eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeMarketing 3.0 Stwórz markę, która zwycięża na rynku! Philip Kotler - Scott Bedbury
  • Tytuł:

    Marketing 3.0 Stwórz markę, która zwycięża na rynku! Philip Kotler - Scott Bedbury

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 3 200 + VAT PLN Teraz: 3 200 + VAT PLN
  • Termin: 2011-11-18 - 2011-11-18
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BIGRAM S.A.


18 listopada pod hasłem „MARKETING 3.0 Stwórz markę, która zwycięży na rynku!” odbędzie się w Warszawie kolejne seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzą cenieni na całym świecie eksperci w obszarze marketingu Philip Kotler oraz Scott Bedbury. Więcej informacji www.autorytety.com.pl

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK...

  • zaangażować klientów w współtworzenie przyszłości firmy,
  • zwiększyć obecność w mediach społecznościowych,
  • stworzyć podwaliny silnej, globalnej marki,
  • skutecznie odróżnić się od konkurencji,
  • przekształcić markę w taką, która przyciąga nie tylko konsumentów, ale również najbardziej utalentowanych pracowników,
  • stworzyć wyjątkową opowieść o marce w każdym medium.

W czasie porannych sesji Philip Kotler omówi zasady Marketingu 3.0. Doradzi co zrobić, aby firma stała się bardziej proaktywna i podziwiana przez klientów, jak przewidywać zmiany oraz rozpoznawać możliwości i wykorzystywać je zanim zrobi to konkurencja. Opowie też jak kształtować rynek wpływając na wzrost swojej firmy. Odniesie się również do tego, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe i odpowie na pytanie dlaczego społeczna odpowiedzialność biznesu jest tak istotna w strategii marketingowej.

W drugiej części dnia, Scott Bedbury omówi skuteczne narzędzia i metody kształtowania marki, które sprawdzają się w przypadku większości firm. Niezależnie od tego, czy jest to wchodzące na rynek małe przedsiębiorstwo, czy też międzynarodowa korporacja dysponująca wielkim budżetem. Bedbury odniesie się do przykładów najlepszych kampanii brandingowych. Przeanalizuje również najbardziej rażące błędy, z których każdy może wyciągnąć wnioski dla siebie.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark


AGENDA

09:00 - 09:30 Rejestracja i kawa powitalna

09:30 – 11:00 Sesja I - PHILIP KOTLER

  • Jak wykorzystać coraz częściej występujące okresy niepewności
  • Dlaczego globalizacja jest szansą na rozwój firmy
  • Dlaczego dział marketingu powinien odgrywać wiodąca rolę w kształtowaniu przyszłości firmy

11:00 – 11:20 Przerwa kawowa

11:20 – 12:50 Sesja II - PHILIP KOTLER

  • Potrzeba zwiększenia obecności w mediach społecznościowych
  • Potrzeba angażowania klientów w współtworzenie przyszłości firm
  • Potrzeba angażowania się firm w kwestie społeczne – CSR

12:50 – 13:40 Lunch

13:40 – 15:10 Sesja III - SCOTT BEDBURY

  • Sztuka i nauka pozycjonowania marki
  • Potrzeba konsumencka (Consumer insights)
  • Zrozumienie ograniczeń badań rynkowych
  • Tworzenie podwalin silnej i trwałej globalnej marki

15:10 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 17:00 Sesja IV - SCOTT BEDBURY

  • Jak zbudować niesamowitą markę, która przyciąga, rozwija i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników
  • Kluczowe znaczenie HR w tworzeniu, dostarczaniu, rozwoju i ochronie marki
  • Jak stworzyć skuteczną opowieść marki w każdym medium
  • Jak zapewnić konsumentom ciekawe doświadczenia z marką
  • Potrzeba uwolnienia w firmie innowacji oraz kreatywności

17:00 - 17:30 Podsumowanie seminarium: Pytania-odpowiedzi PHILIP KOTLER
i SCOTT BEDBURY


Koszt uczestnictwa:
Cena promocyjna 2 500 PLN + VAT (tylko do 17 października 2011 r.)
Cena regularna 3 200 PLN + VAT

Szczegółowe informacje:
- BIGRAM S.A.
tel.: (22) 646 94 94
fax: (22) 848 70 30

- Golden Mark
tel./ fax: (71) 719 58 65
tel. kom.: 601 786 104


Więcej informacji na: