eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKongres Sprzedaż 2012 – Sprzedawaj w kryzysie!

Kongres Sprzedaż to najbardziej prestiżowe spotkanie ekspertów i praktyków sprzedaży dające możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, dzielenia się dobrymi praktykami.

Najbliższa, IV edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się w dniach 21-23 maja 2012 pod hasłem „Sprzedawaj w kryzysie”.

Kongres sprzedaż to:

  • kompleksowa wiedza ekspercka - 40 różnorodnych tematów,
  • międzynarodowe trendy i prognozy rozwoju dla polskiej gospodarki,
  • prelegenci z najważniejszych firm doradczych w obszarze sprzedaży na świecie,
  • połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności,
  • networking decydentów sprzedaży reprezentujących liderów rynku,
  • innowacyjne narzędzia i najistotniejsze tenedencje w sprzedaży.


PROGRAM

KONFERENCJA: Dzień 1 - 21.05.2012

SESJA PLENARNA

8.30-9.30 Sesja networkingowa
Grzegorz Turniak, BNI Polska Sp. z o.o.
9.40-10.40 Makroekonomiczne uwarunkowania rozwoju gospodarek – nowe wyzwania
dla przedsiębiorstw
dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, PKPP Lewiatan
11.15-12.15 Jak wygrywać w czasach turbulencji?
Dave Stein, ES Research Group

GALA
10.55-11.15 Gala programu firma przyjazna klientowi

Z PERSPEKTYWY STRATEGII
13.00-14.00 Jak z sukcesem rozpocząć biznes w czasach kryzysu i znacząco rozwijać sprzedaż?
Joanna Skrok - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A., Joanna Mikołajczak - PerForm sp. z o.o., Piotr Nowak - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.
14.15-15.15 Budowa strategii sprzedaży która działa i szybko daje wyniki, czyli jak STX Next szybko rośnie dzięki sprzedaży do klientów zachodnich
Maciej Dziergwa, STX Next Sp. z o.o.
15.25-16.25 Sprzedaż transformacyjna. Strategia i model sprzedaży w warunkach wysokiej konkurencyjnści
Władysław Wojtyła - BASF Polska Sp. z o.o., Krzysztof Sarnecki - QUEST Change Managers
16.35-17.35 Skuteczna sprzedaż na rynkach międzynarodowych
Katarzyna Chrulska, Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ – SYSTEM S.A. etta Doradztwo i Treningi dla Biznesu

ZESPÓŁ W CZASACH TURBULENCJI
13.00-14.00 Skuteczna sprzedaż w CC – droga do sukcesu zespołu
Karina Daniel - BRE BANK S.A., Bartłomiej Kozłowski - BRE BANK S.A.
14.15-15.15 Motywowanie klientów i przedstawicieli handlowych w czasach kryzysu
Michał Kuklewski - SCA HYGIENE PRODUCTS, Wioletta Małota - AVANTI Szkolenia Coaching Konsulting
15.25-16.25 Zapomniałem, że jest kryzys, bo zespół świetnie sprzedaje!
Grzegorz Sikorski, Alior Bank S.A., Alior Instytut Szkoleń
16.35-17.35 Rozwijanie Inteligencji Emocjonalnej EQ jako metoda budowania skuteczności zespołów sprzedażowych
Grzegorz Ducin - Invest Bank S.A., dr Hubert Malinowski - FPL Sp. z o.o.

SPRZEDAŻ W SIECI
13.00-14.00 Multichannel, efekt ropo, ecommerce b2b / b2c czyli jak zwiększać sprzedaż w 2012?
Krzysztof Włodarczak - PRAKTIKER Polska Sp. z o.o., Marek Górecki - Divante Sp. z o.o.
14.15-15.15 Ewolucja od tradycyjnej formy sprzedaży do kanału internetowego na przykładzie wdrożenia platformy internetowej b2b
Marcin Barański - Tubądzin Management Group, Sebastian Błaszkiewicz - Empathy Internet Software House
15.25-16.25 Łatwiej jest trafiać gdy się wie, gdzie jest tarcza – jak precyzyjnie dotrzeć do swojej grupy celowej z właściwą ofertą
Karolina Jaroszek, ARBOinteractive
16.35-17.35 E–wymiar handlu, czyli o poszukiwaniach klienta w wirtualnym świecie
Konrad Jęcek - ATAK Design, Tomasz Tybon - DreamCommerce S.A.

EFEKTYWNE WSPARCIE SPRZEDAŻY
13.00-14.00 Wsparcie efektywności sprzedaży poprzez badanie rynku
Arkadiusz Wódkowski, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii - PTBRiO
14.15-15.15 Pełne wykorzystanie potencjału ruchu przychodzącego – podniesienie efektywności generowania leadów
Maciej Skuz, Provident Polska S.A.
15.25-16.25 Jak strategia cenowa może stać się źródłem dodatkowych dochodów firmy
w trudnych czasach?
Wojciech Gorzeń, SIMON-KUCHER & PARTNERS
16.35-17.35 Prawne aspekty motywowania handlowców
Paweł Ziółkowski, Biuro Doradztwa Gospodarczego


KONFERENCJA: Dzień 2 - 22.05.2012

SESJE PORANNE: SPRAWDZONE RECEPTY NA CZAS ZMIAN
8.00-9.00 Nowa fala w marketingu online: automatyzacja procesu zakupu mediów
Marta Lech-Maciejewska, iBILLBOARD
8.00-9.00 Prospekting, czyli zacznijmy od króla Salomona
Jarosław Rubin, VALUE CREATION

SESJA PLENARNA
9.00-09.30 Sesja networkingowa
Grzegorz Turniak, BNI Polska Sp. z o.o.
9.40-10.40 Holistyczne spojrzenie na sprzedaż – jak w systematyczny sposób szukać szybkich wygranych w sprzedaży
Tadeusz Sudoł - OCTAGON Consulting, Piotr Płóciennik - OCTAGON Consulting
10.50-11.50 Spostrzeżenia na temat zmieniającej się roli specjalisty do spraw zaopatrzenia i jej wpływ na sprzedaż
Tony Hughes, Huthwaite International
11.50-12.50 Jak wzbudzić zainteresowanie, zacząć rozmowę i zbudować zaufanie twojego klienta?
Jack Vincent, focus360

W STARCIU Z KONKURENCJĄ
13.35-14.35 Rynek usług dodanych. Jak wyróżnić się na rynku produktów w sytuacji kiedy wszyscy mają już w ofercie wszystko
Rafał Wadzyński, Wielkopolska SKOK
14.50-15.50 Jak uzyskać przewagę nad konkurencją… i zrozumieć konsumenta- czyli nowoczesne badania w miejscu sprzedaży
Natalia Węgrzynowska, K-Consult Sp. z o.o.
16.00-17.00 Jak nie sprzedawać, tylko być kupowanym? Strategie budowania przewagi konkurencyjnej
Jarosław Filipek, CODES Strategie

Z NACISKIEM NA SKUTECZNOŚĆ
13.35-14.35 Sprzedawaj tak, jak klienci kupują – czyli niezbędne kompetencje sprzedawcy w obliczu zmian
Rafał Szlachcikowski, Huthwaite International Polska Doradca Consultants Ltd
14.50-15.50 Skuteczne zarządzanie zespołem handlowym w zmieniających się warunkach rynkowych
Sebastian Szymański, Credit Agricole Bank Polska S.A.
16.00-17.00 Kompleksowy model aktywizacji sprzedaży bazującej na kontakcie przychodzącym
Henryk Abram, Orange Customer Service

KLIENT POD LUPĄ
13.35-14.35 Czy wiedza o mózgu pomaga skuteczniej komunikować się z klientami?
Jacek Pogorzelski, Primecode
14.50-15.50 Let’s get personal
Jerzy Zientkowski, Raben Polska, speakerslair.pl
16.00-17.00 Rekomendacje receptą na sukces
Grzegorz Turniak, BNI Polska Sp. z o.o.

WIZYTÓWKA TWOJEJ FIRMY
13.35-14.35 X-lander i Navington – jak powstała wiodąca marka wózków w Polsce,
czyli o współpracy producenta, projektantów i firmy konsultingowej
Piotr Machura - DELTIM, Tadeusz Sudoł - OCTAGON Consulting, Katarzyna Śliwa - ergo:DESIGN
14.50-15.50 .TO brand or .TO sell
Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
16.00-17.00 Wizerunek firmy a wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta
Julita Dąbrowska, Kalitero Public Relations

WARSZTAT INTERAKTYWNY
14.50-15.50 Lejek sprzedaży - warsztat interaktywny
Przemek Gałek, Mindlab Games
16.00-17.00 Lejek sprzedaży - warsztat interaktywny
Przemek Gałek, Mindlab Games


WARSZTATY: Dzień 3 - 23.05.2012
9.00-16.00 Team Coaching jako narzędzie budowania efektywności zespołu sprzedażowego
Mariusz Cyzio - Pracownia Satysfakcji Sp. z o.o., Dagmara Miąsek - Pracownia Satysfakcji Sp. z o.o.
9.00-16.00 Jak opracować skuteczną strategię sprzedaży, gdy wszystko dookoła tak szybko się zmienia?
Lucjan Paszkiewicz, Capful Polska Sp. z o.o.
9.00-16.00 Przywództwo wielopoziomowe
Piotr Pawłowski, Multilevel Projects


Koszt udziału:
Kongres Sprzedaż plus Warsztat (21-23 maja): 2330 zł + 23% VAT
Kongres Sprzedaż (21-22 maja): 1590 zł + 23% VAT
Warsztat (23 maja): 990 zł + 23% VAT (koszt udziału w jednym warsztacie)

Przy zgłoszeniu do 20 kwietnia 2012: 10% zniżki
Przy zgłoszeniu 4 osób i więcej do 20 kwietnia 2012: 20% zniżki
Przy zgłoszeniu 4 osób i więcej po 20 kwietnia 2012: 10% zniżki

Szczegółowe informacje:
Magdalena Pielak - Menedżer projektu
tel.: +48 22 314 14 68
fax: +48 22 412 50 61


Więcej na: