-
Tytuł:
Market Segmentation
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2010-12-09 - 2010-12-10
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Od analizy danych do zwiększenia sprzedaży – kompleksowe spojrzenie na proces segmentacji:
- Kluczowe spotkanie praktyków odpowiedzialnych za proces segmentacji – pierwsza tego typu konferencja w Polsce
- 16 mln klientów, 7 kategorii, 1 marka – gdzie szukają kryteriów i jak dzielą klientów najwięksi gracze na rynku
- Jak wykorzystać segmentację w zarządzaniu produktem i wsparciu sprzedaży – rozwiązania Banku BPH, Banku PEKAO i Inter Partner Assistance Polska
- Wpływ segmentacji na efektywność kampanii marketingowych – doświadczenia mBank, Enion Energia, Polkomtel
Zapraszam Państwa do udziału w pierwszej konferencji na rynku polskim w całości poświęconej aspektom segmentacji. Konferencja będzie stanowiła unikalną platformę wiedzy i wymiany doświadczeń na temat rozwoju i wykorzystania segmentacji, który pozwala przekształcać dane o Kliencie w realne zyski. Będzie to także okazja do sprawdzenia jak właściwie przeprowadzony proces segmentacji może wpłynąć na lojalność, retencję, nowe koncepcje rozwoju produktów oraz efektywność działań marketingu i sprzedaży.
Do zobaczenia podczas Konferencji!
Paulina Pyc
Project Manager
W PROGAMIE M.IN.:
- Unikalne case studies liderów rynku, m.in.: BRE Bank, Enion Energia, Bank BPH, Polkomtel, Bank PEKAO, Grupa PZU, INVEST-BANK, Real, mBank, Link4
- Segmentacja statyczna vs. segmentacja dynamiczna – która się sprawdza, kiedy i dlaczego
- Jak efektywnie wykorzystać segmentację w akcjach up and cross sellingowych
- Możliwość porównania własnych strategii segmentacji z doświadczeniami liderów rynku
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży 30%
Dyrektor ds. Badań Rynkowych i Analiz 18%
Kierownik ds. Sprzedaży Krzyżowej 13%
Dyrektor ds. CRM 12%
Menadżer ds. Komunikacji Marketingowej 6%
Prezesi i Członkowie Zarządu 8%
Inne 13%
OKIEM EKSPERTA
”Właściwie przeprowadzona segmentacja jest nie tylko gwarancją pozyskania Klientów, lecz także podstawą ponownego wykorzystania w celu określenia mniejszych i bardziej spersonalizowanych segmentów. Powinna być także procesem ciągłym, ulegającym stałej kontroli i aktualizacji w ramach zmieniającego się otoczenia biznesowego. Konferencja Market Segmentation będzie doskonałą okazją, aby zweryfikować własne strategie z działaniami konkurencji.
Michał Przybylski
Dyrektor Centrum Obsługi Klienta
INVEST-BANK
Koszt uczestnictwa:
2995 zł + 22% VAT do 5 listopada
3 495 zł + 22% VAT do 19 listopada
3 995 zł + 22% VAT po 19 listopada
Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc – Project Manager
tel.: +48 12 350 54 02
fax: +48 12 350 54 01
Więcej na: