-
Tytuł:
Lojalność Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 895 + VAT PLN
- Termin: 2016-04-05 - 2016-04-05
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Lojalność klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości, żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi ekspertami.
W programie m. in.:
- jak zapewnić zgodność programów lojalnościowych z prawem konkurencji?
- co można zyskać śledząc Customer Experience Journey. Case study LOT.com
- jak wykorzystać wszystkie możliwości programów lojalnościowych
- w jakim celu tworzyć program lojalnościowy dla fanatyków? Case study "Legiony" Legii Warszawa
- czym jest neurologia wolnej woli i marketing zachowań konsumenckich
Wśród prelegentów m. in.:
- Wiktor Cegła, dyrektor marketingu, Legia Warszawa
- Marcin Urbański, kierownika ds. efektywności sprzedaży w dziale e-commerce, PLL LOT
- Tomasz Czyż, ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa
- Marta Łukawska-Daruk, ekspert customer experience, Customer Matters
- Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words
- Tomasz Burdziński, Strategic Director, Oskar Wegner
- Marek Kosakowski, dyrektor zarządzający, Data Solutions Omnicom Group
- Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center
Szczegółowy program i formularz rejestracyjny na stronie