eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKongres Sprzedaży 2005

W dniach 25-27 października odbędzie się Kongres Sprzedaży 2005 organizowany pod hasłem „WIĘCEJ MOCY – JAK ZAROBIĆ WIELKIE PIENIĄDZE! . W ciągu dwóch dni kongresowych przedstawimy rozwiązania, które pokazują, jak dzięki skutecznej sprzedaży osiągnąć sukces finansowy w biznesie. Trzeciego dnia zapraszamy na unikatowe Warsztaty w „Szkole” Negocjacji i Prezentacji .

„Przez większą część ostatniej dekady działania biznesowe koncentrowały się na wszystkim tylko nie na sprzedaży. Branding. Pozycjonowanie. Zarządzanie jakością. Innowacyjność. Globalizacja. Internet. Nowe technologie. Niezależnie od tego, jak wielkie znaczenie dla biznesu mają te koncepcje, żadna z nich nie ma tego natychmiastowego i odczuwalnego wpływu na przyszłość organizacji, jaki ma odwieczny akt sprzedaży : wyjście na zewnątrz, znalezienie potencjalnego klienta, a następnie przemiana tego potencjalnego klienta w stałego klienta – kogoś, kto dokonuje zakupu i korzysta z produktów i usług Twojej firmy, a także regularnie dokonuje ponownych zakupów.” ( Ron Zemke Organizacje skuteczne w sprzedaży”, IFC PRESS 2003)

Słowa Rona Zemke są inspiracją tegorocznego Kongresu Sprzedaży. Podczas spotkania chcemy przypomnieć uczestnikom, jak ważne jest skoncentrowanie działań firmy na wsparciu sprzedaży: motywowanie i szkolenie pracowników, budowanie ich umiejętności menedżerskich, dbanie o rozwój narzędzi pozwalających na tworzenie silnych i trwałych relacji sprzedawca – klient.

PROGRAM:

25.10 WTOREK DZIEŃ 1: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ - PRZEPIS NA KLIENTA

 

NOWOŚĆ! WYKŁAD INAUGURACYJNY: SANDLER SALES INSTITUTE PREZENTUJE

9.30 – 11.00

180º From Traditional Sales Training – Vivian Bouzalis, Sandler Sales Institute

Od ponad 30 lat Sandler jest liderem w tematyce sprzedaży i szkoleniach z zarządzania sprzedażą w USA . Podczas spotkania poznają Państwo m.in.: unikatową metodę Sandler'a: “Negative Reverse Selling ” oraz Your Success Triangles : nastawienie, zachowanie, technika.

 

WYKREOWAĆ POPYT:

11.30-12.30

PR, jako narzędzie wsparcia sprzedaży – Iwona Kubicz, Account Director, Monika Jasłowska Group Account Director, On Board Public Relations



SPOTKANIA PANELOWE

PANEL 1 Sprzedawca – bez umiaru, ale etycznie

13.30–14.30

Handlowiec–klient, kto prowadzi w tym tańcu

Piotr Pośnik, Andrzej Twarowski, House of Skills

  warsztat

Profesjonalny sprzedawca: techniki zwiększania skuteczności sprzedaży Krzysztof Mulak Safo, Michał Bogdański Starfoods

case study

Techniki sprzedaży on-line

Joanna Majewska, Piotr Dębski, Eniro Polska

  case study

PANEL 2 Marketing – pierwsza pomoc czy zmarnowane pieniądze

15.00–16.00

Marketing i sprzedaż, dlaczego osobno, a czasami razem

Grzegorz Kiszluk, Magazynu Brief

  spotkania z praktyką

Optymalizacja opakowań z zastosowaniem badań rynkowych

dr Tomasz Baran, GFK Polonia

  badania

Lepiej niż Nostradamus - przewidywanie skutków zmiany ceny produktu

Roman Boszun Kinoulty Trade

badania

19.00

Uroczysty Bankiet – Finał Konkursu SMS

Specjalnie dla uczestników Kongresu zorganizowaliśmy SMS-owy konkurs merytoryczny. Oprócz dobrej zabawy, pokażemy Państwu możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii. Współcześnie telefon zmienił swoje zastosowanie. Nie jest to wyłącznie narzędzie transmisji głosu, lecz zaawansowany technologicznie „mini komputer”, bez którego nie może funkcjonować żaden współczesny biznesmen. SMS ( short message system ) jest ikoną – elementem stylu życia, uniwersalnym sposobem na porozumiewanie się ludzi – bez względu na wiek, zawód czy miejsce zamieszkania. Zapraszamy do zabawy w Konkursie na miarę XXI wieku!

Główna nagroda to zegarek marki TAGHeuer o wartości ok. 6.000 zł. Opiekę merytoryczną nad Konkursem objął Magazyn Brief . Obsługę technologiczną zapewnia firma Netsize .


  26.10 ŚRODA DZIEŃ 2: AKADEMIA SUKCESU – THINK BIG SHOWCASES


9.30 – 11.00

SESJA SPECJALNA: PRODUKT GLOBALNY

 

Mobilny biznes i rozrywka – usługi nowej generacji - Serge Subiron, Head of Marketing and Operator Relations, Netsize

Podczas spotkania zaprezentowany zostanie fenomenu SMS: jak jego integracja z polityką businessową i strategią marketingową wpływa na pozyskanie klienta, wzrost świadomości marki, budowanie polityki lojalnościowej i postrzeganie brandu jako nowoczesnego przedsiębiorstwa

11.30–12.30

POLSKIE REKORDY:

 

W 360 dni na szczyt: Open Finance Maurycy Kühn, Wiceprezes Zarządu

 

SPOTKANIA PANELOWE
PANEL 3 Klient – lojalność w pracy i po godzinach

13.00–14.00

Sprzedawca czy doradca biznesowy – efektywny sprzedawca w oczach klienta

Stanisław Rybiński, Grzegorz Grzyb, Triolog Sp. z o.o.

spotkania z praktyką

Pokonywanie obiekcji klientów, jak skutecznie słuchać klienta

Włodzimierz Kotłowski , Novelty Concept

spotkania z praktyką

Utrzymanie lojalności klienta i analiza odejścia klienta do konkurencji

Maciej Skuz , Acxiom

spotkania z praktyką

PANEL 4 Umiejętności menedżerskie – zapracować na dobry wizerunek

15.00–16.00

Dlaczego popularne metody zarządzania zawodzą, Wykorzystanie naturalnego potencjału ludzi, jako alternatywa dla walki z wiatrakami – Mariusz Siechowicz, Krzysztof Filarski, Extreme Group

warsztat

Najważniejsze błędy szefów sprzedaży

Andrzej Niemczyk, Jerzy Paśnik, Training Partners

  warsztat

Nie odchodź – radzenie sobie z wypaleniem zawodowym i rotacją handlowców

Przemysław Gacek, Rafał Szczepanik, pracuj.pl,

 

warsztat


DODATKOWY DZIEŃ

27.10 CZWARTEK DZIEŃ 3: UNIKATOWE WARSZTATY – „SZKOŁA” NEGOCJACJI I PREZENTACJI

POZIOM ZAAWANSOWANY

 

WARSZTAT 1 WARSZTAT 2
Sztuka skutecznej prezentacji: zarząd, zespół sprzedawców, klienci Negocjacje handlowe – jak pokonywać wewnętrzne bariery i ograniczenia oraz skutecznie bronić się przed „trudnymi zagrywkami” drugiej strony
 

•  omówienie oceny wartości prezentacji z punktu widzenia firmy

•  pokazanie sposobów radzenia sobie z wystąpieniami przed dużym oraz wymagającym audytorium

•  wypracowanie własnego stylu prezentacji.

•  nauka radzenia sobie z „trudnymi” słuchaczami

wiedza i praktyka

 

•  nauka „trudnych zagrywek handlowych”

•  poznanie „gry” którą stosuje druga strona w trakcie negocjacji

•  wiedza, jak zdemaskować ww. grę lub wejść w nią z pełną świadomością podjętego ryzyka.

•  trening, ukierunkowany na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów negocjacyjnych

PROWADZĄCY

Kazimierz F. Nalepa, TMT Managemnet Transmission

Olgierd Radziewicz-Bielewicz, Piotr Ignaczak, Grupa Doradczo Szkoleniowa ACP

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA

•  Poznasz kluczowe czynniki wpływające na sukces prezentacji

•  Rozpoznasz obszary, w których możesz zwiększyć własną skuteczność

•  Zwiększysz swoją swobodę i wygodę robienia prezentacji

•  Poznasz techniki zwiększające skuteczność prezentacji

•  Dostaniesz obszerne materiały podsumowujące trening

•  Istnieje możliwość dalszego rozwijania kompetencji

•  Będziesz się dobrze bawił

•  Nauczysz się „trudnych zagrywek handlowych” stosowanych zarówno przez kupującego jak i sprzedającego

•  Poznasz „gry”, które stosuje druga strona w trakcie negocjacji

•  Zdobędziesz wiedzę, jak zdemaskować ww. grę lub wejść w nią z pełną świadomością podjętego ryzyka.

•  Na warsztacie nie będzie omawiana struktura negocjacji. Prowadzący zapraszają do treningu, ukierunkowanego na radzenie sobie z trudnymi dla siebie sytuacjami, podczas rozmów negocjacyjnych


LICZBA MIEJSC W WARSZTATACH OGRANICZONA

CENA: 990 zł netto (za 1 warsztat)


MOŻLIWE FORMY UDZIAŁU W KONGRESIE SPRZEDAŻY:

  1. Zgłoszenie Imienne w Kongresie Sprzedaży obejmuje (udział w wykładach podczas 2 dni Kongresu, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunche oraz udział w bankiecie Kongresu Sprzedaży) - Koszt 1590 zł + 22% VAT
  2. Zgłoszenie imienne w Warsztacie obejmuje (udział w ośmiogodzinnym warsztacie, materiały merytoryczne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 990 zł + 22% VAT

Zgłoszenie uczestnictwa do 6 października – 100 zł zniżki. Przy zgłoszeniu 3 osób zniżka – 5%. Powyżej 5 osób – 10%. Rabaty się nie sumują.

Więcej informacji na stronie: