eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMarketing Klasy Premium

Szanowni Państwo!

Rynek dóbr klasy Premium dynamicznie się rozwija, toteż producenci inwestują coraz większe sumy w marketing prestiżowych produktów oraz usług. Jednak coraz częściej stają przed nowym wyzwaniem: gdy plany sprzedażowe są coraz ambitniejsze, oczywisty staje się fakt, że grono potencjalnych klientów musi się powiększyć. Co więc robić? Luksus nie może być dostępny dla wszystkich, bo wtedy staje się masowy i skutecznie zamyka mu się drogę do bycia obiektem pożądania. Czy aby temu zapobiec, wystarczy odpowiednio kierować ceną, aby jej wysokość stanowiła o prestiżu produktu? A może tak sterować połączonymi siłami PR-u i reklamy, aby danej marki nie upowszechniać, lecz tworzyć wokół niej aurę wyjątkowości i wręcz z premedytacją budować wizerunek jej dostępności wyłącznie dla elitarnego kręgu osób? Są na to sprawdzone w boju rynkowym sposoby. O nich będzie mowa podczas Konferencji „Marketing Dóbr Klasy Premium”.

Udział w Konferencji jest

  • wyjątkową szansą poznania sprawdzonych strategii marketingowych zastosowanych przy promowaniu, kreowaniu, tworzeniu i wprowadzaniu na polski rynek selektywnych produktów i usług reprezentujących zróżnicowane branże
  • unikalną możliwością poznania metod uszlachetnienia wizerunku i repozycjonowania marki masowej w kierunku marki prestiżowej
  • świetną okazja do interpretacji najnowszych badań dotyczących rynku dóbr luksusowych i poznania tendencji zakupowych klienta klasy Premium
  • jest również szansą nawiązania współpracy i poznania korzyści wynikających z mechanizmu wzajemnej rekomendacji

Kto najwięcej skorzysta z doświadczeń prelegentów:

Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami marketingowymi, skierowanymi do konsumentów produktów Premium

  • Prezesi, Członkowie Zarządu, Kierownicy i Brand Managerowie firm, które w swoim portfolio posiadają marki niszowe, luksusowe, selektywne i premium, bądź planują pozyskanie takich marek
  • Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji i PR
  • Osoby odpowiedzialne za promocje, zdobywanie klientów, reklamę
  • New business oraz account managerowie agencji reklamowych, BTL, fullfilment house
  • Redaktorzy Naczelni wydawnictw, które są istotnym kanałem reklamowym dla marketingu dóbr luksusowych i premium


Koszt uczestnictwa:
3495 zł (od 1 października 2010 do 15 października 2010)
3995 zł (od 16 października 2010 do 17 listopada 2010)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77,
fax: +48 22 333 97 78

Więcej na: