eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKongres Profesjonalistów Public Relations 2013

Zbliża się kolejna edycja wydarzenia branży public relations. Kongres Profesjonalistów PR, startuje 18 kwietnia w Rzeszowie. To tutaj odbędą się wystąpienia plenarne, debaty i… praktyczne warsztaty, które po raz pierwszy znalazły się w programie konferencji.

W kwietniu do stolicy Podkarpacia przyjadą ci, którzy branżę public relations tworzą: praktycy, naukowcy i pasjonaci. Kongres odbędzie się w Hotelu Rzeszów, a jego tematem przewodnim będzie: „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Program wydarzenia jest bogaty, a jego formuła odświeżona. Mając to na uwadze, wielu z naszych gości odnajdzie przynajmniej trzy powody, aby w kwietniu odwiedzić Rzeszów: wystąpienia plenarne, debaty z udziałem ekspertów oraz praktyczne warsztaty. Te ostatnie, to zupełnie nowy punkt w programie, stworzony w odpowiedzi na sugestie uczestników poprzednich edycji Kongresu – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.

Wiedza zdobywana pod okiem ekspertów

Kongres to forum dialogu, inspiracji i integracji branży. W tym roku będzie to także miejsce praktycznego zdobywania wiedzy z zakresu public relations. Drugiego dnia wydarzenia odbędą się warsztaty, a ponieważ zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, uczestnicy będą mogli wybrać zagadnienia z ich punktu widzenia najbardziej interesujące. Zajęcia poprowadzą eksperci od lat zajmujący się public relations i dziennikarstwem - mówi
dr Karina Stasiuk-Krajewska z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Tematyka warsztatów:

  • Intensywny kurs ujarzmiania informacji. Liczba miejsc ograniczona.
  • Wystąpienia publiczne. Sytuacje kryzysowe w mediach.
  • Zarządzanie w kryzysie.
  • Finansowanie i prowadzenie działań PR i marketingu na przykładzie centrów handlowych.
  • Kampania czy działanie tu i teraz? Skuteczna komunikacja w dobie dialogu w czasie rzeczywistym.
  • Przychodzi Doda Rabczewska do Moniki Olejnik, czyli sztuka radzenia sobie
    w trudnych sytuacjach medialnych.


Do końca lutego na uczestników czekają specjalne rabaty.

Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Atrakcyjne rabaty obowiązują do końca lutego br. Organizatorami są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o.

 

PROGRAM

Program wydarzenia obfitować będzie w wystąpienia plenarne z udziałem ekspertów,
w gronie których znajdą się praktycy biznesu i osoby zawodowo zajmujące się PR. Nie zabraknie także debat. Nowość, to składające się z trzech bloków warsztaty poświęcone praktycznym aspektom wykorzystania narzędzi public relations.

 

Trwają prace nad programem Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2013. Na ten moment swoją obecność potwierdzili:
 

  • Rafał Motriuk – Korespondent naukowy Polskiego Radia, współpracownik BBC
  • Tomasz Machała – Dyrektor zarządzający, redaktor naczelny NaTemat www.natemat.pl
  • Mateusz Tułecki – Doradca Zarządu ds. Marketingu i PR Satus Venture
  • Bohdan Pawłowicz – Członek Zarządu IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
  • Adam Polanowski – Prezes Zarządu Grupy Polanowscy Nieruchomości
  • Arkadiusz Michno - Prezes Zarządu, Ideo Sp. z o.o.
  • Agnieszka Piskała – Nestlé Polska SA
  • Barbara Labudda – Prezes Zarządu Synertime Sp. z o.o.
  • Mariusz Sokołowski – Rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji
  • Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partners of Promotion
  • Adam Łaszyn – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, Przewodniczący Rady Związku Firm PR
  • Szymon Sikorski – Prezes Zarządu, Publicon Sp. z o.o., Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia PR
  • Barbara Sołtysińska – Prezes Livebrand Communications
  • Mateusz Krogulec – Livebrand Communications
  • Jarosław Reczek – Dyrektor Departamentu Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
  • Krzysztof Jakubiak – Corporate PR Director, Polpharma Group
  • Zbigniew Lazar – Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
  • Marcin Szczupak – Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Marek Wróbel – NeuronPR, Fundacja InternetPR
  • Julia Kozak – Dyrektor Zarządzający, Fleishman-Hillard, Polska
  • Michał Sadowski – Prezes Zarządu, Brand24
  • Paweł Cyz – Rzecznik prasowy Międzynarodowych Targów w Krakowie
  • Sebastian Bykowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Jerzy Ciszewski, Prezes Zarządu, Ciszewski PR
  • Ewa Mittelstaedt – Managing Director, Monday PR
  • Magdalena Skarżyńska – Account Director, Monday PR
  • dr Dariusz Tworzydło – Uniwersytet Wrocławski, Exacto sp. z o.o.

 

 


Koszt udziału:

do 31 marca 2013: 1 190 zł netto + 23% VAT

do 12 kwietnia 2013: 1 290 zł netto + 23% VAT

tylko recenzowana publikacja bez udziału w Kongresie: 490 zł netto + 23% VAT

 

Szczegółowe informacje:

Małgorzata Wydrzyńska - zgłoszenia, płatności, faktury, umowy
tel.: 692 079 870

e-mail:

Aneta Czarniecka - sprawy organizacyjne
tel.: 694 485 520

e-mail:


Więcej na stronie: