eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKongres Sprzedaż 2011 – Z Klientem twarzą w twarz

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji największego wydarzenia w obszarze sprzedaży w Polsce – jesiennej odsłony Kongresu Sprzedaż! Już dziś zachęcamy do zarezerwowania udziału w Kongresie i spotkania w inspirującym miejscu dzielenia się doświadczeniami, obszarze rozmów, dyskusji, poruszania najważniejszych aspektów sprzedaży. Na program Kongresu Sprzedaż składają się starannie dobrane wystąpienia ekspertów oraz praktyków odpowiedzialnych za działania sprzedażowe w największych i osiągających najwyższe wyniki firmach.

Budowanie relacji z klientem stanowi jedno z największych wyzwań w sprzedaży. Rola przedstawiciela działu sprzedaży już dawno przestała ograniczać się do umiejętności atrakcyjnego przedstawienia istniejącej oferty. Klienci i ich postawa zmienia się. To właśnie od pozytywnej relacji z Klientem zależy, jak duże wyniki osiągnie firma w ramach sprzedaży swoich produktów i usług, jak lojalny będzie dany klient, jak często powróci do firmy posiadając pozytywne skojarzenia z jej przedstawicielami. Relacje w sprzedaży są kluczowym czynnikiem kształtującym obraz danej firmy, długofalowo rzutującym na obraz przedsiębiorstwa i jego produktów. Dlatego też to właśnie relacje z Klientem będą punktem wyjścia do rozmów na temat osiągania najwyższych wyników w sprzedaży, zarządzania zarówno strategią sprzedaży, jak i zespołem odpowiedzialnym za jej realizację.

Kongres sprzedaż to:

  • 40 prelekcji praktyków i ekspertów sprzedaży reprezentujących różnorodne branże,
  • 4 ścieżki tematyczne każdego dnia, sesje poranne, panele dyskusyjne,
  • spotkanie z międzynarodowymi ekspertami podczas sesji plenarnych,
  • udział w innowacyjnych warsztatowych sesjach porannych,
  • 4 całodniowe warsztaty prowadzone przez uznanych trenerów,
  • wieczorne spotkanie podczas Bankietu Uczestników.

1 dzień - PROGRAM
Dzień 1 - 28.11.2011
SESJE PORANNE

8.15-9.15 Wszystko zaczyna się od rekrutacji. Jak rekrutować najlepszych handlowców
8.15-9.15 Emocje w twoich rękach – rola świadomości emocjonalnej w procesie sprzedaży
SESJE PLENARNE
9.40-10.40 Nowe trendy w sprzedaży, które musisz znać – zrozum co zmienić, żeby sprostać oczekiwaniom klienta
10.45-11.45 Unikalne relacje dzięki sprzedaży doradczej – odwieczne wyzwanie wdrożeniowe
SESJA - Z KLIENTEM TWARZĄ W TWARZ
12.15-13.00 Departament sprzedaży zorientowany na klienta – nowy system motywacyjny w stategii firmy
13.20-14.05 Procesowe podejście do sprzedaży kluczem do sukcesu na rynku usług outsourcingowych
14.25-15.10 Jak wykorzystać Facebooka i inne social media dla zwiększenia sprzedaży oraz uzyskania cennych informacji o kliencie
15.30-16.15 Zarządzanie kluczowym klientem – wyświechtana naukowa teoria czy realna szansa na sukces?
SESJA - STRATEGIE SPRZEDAŻY
12.15-13.00 Przewaga konkurencyjna – jak ją zdobyć i utrzymać?
13.20-14.05 Skuteczne strategie sprzedaży w wielokanałowym modelu dystrybucji banku
14.25-15.10 Jak odnaleźć zwycięskie strategie rynkowe?
15.30-16.15 Budowa i rozwój sieci sprzedaży poprzez zarządzanie z poziomu wyższego
SESJA - PRZYWÓDZTWO
12.15-13.00 Wpływ lidera. Z dna na sam szczyt. Uwalniając potencjał ludzi, których masz na pokładzie
13.20-14.05 Przywództwo w sprzedaży
14.25-15.10 Coachwise Market Leadership Model™ – model przywództwa rynkowego w praktyce
15.30-16.15 Przywództwo – refleksje coacha
SESJA - EFEKTYWNY ZESPÓŁ
12.15-13.00 Efektywny zespół sprzedaży
13.20-14.05 Standardy kierowania zespołem handlowym
14.25-15.10 Efektywny zespół wsparcia sprzedaży: jak go stworzyć, rozwinąć i utrzymać?
15.30-16.15 Czynniki sukcesu efektywnego zespołu sprzegażowego B2C

2 dzień - PROGRAM
Dzień 2 - 29.11.2011
SESJE PORANNE

8.30-9.15 Zapomniana prespektywa wspólnego celu, czyli jak uspójnić komunikację między działami – zmieniając koszty oraz poprawiając wyniki sprzedaży
8.30-9.15 Efektywne wykorzystanie baz danych oraz narzędzi wspomagających sprzedaż w procesie pozyskiwania i obsługi klienta
SESJE PLENARNE
9.40-10.40 Nowe zasady sprzedaży | The new rules of selling
11.10-12.10 Konsekwencja i wytrwałość w biznesie | Marking strategy work
11.10-12.10 Jak za pomocą zdolności do zarządzania doznaniami klientów (CEM) zwiększyć sprzedaż?
SESJA - RELACJE Z KLIENTEM
12.40-13.25 Budowanie relacji z klientem na trudnym rynku
13.45-14.30 People buying people
14.50-15.35 Value creates volume – sprzedaż w oparciu o ofertę wartości
15.55-16.40 Kurs na relacje – alternatywny program budowania relacji z klientem
SESJA - ROZWÓJ W SPRZEDAŻY
12.40-13.25 Indiana Jones – pracownik na tropie wiedzy
13.45-14.30 Coaching i mentoring w siłach sprzedaży. Tylko jaki?
14.50-15.35 O emocjonalnej narracji w sprzedaży, czyli jak kreować zaufanie i kształtować wiarygodność w biznesie
15.55-16.40 DNA sprzedawcy – dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukces?
SESJA - KOMPETENCJE = JAKOŚĆ
12.40-13.25 Budowanie jakości w obsłudze klienta
13.45-14.30 Jak stawić czoła rozwijającej się konkurencji i rosnącym wymaganiom jakościowym klientów?
14.50-15.35 Budowa i rozwój sieci sprzedaży opartej o niezależnych dystrybutorów na przykładzie sieci Nice Polska
15.55-16.40 Kompetencje i umiejętności serwisu w służbie sprzedaży
SESJA - INNOWACJE W SPRZEDAŻY
12.40-13.25 "Gdy góra lodowa topnieje" – wdrożenie zmiany systemu zarządzania w pionie sprzedaży Allianz Polska
13.45-14.30 Kupić i policzyć klientów w internecie. Google Analytics jako sposób na osiąganie wymiernych efektów w pozyskiwaniu klienta w sieci
14.50-15.35 Perpetum mobile w sprzedaży – przykład "inteligentnej ulotki"

3 dzień - WARSZTATY
Dzień 3 - 30.11.2011

9.00-16.00 Złam schemat sprzedaży! – odkryj najlepiej strzeżoną tajemnicę sprzedaży Ameryki
9.00-16.00 Wsparcie kompetencji sprzedażowych – strategiczna gra Winnica
9.00-16.00 Wzmacnianie postaw sprzedażowych u pracowników obsługi klienta
9.00-16.00 Efektywne zarządzanie zespołem handlowym


Koszt udziału:
Kongres Sprzedaż (28-29 listopada): 1590 zł + 23% VAT
Warsztat (30 listopada): 990 zł + 23% VAT (koszt udziału w jednym warsztacie)

Zniżki przy zgłoszeniu do 30 września 2011:
- udział w Kongresie: 10% zniżki (1590 zł - 10% = 1431 zł + 23% VAT/os.)
- pakiet Kongres + Warsztat: 20% zniżki (2580 zł - 20% = 2064 zł + 23% VAT/os.)
- pakiet 5 osób i więcej: 30% zniżki
(rabaty nie sumują się)

Szczegółowe informacje:
Magdalena Pielak - Menedżer projektu
tel.: +48 22 314 14 68
fax: +48 22 412 50 61


Więcej na: