-
Tytuł:
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 290 + VAT PLN Teraz: 990 + VAT PLN
- Termin: 2014-04-24 - 2014-04-25
- Miejsce: Rzeszów / podkarpackie
- Organizator: Kongres Public Relations
Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa, komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.
Przypadkowe spotkania na korytarzu, w windzie albo podczas parzenia kawy, nie są odpowiedzią na potrzeby informacyjne pracowników. To świadomie kształtowany dialog pomaga budować relacje oraz minimalizować ewentualne konflikty. Z raportu przygotowanego przez GFMP Management Consultans wynika, że właśnie teraz komunikacja wewnętrzna ma przed sobą szerokie perspektywy.
Dialog kształtuje wizerunek
Prognozuje się, że w kolejnych latach ta sfera public relations będzie zorientowana na wspieranie zmian w firmach oraz budowanie kultury organizacyjnej. Jeszcze kilka lat temu większość przedsiębiorców uważała, że do sprawnego stworzenia atrakcyjnego wizerunku marki, potrzebne są jedynie aktywne działania prowadzone na zewnątrz. Teraz ta perspektywa wygląda inaczej. Obserwowane zmiany w podejściu do wewnętrznego PR będziemy analizować podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2014 – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.
Dyskusja o wyzwaniach
Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich? W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu? I wreszcie, jakie techniki porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014 organizowanego przez Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Kolejna edycja tego istotnego dla branży spotkania zaplanowana została na 24-25 kwietnia br. Kongres odbędzie się oczywiście w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty, które w ubiegłym roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dyskusje uczestników ukierunkowane będą na trendy komunikacyjne i efektywne kształtowanie wewnętrznych relacji w przedsiębiorstwie. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło– Skuteczna komunikacja to taka, która odzwierciedla filozofię organizacji i motywuje pracowników. Więzi oparte na zaufaniu to pierwszy krok w realizacji wizerunkowych wyzwań, dlatego tak istotne jest dbanie o tą sferę public relations. Na dyskusję o jej perspektywach i zagrożeniach zapraszam do Rzeszowa. Sponsorem głównym Kongresu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.
Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014
Poznaj bliżej praktyków którzy przyjadą w kwietniu do Rzeszowa
Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji – oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Na stronie konferencji dostępny jest już roboczy program spotkania.
Kwiecień to miesiąc, który od kilkunastu lat jest zarezerwowany na spotkania branży PR, czyli m.in. Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o.,a sponsoremgłównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.
Znane nazwiska i gość specjalny
W tym roku usłyszymy wystąpienia między innymi: Adama ŁASZYNA, Prezesa Zarządu, Alert Media Communications, Szymona SIKORSKIEGO, Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o., Magdaleny BUGAJŁO, Kierownika ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia, Sebastiana BYKOWSKIEGO, Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana JAMIOŁKOWSKIEGO, Dyrektora Biura Public Relations, Provident Polska SA, Mateusza MARTYNIUKA, Rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła TROCHIMIUKA, Prezesa Zarządu Partner of Promotion i Michała MACIERZYŃSKIEGO, Dyrektora Biura Innowacji, Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym Kongresu będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication.Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Tym razem spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania: do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy?
Na koniec praktyka
Podobnie jak w roku ubiegłym, uzupełnieniem części merytorycznej Kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują.Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach. Pełny program wydarzenia jest już dostępny na stronie:
Ostatnie dni styczniowych rabatów
Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Najbardziej atrakcyjne rabaty obowiązują jeszcze do końca stycznia br. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu .
Zarejestruj się już dziś
Wszystkich zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR 2014 zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa i skorzystania z atrakcyjnej oferty. Szczegóły dotyczące Kongresu znajdują się na stronie internetowej: . Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu .
Koszt:
do 28 lutego 2014: 990 zł netto + 23% VAT
do 31 marca 2014: 1 190 zł netto + 23% VAT
do 18 kwietnia 2014: 1 290 zł netto + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Łukasz Woźniak, tel. 791 513 247
e-mail:
Więcej na stronie: