Natalię Hatalską, Krzysztofa Ibisza czy Bartłomieja Raka z Socjomanii.
Nestor J Portillo to specjalista z 20-letnim doświadczeniem, którego projekty zostały nagrodzone m.in. przez Forbes, Fortune, WSJ i Mashable, jako przykłady najlepszych praktyk w branży. Drugiego dnia Marketing Progress wygłosi specjalną, godzinną prelekcję. W jej trakcie omówi najnowsze trendy i najskuteczniejsze działania uwzględniające modele inteligencji społecznej oraz świadomości klienta. Przedstawi także case studies takich działań, które z powodzeniem można uwzględnić w przyszłych planach biznesowych, jako przykłady zapewniające zwrot z inwestycji.
– Do udziału w konferencji adresowanej do specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji zaprosiliśmy ekspertów z różnorodnych dziedzin – wyjaśnia Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group, organizatora konferencji. – Szczególnie cieszy nas fakt nawiązania współpracy z Nestorem J Portillo, doświadczonym ekspertem w tak wielu obszarach: od Social Media, przez Digital Marketing, Online Communities do Customer Experience czy Customer Service.
Konferencja Marketing Progress składa się z łącznie 20 wystąpień i warsztatów, które z jednej strony pozwolą uczestnikom w poznaniu skutecznych narzędzi przydatnych w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, z drugiej zaś mają zainspirować do działania, poprzez pokazanie unikatowych case studies. W trakcie pierwszego dnia wydarzenia wykład wprowadzający wygłosi strateg Maciej Tesławski, który będzie mówić o roli strategii marketingowej w rozwoju firm i ich marek czy usług. Ponadto zostaną zaprezentowane wyniki badania na temat rynku wdrażania strategii marketingowych w firmach, przeprowadzone przez Mind Progress Group i IPC Instytut Badawczy. Z kolei Paweł Tkaczyk opowie o tym, jak sprawić, by tworzone przez firmy opowieści były po pierwsze interesująca, po drugie rzeczywiście budowały wartość produktu lub usługi w głowie klienta. Na zakończenie pierwszego dnia wystąpi Jurek Owsiak, który na przykładzie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania i zarządzania organizacją oraz planowania i prowadzenia działań marketingowych.
Drugi dzień konferencji zainauguruje wystąpienie Jana Hartmana, podczas którego filozof przedstawi analizę pojęcia „reputacja”, dokonując rozróżnienia poszczególnych rodzajów prestiżu, zależnie od grupy docelowej, pozycji marki oraz kluczowych insightów z nią związanych. Tego dnia w Kinie Nowe Horyzonty zaprezentuje się także Natalia Hatalska. Autorka jednego z najbardziej wpływowych blogów w Polsce będzie opowiadać o miejscu niestandardowych form komunikacji offline w strategii marketingowej. Z kolei Bartłomiej Rak z Socjomanii omówi kwestię budowy strategii komunikacji w mediach społecznościowych z wyłączeniem Facebooka. Podpowie, na które serwisy powinno się zwrócić szczególną uwagę i w jaki sposób wykorzystywać Google+, YouTube, Twittera i inne mniej popularne od Facebooka platformy społecznościowe w budowaniu marki. Z kolei Krzysztof Ibisz, dziennikarz i prezenter telewizyjny, poruszy zagadnienie personal brandingu. Omówi szczególnie kwestię wystąpień publicznych, w myśl zasady: jak nas widzą – tak się sprzedamy, której stosowanie jest niezbędne w budowaniu marki osobistej.
Opłata konferencyjna wynosi:
- 499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
- 699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 maja
- 899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 11 czerwca
Szczegółowe informacje:
Mind Progress
Więcej informacji na stronie wydarzenia: