-
Tytuł:
Marketing B2B
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-02-10 - 2009-02-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in.
- Slavomir Vaskovic, nowy Dyrektor Marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią, Nokia, wskaże jak zwiększyć stopień zaufania klientów biznesowych
- W oparciu o najnowsze badania, Barbara Krug, Dyrektor Badań Marketingowych, IPSOS zaprezentuje jak zmieniły się czynniki wpływające na lojalność klienta biznesowego
- Jak właściwie dopasować ofertę produktową do oczekiwań klientów, wyjaśni Tomasz Ludwin, Dyrektor ds. Bankowości Transakcyjnej, Bank BPH
- O najnowszych narzędziach budowy lojalności opowie Marek Matczuk, Mobile Communication Manager, Orange
Program
10 luty, wtorek
BUDOWA LOJALNOŚCI NA ZMIENNYM RYNKU
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 "HOW TO BUILD THE HIGHER LEVEL OF THE COMMITMENT BETWEEN BUSINESS CLIENTS"
case study Nokia
Slavomir Vaskovic, Nokia
- How to create synergies between new product launching and loyality enforcement
- Reaching new clients and creating immediate loyality – still possibile
- What should we do next – upgrading the key account strategies
10.40-11.20 CO REALNIE WPŁYWA NA LOJALNOŚĆ KLIENTA KORPORACYJNEGO – PREZENTACJA WYNIKÓW NAJNOWSZYCH BADAŃ MARKETINGOWYCH
Barbara Krug, IPSOS
- Lojalność na rynku B2B to nie tylko solidność – nowe czynniki budujące zaufanie
- Jak poziom obsługi wpływa na zadowolenie klientów – najważniejsze czynniki
- Czynniki kreujące lojalność w dobie recesji i negatywnych opinii o kondycji na rynku
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 BUDOWA EFEKTYWNEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ DLA SEKTORA B2B – OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z LOKALNYMI SIECIAMI SPRZEDAŻY
case study ING
Małgorzata Kot, ING Bank Śląski
- Jak właściwie zidentyfikować potrzeby lokalnych rynków B2B
- Tworzenie skutecznej strategii marketingowej skierowanej do biznesu
- Skuteczna współpraca z siecią sprzedaży w konstruowaniu przekazu marketingowego
12.20-13.20 Lunch
13.20-14.00 NOWOCZESNE NARZĘDZIA BUDOWANIA LOJALNOŚCI NA RYNKU B2B
case study Orange
Marek Matczuk, Orange
- Dlaczego partner biznesowy woli być wierny – czynniki budujące zaangażowanie
- Analiza potrzeb grupy docelowej – klucze do sukcesu
- Mobilny marketing – jak najlepiej trafić do zapracowanych businessmanów
14.00-14.20 Przerwa na kawę
JAK DOPASOWAĆ PRZEKAZ MARKETINGOWY DO SYTUACJI NA RYNKU
14.20-15.00 SKUTECZNA KAMPANIA REKLAMOWA SKIEROWANA DO PARTNERÓW BIZNESOWYCH – PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
case study kampania reklamowa Rigips Polska
Jacek Kuc, Rigips Polska
Grzegorz Emanowicz, grupa Effectica
- Gdy nie ma jednego targetu – jak skutecznie trafić do różnych grup docelowych
- Jaką akcją reklamową wspierać programy motywacyjne
- Od reklamy prasowej do e-mailingu – czynniki skutecznego i spójnego przekazu marketingowego
15.00-15.40 MARKETING RELACJI –EFEKTYWNE SPOSOBY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W SEKTORZE B2B
case study Kredyt Bank
Renata Taborska, Kredyt Bank
- Skuteczna budowa długotrwałej więzi z klientem – czynniki sukcesu
- Jak najatrakcyjniej zachęcić klienta do współpracy
- Kontrola efektywności działań relacyjnych
15.40 Zakończenie
11 luty, środa
JAK DOPASOWAĆ PRZEKAZ MARKETINGOWY DO SYTUACJI NA RYNKU
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 JAK WSPÓLNE EMOCJE ZAMIENIĆ NA TRWAŁE RELACJE – SZTUKA POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA PARTNERA BIZNESOWEGO
case study InDreams
Michał Czerwiński, InDreams
- Jak zbudować trwałe relacje z klientami i dystrybutorami
- Jak poprzez odpowiednie relacje biznesowe wpłynąć na wzrost sprzedaży
- Od "klienta do przyjaciela" – narzędzia wspierające budowę silnych więzi z firmą
10.40-11.20 EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE INTERNETU JAKO KANAŁU KOMUNIKACJI NA RYNKU B2B
(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)
11.20-11.40 Przerwa na kawę
SKUTECZNE STRATEGIE DOPASOWANIA PRODUKTÓW I USŁUG DO POTRZEB KLIENTÓW
11.40-12.00 CRM – JAK WYDOBYĆ KLUCZOWĄ WIEDZĘ O PREFERENCJACH KLIENTÓW NA RYNKU B2B
Wojciech Murzyn, Siemens Enterprise Communications
12.00-12.40 MARKETING 360 STOPNI W DZIAŁANIACH B2B – ELASTYCZNA STRATEGIA LEKIEM NA ZASTÓJ NA RYNKU
case study Netia
Beata Gałęza, Netia
- Skuteczna odpowiedź na zmieniający się rynek globalny i lokalny
- Kształtowanie elastycznych strategii marketingowych i działań lojalnościowych
- Pokonać recesję - jak trafić do portfeli klientów w czasach stagnacji
- Strategia wykorzystania zintegrowanego przekazu
12.40-13.40 Lunch
13.40-14.20 OD CZEGO UZALEŻNIĆ OFERTĘ CENOWĄ – WYKORZYSTANIE CRM W KSZTAŁTOWANIU SKUTECZNYCH STRATEGII
case study BZ WBK
Mariusz Szczubełek, BZ WBK
- Jak dotrzeć do najbardziej rentownych klientów
- Monitoring zachowań na rynku a decyzje cenowe
- Zwiększenie trafności decyzji cenowych a wiedza o kliencie
14.20-14.40 Przerwa na kawę
14.40-15.20 OPTYMALIZACJA OFERTY PRODUKTOWEJ DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH – JAK NADĄŻYĆ ZA WZROSTEM WYMAGAŃ KLIENTÓW
case study Bank BPH
Tomasz Ludwin, Bank BPH
- Jak MSP kreują rynek produktów transakcyjnych
- Kompleksowość rozwiązań czyli jak podążyć za potrzebami klientów
- Budowa lojalności poprzez dostosowanie produktu do potrzeb klientów
15.20-16.00 JAK WYRÓŻNIĆ OFERTĘ NA TLE KONKURENCJI – CZYNNIKI ZDOBYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
case study Bigram
Dorota Wilkanowicz, Bigram
- Skuteczna strategia marketingowa na rozwijającym się rynku
- Atrakcyjność usługi czyli jak podkreślić jej wyjątkowość
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych do pozycjonowania usługi
16.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 16 stycznia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 16 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(22) 256 70 20