-
Tytuł:
Kongres Sprzedaży 2005
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 590 + VAT PLN Teraz: 1 590 + VAT PLN
- Termin: 2005-10-25 - 2005-10-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Nowoczesna Firma Sp. z o.o.
W dniach 25-27 października odbędzie się Kongres Sprzedaży 2005 organizowany pod hasłem „WIĘCEJ MOCY – JAK ZAROBIĆ WIELKIE PIENIĄDZE! ” . W ciągu dwóch dni kongresowych przedstawimy rozwiązania, które pokazują, jak dzięki skutecznej sprzedaży osiągnąć sukces finansowy w biznesie. Trzeciego dnia zapraszamy na unikatowe Warsztaty w „Szkole” Negocjacji i Prezentacji .
„Przez większą część ostatniej dekady działania biznesowe koncentrowały się na wszystkim tylko nie na sprzedaży. Branding. Pozycjonowanie. Zarządzanie jakością. Innowacyjność. Globalizacja. Internet. Nowe technologie. Niezależnie od tego, jak wielkie znaczenie dla biznesu mają te koncepcje, żadna z nich nie ma tego natychmiastowego i odczuwalnego wpływu na przyszłość organizacji, jaki ma odwieczny akt sprzedaży : wyjście na zewnątrz, znalezienie potencjalnego klienta, a następnie przemiana tego potencjalnego klienta w stałego klienta – kogoś, kto dokonuje zakupu i korzysta z produktów i usług Twojej firmy, a także regularnie dokonuje ponownych zakupów.” ( Ron Zemke Organizacje skuteczne w sprzedaży”, IFC PRESS 2003)
Słowa Rona Zemke są inspiracją tegorocznego Kongresu Sprzedaży. Podczas spotkania chcemy przypomnieć uczestnikom, jak ważne jest skoncentrowanie działań firmy na wsparciu sprzedaży: motywowanie i szkolenie pracowników, budowanie ich umiejętności menedżerskich, dbanie o rozwój narzędzi pozwalających na tworzenie silnych i trwałych relacji sprzedawca – klient.
PROGRAM:
25.10 WTOREK DZIEŃ 1: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ - PRZEPIS NA KLIENTA
|
NOWOŚĆ! WYKŁAD INAUGURACYJNY: SANDLER SALES INSTITUTE PREZENTUJE |
9.30 – 11.00 |
180º From Traditional Sales Training – Vivian Bouzalis, Sandler Sales Institute Od ponad 30 lat Sandler jest liderem w tematyce sprzedaży i szkoleniach z zarządzania sprzedażą w USA . Podczas spotkania poznają Państwo m.in.: unikatową metodę Sandler'a: “Negative Reverse Selling ” oraz Your Success Triangles : nastawienie, zachowanie, technika. |
|
WYKREOWAĆ POPYT: |
11.30-12.30 |
PR, jako narzędzie wsparcia sprzedaży – Iwona Kubicz, Account Director, Monika Jasłowska Group Account Director, On Board Public Relations |
SPOTKANIA PANELOWE | |||
PANEL 1 Sprzedawca – bez umiaru, ale etycznie |
|||
13.30–14.30 |
Handlowiec–klient, kto prowadzi w tym tańcu Piotr Pośnik, Andrzej Twarowski, House of Skills warsztat |
Profesjonalny sprzedawca: techniki zwiększania skuteczności sprzedaży Krzysztof Mulak Safo, Michał Bogdański Starfoods case study |
Techniki sprzedaży on-line Joanna Majewska, Piotr Dębski, Eniro Polska case study |
PANEL 2 Marketing – pierwsza pomoc czy zmarnowane pieniądze |
|||
15.00–16.00 |
Marketing i sprzedaż, dlaczego osobno, a czasami razem Grzegorz Kiszluk, Magazynu Brief spotkania z praktyką |
Optymalizacja opakowań z zastosowaniem badań rynkowych dr Tomasz Baran, GFK Polonia badania |
Lepiej niż Nostradamus - przewidywanie skutków zmiany ceny produktu Roman Boszun Kinoulty Trade badania |
19.00 |
Uroczysty Bankiet – Finał Konkursu SMS Specjalnie dla uczestników Kongresu zorganizowaliśmy SMS-owy konkurs merytoryczny. Oprócz dobrej zabawy, pokażemy Państwu możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii. Współcześnie telefon zmienił swoje zastosowanie. Nie jest to wyłącznie narzędzie transmisji głosu, lecz zaawansowany technologicznie „mini komputer”, bez którego nie może funkcjonować żaden współczesny biznesmen. SMS ( short message system ) jest ikoną – elementem stylu życia, uniwersalnym sposobem na porozumiewanie się ludzi – bez względu na wiek, zawód czy miejsce zamieszkania. Zapraszamy do zabawy w Konkursie na miarę XXI wieku! |
26.10 ŚRODA DZIEŃ 2: AKADEMIA SUKCESU – THINK BIG SHOWCASES
9.30 – 11.00 |
SESJA SPECJALNA: PRODUKT GLOBALNY |
|
Mobilny biznes i rozrywka – usługi nowej generacji - Serge Subiron, Head of Marketing and Operator Relations, Netsize Podczas spotkania zaprezentowany zostanie fenomenu SMS: jak jego integracja z polityką businessową i strategią marketingową wpływa na pozyskanie klienta, wzrost świadomości marki, budowanie polityki lojalnościowej i postrzeganie brandu jako nowoczesnego przedsiębiorstwa |
11.30–12.30 |
POLSKIE REKORDY: |
|
W 360 dni na szczyt: Open Finance – Maurycy Kühn, Wiceprezes Zarządu |
SPOTKANIA PANELOWE | |||
PANEL 3 Klient – lojalność w pracy i po godzinach | |||
13.00–14.00 |
Sprzedawca czy doradca biznesowy – efektywny sprzedawca w oczach klienta Stanisław Rybiński, Grzegorz Grzyb, Triolog Sp. z o.o. spotkania z praktyką |
Pokonywanie obiekcji klientów, jak skutecznie słuchać klienta Włodzimierz Kotłowski , Novelty Concept spotkania z praktyką |
Utrzymanie lojalności klienta i analiza odejścia klienta do konkurencji Maciej Skuz , Acxiom spotkania z praktyką |
PANEL 4 Umiejętności menedżerskie – zapracować na dobry wizerunek | |||
15.00–16.00 |
Dlaczego popularne metody zarządzania zawodzą, Wykorzystanie naturalnego potencjału ludzi, jako alternatywa dla walki z wiatrakami – Mariusz Siechowicz, Krzysztof Filarski, Extreme Group warsztat |
Najważniejsze błędy szefów sprzedaży Andrzej Niemczyk, Jerzy Paśnik, Training Partners warsztat |
Nie odchodź – radzenie sobie z wypaleniem zawodowym i rotacją handlowców Przemysław Gacek, Rafał Szczepanik, pracuj.pl,
warsztat |
DODATKOWY DZIEŃ
27.10 CZWARTEK DZIEŃ 3: UNIKATOWE WARSZTATY – „SZKOŁA” NEGOCJACJI I PREZENTACJI
POZIOM ZAAWANSOWANY
WARSZTAT 1 | WARSZTAT 2 |
Sztuka skutecznej prezentacji: zarząd, zespół sprzedawców, klienci | Negocjacje handlowe – jak pokonywać wewnętrzne bariery i ograniczenia oraz skutecznie bronić się przed „trudnymi zagrywkami” drugiej strony |
omówienie oceny wartości prezentacji z punktu widzenia firmy pokazanie sposobów radzenia sobie z wystąpieniami przed dużym oraz wymagającym audytorium wypracowanie własnego stylu prezentacji. nauka radzenia sobie z „trudnymi” słuchaczami wiedza i praktyka |
nauka „trudnych zagrywek handlowych” poznanie „gry” którą stosuje druga strona w trakcie negocjacji wiedza, jak zdemaskować ww. grę lub wejść w nią z pełną świadomością podjętego ryzyka. trening, ukierunkowany na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów negocjacyjnych |
PROWADZĄCY |
|
Kazimierz F. Nalepa, TMT Managemnet Transmission |
Olgierd Radziewicz-Bielewicz, Piotr Ignaczak, Grupa Doradczo Szkoleniowa ACP |
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA |
|
Poznasz kluczowe czynniki wpływające na sukces prezentacji Rozpoznasz obszary, w których możesz zwiększyć własną skuteczność Zwiększysz swoją swobodę i wygodę robienia prezentacji Poznasz techniki zwiększające skuteczność prezentacji Dostaniesz obszerne materiały podsumowujące trening Istnieje możliwość dalszego rozwijania kompetencji Będziesz się dobrze bawił |
Nauczysz się „trudnych zagrywek handlowych” stosowanych zarówno przez kupującego jak i sprzedającego Poznasz „gry”, które stosuje druga strona w trakcie negocjacji Zdobędziesz wiedzę, jak zdemaskować ww. grę lub wejść w nią z pełną świadomością podjętego ryzyka. Na warsztacie nie będzie omawiana struktura negocjacji. Prowadzący zapraszają do treningu, ukierunkowanego na radzenie sobie z trudnymi dla siebie sytuacjami, podczas rozmów negocjacyjnych |
LICZBA MIEJSC W WARSZTATACH OGRANICZONA
CENA: 990 zł netto (za 1 warsztat)
MOŻLIWE FORMY UDZIAŁU W KONGRESIE SPRZEDAŻY:
- Zgłoszenie Imienne w Kongresie Sprzedaży obejmuje (udział w wykładach podczas 2 dni Kongresu, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunche oraz udział w bankiecie Kongresu Sprzedaży) - Koszt 1590 zł + 22% VAT
- Zgłoszenie imienne w Warsztacie obejmuje (udział w ośmiogodzinnym warsztacie, materiały merytoryczne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 990 zł + 22% VAT
Zgłoszenie uczestnictwa do 6 października – 100 zł zniżki. Przy zgłoszeniu 3 osób zniżka – 5%. Powyżej 5 osób – 10%. Rabaty się nie sumują.
Więcej informacji na stronie: