-
Tytuł:
Marketing Młodzieżowy
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2007-09-13 - 2007-09-14
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Marketing Młodzieżowy - młody konsument w dobie Web 2.0
Dlaczego warto wziąć udział:
- W dziesiejszych czasach już nie wystarczy zainteresować młodego konsumenta produktem czy usługą, trzeba jeszcze umieć dotrzeć do niego nowoczesnymi kanałami i wiedzieć, które z nich, kiedy i jak wykorzystać
- Kongres pokaże Państwu najnowocześniejsze narzędzia komunikacyjne skierowane do młodej grupy - wraz z efektami, jakie odniosły (mms, sms, ambient media, web 2.0, blogi, fora). Ponieważ zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, nastawionych obecnie na interaktywność, wiele z case study, które przedstawimy - będą najświeższymi przykładami skutecznego budowania społeczności w duchu web 2.0 Wojna cen czy usług?
- Serwisy społecznościowe to najskuteczniejszy sposób dotarcia do młodych ludzi. Firmy, które nie mają społeczności - mają zamkniętą drogę do sukcesu!
- Internet jest ulubionym medium młodych - na kongresie nie tylko zobaczą Państwo jak wykorzystują go inni: Coca-Cola, Orange, L'Oreal czy House - ale dowiedzą się Państwo jak robić to z własną marką!
Największy, doroczny kongres dla firm sektora młodzieżowego z udziałem m.in.:
- Coca-Cola (Sprite)
- LPP (Cropp Town)
- MTV
- Orange
- AmRest (KFC)
- Unimil
- Artman (House)
- L'Oreal Polska (Maybelline New York)
- Wydawnictwo Bauer (Bravo)
- Radio Eska
- Samsung
- Synovate
- IQS and QUANT Group
- Wierzbowski Eversheds
- Laboratorium
- Komunikacji i Reklamy
Wydarzenie skierowane jest do:
- wszystkich, działających na lub planujących penetrację rynku młodzieżowego, ponieważ "zaistnienie" w tej grupie odbiorców to inwestycja w lojalnego dorosłego konsumenta
- dyrektorów marketingu i sprzedaży
- PR, brand managerów, osób zajmujących się kształtowanie wizerunku marki
- dyrektorów ds. rozwoju biznesu
- specjalistów odpowiedzialnych w firmie za wszelkie projekty skierowane do klienta, w tym przede wszystkim projekty internetowe
Program konferencji
Czwartek, 13 września 2007
10.00-10.30 Rejestracja i przywitanie
10.30-11.05 NUDA NIE MA SZANS – W JAKI SPOSÓB PROWOKACJĄ DOTRZEĆ DO MŁODEGO KONSUMENTA
- case study Sprite „Pragnienie nie ma szans”
Izabela Błaszczyk-Janicka (Coca-Cola Poland Services)
- efektywność działań na www.sprite.pl – ponad 2 mln wejść na stronę brandową w rok po jej otwarciu
- efektywność kampanii online i działań TV: jak podwoić spontaniczną świadomość reklamy
- sprawdzone kanały komunikacji
- z młodzieżą: TV, internet, opakowanie
11.05-11.50 OD HIPHOPOWCA DO KLIENTA MAREK PRESTIŻOWYCH – HOP Z BAGINSÓW W MARYNARKĘ - prelekcja w oparciu o badania
Tomasz Jędrkiewicz, Agnieszka Wójcińska (IQS and QUANT Group)
- jak zmieniają się młodzi
- konsumenci-mężczyźni w Polsce
- jak zmiany te wpisują się w światowe trendy
- o czym warto pomyśleć konstruując komunikację do „nowych chłopaków”
11.50-12.10 Przerwa na kawę
12.10-12.45 JAK PRZEDSTAWIAĆ ISTNIEJĄCĄ MARKĘ NOWEJ GENERACJI KONSUMENTÓW
- case study KFC
Ewa Miżejewska (AmRest)
- osobowość marki, a budowanie relacji z młodym odbiorcą na przykładzie KFC
- czy lepiej zdobyć nowego klienta, czy utrzymać istniejącego
12.45-13.30 Lunch
13.30-14.05 WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII NA SPOSÓB DOTARCIA DO KONSUMENTA
- case study „MTV włącz się”
Robert Cieśluk (MTV Polska)
- wpływ nowych technologii na zmianę pozycjonowania marki oraz na sposób dotarcia do widza
- mix klasycznych i innowacyjnych kanałów dotarcia do nastolatków
14.05-14.40 PRZEZ MÓZG DO ZAKUPU, CZYLI CO O MŁODYM KONSUMENCIE MOŻE POWIEDZIEĆ NEUROMARKETING
- ujęcie psychologiczne
Jacek Kowalski (LABoratorium Komunikacji i Reklamy)
- najnowocześniejsza metoda badania zachowań konsumenckich w kontekście wyboru i reakcji na komunikat marketingowy
- prelekcja oparta o analizę spotów reklamowych skierowanych do młodego konsumenta
14.40-15.15 DZIAŁANIA ONLINE I ECOMMERCE, KTÓRE PRZEMAWIAJĄ DO MŁODEGO KONSUMENTA
- case study House
Michał Korzeniowski, Rafał Sajewicz (Artman)
- nowe kanały sprzedażowe, czyli co i jak sprzedawać w sieci, na podstawie sklepu internetowego marki House
- inicjatywa House of Art. – sztuka w służbie marki:
– jak znaleźć świeże talenty w Internecie
– młodzi twórcy chcą się pokazać – Web 2.0 w promocji marki
15.15-15.30 Przerwa na kawę
15.30-16.05 JAK ZADBAĆ O TO, ABY MŁODZI CHĘTNIE PRZEBYWALI W SERWISIE WWW
- case study www.bravo.pl
Monika Maciąg (Wydawnictwo Bauer)
- stary serwis Bravo: wady i zalety
- efektywność nowego serwisu: społeczność internetowa jako sposób na skuteczne dotarcie do młodych
- jak budować wśród młodych zaufanie do marki: sposoby kreowania ich aktywności w serwisie
- prognozowane efekty
16.05-16.45 UPODOBANIA WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY – W POSZUKIWANIU TRENDÓW
- case study
(oczekujemy na potwierdzenie prelegentów)
JAK ZINDENTYFIKOWAĆ GRUPĘ NASTOLATKÓW, KTÓRA NAJSZYBCIEJ ROZPRZESTRZENI KOMUNIKAT
16.45 Zakończenie
Piątek, 14 września 2007
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.35 IDOLE NASTOLATKÓW JAKO BROŃ MARKETINGOWA
- case study Samsung z Beyonce
Bartosz Herman (Samsung)
- polskie i międzynarodowe celebrities w komunikacji
- nowoczesne formy reklamy interaktywnej
- wykorzystanie SAMSUNG FUN CLUB
- w budowaniu relacji z grupą docelową
10.35-11.20 STYLE ŻYCIA WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY W EUROPIE
- przedstawienie wyników badania Project Edge
Julian Rolfe (Synovate)
- co młodzi Europejczycy sądzą o: modzie, mediach, nowych technologiach, edukacji, muzyce
- jak spędzają czas wolny: gdzie i za ile jeżdżą na wakacje, jakie alkohole wybierają
- badanie przeprowadzone dla marek m.in.: Sony, MTV, Orange, P&G, Coca-Cola, Unilever
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.15 KOMUNIKACJA Z MŁODZIEŻĄ PRZY WYKORZYSTANIU NOWOCZESNEJ TECHNOLOGII
- case study „Eska Odwołuje Zimę”
Marcin Tomczyk, Bartosz Świderski (Grupa Radiowa Time)
- przykłady akcji multimedialnych wykorzystujących nowoczesne technologie
- skuteczne użycie kanałów: radio, prasa, TV, www, budowanie społeczności,
- sms, mms, eventy
- podsumowanie i efekty
12.15-13.00 Lunch
13.00-13.35 TOTALNIE ZWARIOWANI – CO OZNACZA DLA RYNKU POKOLENIE WYCHOWANE NA INTERNECIE
- case study Orange
Iwona Kossmann (PTK Centertel)
13.35-14.10 SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE – WAŻNE NARZĘDZIE WSPÓŁCZESNEGO MARKETERA
- case study Unimil
Lucjan Exner (Unimil)
- czy ekspresja własnego ego jest ważna – psychologiczne podstawy uczestniczenia
- w społeczności internetowej
- tworzenie internetowych projektów społecznościowych – możliwości i bariery
- Internetowe projekty Unimil jako przykład dotarcia do młodych konsumetów – case study
14.10-15.10 SZOK I PROWOKACJA W KOMUNIKACJI Z MŁODYMI
- case study Cropp Town
Mariusz Kozak-Zagozda (LPP)
- jaką jazdę trawią młodzi – co wiedzą o rynku i gdzie my na nim jesteśmy
- jakie reklamy zostają w głowie, a jakie nie – dlaczego robimy tak wiele złych reklam
- czy kupią nasze reklamy, czy znów będzie SZIT END KRAP?
- czy młodzi oceniają markę, miejsce sprzedaży czy produkt – jakie produkty najlepiej się sprzedają?
- mocne i słabe strony prowokacji
- jak długo można być „na czasie”?
15.10-15.25 Przerwa na kawę
15.25-16.00 INTERNET JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE DOTARCIA DO GRUPY DOCELOWEJ
- case study Maybelline New York
Dagmara Brzezińska-Marcu, Paulina Kaczmarek (L’Oreal Polska)
- stworzenie programu konsumenckiego „szytego na miarę” dla młodej konsumentki
- program konsumencki Maybelline New York jako przykład nowoczesnej formy komunikacji z młodą konsumentką
- odwołanie się do autorytetu celebrity jako elementu kształtującego świat marki
- podsumowanie i plany na przyszłość
16.00-16.40 ASPEKTY PRAWNE MARKETINGU MŁODZIEŻOWEGO
- Co wolno reklamować i jak to robić
Mec.Tomasz Zalewski (Wierzbowski Eversheds)
- polskie regulacje prawne dotyczące reklamy skierowanej do młodzieży
- wspólnotowe regulacje prawne dotyczące reklamy skierowanej do młodzieży
- ograniczenia w reklamie niektórych produktów (alkohol, tytoń, farmaceutyki)
- marketing młodzieżowy w Internecie a prawo
16.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszty warsztatu:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 13 sierpnia 2007 r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 13 sierpnia 2007 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28