-
Tytuł:
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 290 + VAT PLN Teraz: 1 290 + VAT PLN
- Termin: 2013-04-18 - 2013-04-19
- Miejsce: Rzeszów / podkarpackie
- Organizator: Newsline Sp. z o.o.
Zbliża się kolejna edycja wydarzenia branży public relations. Kongres Profesjonalistów PR, startuje 18 kwietnia w Rzeszowie. To tutaj odbędą się wystąpienia plenarne, debaty i… praktyczne warsztaty, które po raz pierwszy znalazły się w programie konferencji.
W kwietniu do stolicy Podkarpacia przyjadą ci, którzy branżę public relations tworzą: praktycy, naukowcy i pasjonaci. Kongres odbędzie się w Hotelu Rzeszów, a jego tematem przewodnim będzie: „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Program wydarzenia jest bogaty, a jego formuła odświeżona. Mając to na uwadze, wielu z naszych gości odnajdzie przynajmniej trzy powody, aby w kwietniu odwiedzić Rzeszów: wystąpienia plenarne, debaty z udziałem ekspertów oraz praktyczne warsztaty. Te ostatnie, to zupełnie nowy punkt w programie, stworzony w odpowiedzi na sugestie uczestników poprzednich edycji Kongresu – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.
Wiedza zdobywana pod okiem ekspertów
Kongres to forum dialogu, inspiracji i integracji branży. W tym roku będzie to także miejsce praktycznego zdobywania wiedzy z zakresu public relations. Drugiego dnia wydarzenia odbędą się warsztaty, a ponieważ zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, uczestnicy będą mogli wybrać zagadnienia z ich punktu widzenia najbardziej interesujące. Zajęcia poprowadzą eksperci od lat zajmujący się public relations i dziennikarstwem - mówi
dr Karina Stasiuk-Krajewska z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Tematyka warsztatów:
- Intensywny kurs ujarzmiania informacji. Liczba miejsc ograniczona.
- Wystąpienia publiczne. Sytuacje kryzysowe w mediach.
- Zarządzanie w kryzysie.
- Finansowanie i prowadzenie działań PR i marketingu na przykładzie centrów handlowych.
- Kampania czy działanie tu i teraz? Skuteczna komunikacja w dobie dialogu w czasie rzeczywistym.
- Przychodzi Doda Rabczewska do Moniki Olejnik, czyli sztuka radzenia sobie
w trudnych sytuacjach medialnych.
Do końca lutego na uczestników czekają specjalne rabaty.
Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Atrakcyjne rabaty obowiązują do końca lutego br. Organizatorami są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o.
PROGRAM
Program wydarzenia obfitować będzie w wystąpienia plenarne z udziałem ekspertów,
w gronie których znajdą się praktycy biznesu i osoby zawodowo zajmujące się PR. Nie zabraknie także debat. Nowość, to składające się z trzech bloków warsztaty poświęcone praktycznym aspektom wykorzystania narzędzi public relations.
Trwają prace nad programem Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2013. Na ten moment swoją obecność potwierdzili:
- Rafał Motriuk – Korespondent naukowy Polskiego Radia, współpracownik BBC
- Tomasz Machała – Dyrektor zarządzający, redaktor naczelny NaTemat www.natemat.pl
- Mateusz Tułecki – Doradca Zarządu ds. Marketingu i PR Satus Venture
- Bohdan Pawłowicz – Członek Zarządu IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
- Adam Polanowski – Prezes Zarządu Grupy Polanowscy Nieruchomości
- Arkadiusz Michno - Prezes Zarządu, Ideo Sp. z o.o.
- Agnieszka Piskała – Nestlé Polska SA
- Barbara Labudda – Prezes Zarządu Synertime Sp. z o.o.
- Mariusz Sokołowski – Rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji
- Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partners of Promotion
- Adam Łaszyn – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, Przewodniczący Rady Związku Firm PR
- Szymon Sikorski – Prezes Zarządu, Publicon Sp. z o.o., Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia PR
- Barbara Sołtysińska – Prezes Livebrand Communications
- Mateusz Krogulec – Livebrand Communications
- Jarosław Reczek – Dyrektor Departamentu Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
- Krzysztof Jakubiak – Corporate PR Director, Polpharma Group
- Zbigniew Lazar – Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
- Marcin Szczupak – Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- Marek Wróbel – NeuronPR, Fundacja InternetPR
- Julia Kozak – Dyrektor Zarządzający, Fleishman-Hillard, Polska
- Michał Sadowski – Prezes Zarządu, Brand24
- Paweł Cyz – Rzecznik prasowy Międzynarodowych Targów w Krakowie
- Sebastian Bykowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- Jerzy Ciszewski, Prezes Zarządu, Ciszewski PR
- Ewa Mittelstaedt – Managing Director, Monday PR
- Magdalena Skarżyńska – Account Director, Monday PR
- dr Dariusz Tworzydło – Uniwersytet Wrocławski, Exacto sp. z o.o.
Koszt udziału:
do 31 marca 2013: 1 190 zł netto + 23% VAT
do 12 kwietnia 2013: 1 290 zł netto + 23% VAT
tylko recenzowana publikacja bez udziału w Kongresie: 490 zł netto + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Małgorzata Wydrzyńska - zgłoszenia, płatności, faktury, umowy
tel.: 692 079 870
e-mail:
Aneta Czarniecka - sprawy organizacyjne
tel.: 694 485 520
e-mail:
Więcej na stronie: