-
Tytuł:
Marketing i prawo
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2007-05-29 - 2007-05-30
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Kongres: Marketing i Prawo. Zmiany ustaw prawnych w działaniach marketingowych
Marketerze, zaproś swojego prawnika! Prawniku, zaproś swojego marketera! druga osoba otrzyma 50% ZNIŻKI!
W programie m.in :
- Zadbaj o skuteczną ochronę swojego znaku towarowego - praktyczne wskazówki
- Ucz się na błędach innych i poznaj aktualne wyroki z zakresu prawa własności intelektualnej
- Sprawdź, co grozi firmie niewłaściwie prowadzącej program lojalnościowy
- Dowiedz się, które z działań promocyjnych nie naruszają ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów
- Poznaj przewidywane sankcje nieprzestrzegania ustawy o zwalczaniu nieuczciwych praktyk handlowych
- Czy wiesz jak zabezpieczyć się i walczyć z "podróbkami" ?
Kongres zgromadzi najwybitniejszych prawników polskiego rynku, zarówno z kancelarii jak i największych firm: omówione zostaną najbardziej aktualne nowelizacje ustaw i ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw
wystąpią m.in.:
- Unilever
- Agros Nova
- Toyota Motor Poland
- Carlsberg Polska
- ING Bank Śląski
- Baker & McKenzie Gruszczyński i Wspólnicy
- CMS Cameron McKenna
- Chałas i Wspólnicy
- Traple Konarski Podrecki
- PricewaterhouseCoopers
Dlaczego warto wziąć udział:
- Dowiedz się jak przeprowadzić atrakcyjną oraz skuteczną kampanię marketingową i reklamową, pozostając w zgodzie z prawem i unikając zagrożeń
- Upewnij się, na które elementy trzeba zwrócić uwagę, żeby uchronić się przed fiaskiem finansowym
- Nie daj się zaskarżyć i sprawdź, czy promocyjno-reklamowe działania Twojej firmy nie naruszają ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów
- Dowiedz się jak dzięki nowym rozwiązaniom prawnym skuteczniej walczyć z naruszeniem praw autorskich
- Poznaj sprawdzoną i praktyczną interpretację nowych i niejasnych przepisów podatkowych
- Jeśli Twoja firma staje do przetargów publicznych, sprawdź jak działać zgodnie z prawem konkurencji
- Wszyscy prelegenci wzbogacą swoje wystąpienia licznymi przykładami z rynku (case studies), po każdej z prelekcji zapewniamy czas na dyskusję
- Kongres jest przeznaczony zarówno dla marketerów jak i prawników - pozwoli im wspólnie wypracować najskuteczniejsze i zgodne z prawem działania dla firmy
Kto powinien wziąć udział:
- Dyrektorzy zarządzający
- Dyrektorzy marketingu i sprzedaży
- Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni
- Pracownicy agencji reklamowych i promocyjnych
- Osoby kierujące istotnymi projektami marketingowymi
Cena:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 4 maja
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszen nadesłanych po 4 maja
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28