eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMarketing Młodzieżowy

Marketing Młodzieżowy - młody konsument w dobie Web 2.0

Dlaczego warto wziąć udział:

  • W dziesiejszych czasach już nie wystarczy zainteresować młodego konsumenta produktem czy usługą, trzeba jeszcze umieć dotrzeć do niego nowoczesnymi kanałami i wiedzieć, które z nich, kiedy i jak wykorzystać
  • Kongres pokaże Państwu najnowocześniejsze narzędzia komunikacyjne skierowane do młodej grupy - wraz z efektami, jakie odniosły (mms, sms, ambient media, web 2.0, blogi, fora). Ponieważ zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, nastawionych obecnie na interaktywność, wiele z case study, które przedstawimy - będą najświeższymi przykładami skutecznego budowania społeczności w duchu web 2.0 Wojna cen czy usług?
  • Serwisy społecznościowe to najskuteczniejszy sposób dotarcia do młodych ludzi. Firmy, które nie mają społeczności - mają zamkniętą drogę do sukcesu!
  • Internet jest ulubionym medium młodych - na kongresie nie tylko zobaczą Państwo jak wykorzystują go inni: Coca-Cola, Orange, L'Oreal czy House - ale dowiedzą się Państwo jak robić to z własną marką!

Największy, doroczny kongres dla firm sektora młodzieżowego z udziałem m.in.:

  • Coca-Cola (Sprite)
  • LPP (Cropp Town)
  • MTV
  • Orange
  • AmRest (KFC)
  • Unimil
  • Artman (House)
  • L'Oreal Polska (Maybelline New York)
  • Wydawnictwo Bauer (Bravo)
  • Radio Eska
  • Samsung
  • Synovate
  • IQS and QUANT Group
  • Wierzbowski Eversheds
  • Laboratorium
  • Komunikacji i Reklamy

Wydarzenie skierowane jest do:

  • wszystkich, działających na lub planujących penetrację rynku młodzieżowego, ponieważ "zaistnienie" w tej grupie odbiorców to inwestycja w lojalnego dorosłego konsumenta
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży
  • PR, brand managerów, osób zajmujących się kształtowanie wizerunku marki
  • dyrektorów ds. rozwoju biznesu
  • specjalistów odpowiedzialnych w firmie za wszelkie projekty skierowane do klienta, w tym przede wszystkim projekty internetowe

Program konferencji

Czwartek, 13 września 2007

10.00-10.30 Rejestracja i przywitanie

10.30-11.05 NUDA NIE MA SZANS – W JAKI SPOSÓB PROWOKACJĄ DOTRZEĆ DO MŁODEGO KONSUMENTA - case study Sprite „Pragnienie nie ma szans”
Izabela Błaszczyk-Janicka (Coca-Cola Poland Services)

  • efektywność działań na www.sprite.pl – ponad 2 mln wejść na stronę brandową w rok po jej otwarciu
  • efektywność kampanii online i działań TV: jak podwoić spontaniczną świadomość reklamy
  • sprawdzone kanały komunikacji
  • z młodzieżą: TV, internet, opakowanie

11.05-11.50 OD HIPHOPOWCA DO KLIENTA MAREK PRESTIŻOWYCH – HOP Z BAGINSÓW W MARYNARKĘ - prelekcja w oparciu o badania
Tomasz Jędrkiewicz, Agnieszka Wójcińska (IQS and QUANT Group)

  • jak zmieniają się młodzi
  • konsumenci-mężczyźni w Polsce
  • jak zmiany te wpisują się w światowe trendy
  • o czym warto pomyśleć konstruując komunikację do „nowych chłopaków”

11.50-12.10 Przerwa na kawę

12.10-12.45 JAK PRZEDSTAWIAĆ ISTNIEJĄCĄ MARKĘ NOWEJ GENERACJI KONSUMENTÓW - case study KFC
Ewa Miżejewska (AmRest)

  • osobowość marki, a budowanie relacji z młodym odbiorcą na przykładzie KFC
  • czy lepiej zdobyć nowego klienta, czy utrzymać istniejącego

12.45-13.30 Lunch

13.30-14.05 WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII NA SPOSÓB DOTARCIA DO KONSUMENTA - case study „MTV włącz się”
Robert Cieśluk (MTV Polska)

  • wpływ nowych technologii na zmianę pozycjonowania marki oraz na sposób dotarcia do widza
  • mix klasycznych i innowacyjnych kanałów dotarcia do nastolatków

14.05-14.40 PRZEZ MÓZG DO ZAKUPU, CZYLI CO O MŁODYM KONSUMENCIE MOŻE POWIEDZIEĆ NEUROMARKETING - ujęcie psychologiczne
Jacek Kowalski (LABoratorium Komunikacji i Reklamy)

  • najnowocześniejsza metoda badania zachowań konsumenckich w kontekście wyboru i reakcji na komunikat marketingowy
  • prelekcja oparta o analizę spotów reklamowych skierowanych do młodego konsumenta

14.40-15.15 DZIAŁANIA ONLINE I ECOMMERCE, KTÓRE PRZEMAWIAJĄ DO MŁODEGO KONSUMENTA - case study House
Michał Korzeniowski, Rafał Sajewicz (Artman)

  • nowe kanały sprzedażowe, czyli co i jak sprzedawać w sieci, na podstawie sklepu internetowego marki House
  • inicjatywa House of Art. – sztuka w służbie marki:
    – jak znaleźć świeże talenty w Internecie
    – młodzi twórcy chcą się pokazać – Web 2.0 w promocji marki

15.15-15.30 Przerwa na kawę

15.30-16.05 JAK ZADBAĆ O TO, ABY MŁODZI CHĘTNIE PRZEBYWALI W SERWISIE WWW - case study www.bravo.pl
Monika Maciąg (Wydawnictwo Bauer)

  • stary serwis Bravo: wady i zalety
  • efektywność nowego serwisu: społeczność internetowa jako sposób na skuteczne dotarcie do młodych
  • jak budować wśród młodych zaufanie do marki: sposoby kreowania ich aktywności w serwisie
  • prognozowane efekty

16.05-16.45 UPODOBANIA WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY – W POSZUKIWANIU TRENDÓW - case study
(oczekujemy na potwierdzenie prelegentów)

JAK ZINDENTYFIKOWAĆ GRUPĘ NASTOLATKÓW, KTÓRA NAJSZYBCIEJ ROZPRZESTRZENI KOMUNIKAT

16.45 Zakończenie

Piątek, 14 września 2007

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.35 IDOLE NASTOLATKÓW JAKO BROŃ MARKETINGOWA - case study Samsung z Beyonce
Bartosz Herman (Samsung)

  • polskie i międzynarodowe celebrities w komunikacji
  • nowoczesne formy reklamy interaktywnej
  • wykorzystanie SAMSUNG FUN CLUB
  • w budowaniu relacji z grupą docelową

10.35-11.20 STYLE ŻYCIA WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY W EUROPIE - przedstawienie wyników badania Project Edge
Julian Rolfe (Synovate)

  • co młodzi Europejczycy sądzą o: modzie, mediach, nowych technologiach, edukacji, muzyce
  • jak spędzają czas wolny: gdzie i za ile jeżdżą na wakacje, jakie alkohole wybierają
  • badanie przeprowadzone dla marek m.in.: Sony, MTV, Orange, P&G, Coca-Cola, Unilever

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.15 KOMUNIKACJA Z MŁODZIEŻĄ PRZY WYKORZYSTANIU NOWOCZESNEJ TECHNOLOGII - case study „Eska Odwołuje Zimę”
Marcin Tomczyk, Bartosz Świderski (Grupa Radiowa Time)

  • przykłady akcji multimedialnych wykorzystujących nowoczesne technologie
  • skuteczne użycie kanałów: radio, prasa, TV, www, budowanie społeczności,
  • sms, mms, eventy
  • podsumowanie i efekty

12.15-13.00 Lunch

13.00-13.35 TOTALNIE ZWARIOWANI – CO OZNACZA DLA RYNKU POKOLENIE WYCHOWANE NA INTERNECIE - case study Orange
Iwona Kossmann (PTK Centertel)

13.35-14.10 SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE – WAŻNE NARZĘDZIE WSPÓŁCZESNEGO MARKETERA - case study Unimil
Lucjan Exner (Unimil)

  • czy ekspresja własnego ego jest ważna – psychologiczne podstawy uczestniczenia
  • w społeczności internetowej
  • tworzenie internetowych projektów społecznościowych – możliwości i bariery
  • Internetowe projekty Unimil jako przykład dotarcia do młodych konsumetów – case study

14.10-15.10 SZOK I PROWOKACJA W KOMUNIKACJI Z MŁODYMI - case study Cropp Town
Mariusz Kozak-Zagozda (LPP)

  • jaką jazdę trawią młodzi – co wiedzą o rynku i gdzie my na nim jesteśmy
  • jakie reklamy zostają w głowie, a jakie nie – dlaczego robimy tak wiele złych reklam
  • czy kupią nasze reklamy, czy znów będzie SZIT END KRAP?
  • czy młodzi oceniają markę, miejsce sprzedaży czy produkt – jakie produkty najlepiej się sprzedają?
  • mocne i słabe strony prowokacji
  • jak długo można być „na czasie”?

15.10-15.25 Przerwa na kawę

15.25-16.00 INTERNET JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE DOTARCIA DO GRUPY DOCELOWEJ - case study Maybelline New York
Dagmara Brzezińska-Marcu, Paulina Kaczmarek (L’Oreal Polska)

  • stworzenie programu konsumenckiego „szytego na miarę” dla młodej konsumentki
  • program konsumencki Maybelline New York jako przykład nowoczesnej formy komunikacji z młodą konsumentką
  • odwołanie się do autorytetu celebrity jako elementu kształtującego świat marki
  • podsumowanie i plany na przyszłość

16.00-16.40 ASPEKTY PRAWNE MARKETINGU MŁODZIEŻOWEGO - Co wolno reklamować i jak to robić
Mec.Tomasz Zalewski (Wierzbowski Eversheds)

  • polskie regulacje prawne dotyczące reklamy skierowanej do młodzieży
  • wspólnotowe regulacje prawne dotyczące reklamy skierowanej do młodzieży
  • ograniczenia w reklamie niektórych produktów (alkohol, tytoń, farmaceutyki)
  • marketing młodzieżowy w Internecie a prawo

16.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszty warsztatu:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 13 sierpnia 2007 r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 13 sierpnia 2007 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager


tel.(12) 292 08 28