-
Tytuł:
Kongres Poland & CEE Retail Summit
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 PLN Teraz: 2 995 PLN
- Termin: 2011-03-24 - 2011-03-25
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Szanowni Państwo
Po raz kolejny Prezesi największych sieci handlowych oraz osoby odpowiadające za najważniejsze operacje po stronie handlu detalicznego oraz hurtowego, jak i po stronie producenckiej, spotkają się na dorocznym szczycie „Poland & CEE Retail Summit”. Dzieje się tak, gdyż każdy z nas przekonał się, że bez obopólnej współpracy, poszczególnym graczom na rynku nie uda się samodzielnie przezwyciężyć wyzwań jakie przed nimi stoją. Lojalność wobec produktu, jego dobra jakość i wysoka dostępność, pozytywne doświadczenia klienta związane z marką, a przy tym wszystkim konkurencyjne ceny to tylko niektóre wyzwania przed jakimi stoją dzisiejsi producenci oraz detaliści. Tylko bliska współpraca i „współdzielenie” wyżej wymienionych wyzwań daje szanse na skuteczną odpowiedź na potrzeby dzisiejszego konsumenta. Kongres „Poland & CEE Retail Summit” daje Państwu doskonałą okazję do znalezienia partnera, z którym wspólnie budować będą Państwo przewagę konkurencyjną, a dodatkowo daje okazję do określenia miejsca, w którym stoi w chwili obecnej Państwa organizacja w stosunku do najbliższej konkurencji.
Warto być tam, gdzie odbywają się najważniejsze spotkania i gdzie obecne są osoby decydujące o kierunkach rozwoju rynku w kraju i naszym regionie Europy. Wiedzą już Państwo, że „Poland & CEE Retail Summit 2011” jest właśnie takim miejscem!
Udział w kongresie potwierdzili przedstawiciele następujących sieci handlowych:
real
Jeronimo Martins
Tesco Polska
Netto Polska
Grupa MPT
GK Specjał
Tradis
Leroy Merlin Polska
Sklepy KOMFORT
BOMI
Piotr i Paweł
Polska Grupa Supermarketów
Chata Polska
Ambra Sklepy Meblowe
Lewiatan Holding
Carrefour Polska
Kaufland Polska Markety
Żabka Polska
Nasz Sklep
Eurocash
Sephora
Polska Grupa Drogeryjna
Interchem
Polbita
Vobis
Intermarche
Sesja plenarna z udziałem ponad 20 prezesów sieci handlowych oraz dodatkowo 3 równoległe sesje tematyczne:
- Marka własna, zakupy i sprzedaż w handlu nowoczesnym
W programie sesji m.in.:
Zarządzanie procesami sprzedażowymi w sklepie – dobre praktyki oraz najczęstsze błędy
Łukasz Olszewski – Dyrektor Operacyjny, BOMI
Poszukiwanie innowacji w produktach marki własnej w celu budowy i utrzymania udziałów rynkowych
Elwira Potyrało – Divison Manager Confection and Accesories, real,-
Redefinicja marki własnej — pokryzysowa konieczność czy efekt rozwoju rynku
Sylwia Piskulska – Private Labels Departament Manager, Intermarche
- Shopper marketing i category management
W programie sesji m.in.:
Wykorzystanie shopper insight w pozycjonowaniu i budowaniu wizerunku marki własnej
Anna Matlak – Dyrektor Marketingu, Tesco Polska
In-store marketing: unikatowe rozwiązania Carrefour maksymalizujące doznania klienta w sklepie
Robert Noceń – Dyrektor Marketingu, Carrefour Polska
Praktyka współpracy detalisty z producentem i jej przełożenie na zrozumienie potrzeb nabywcy
Roman Szymanda – Kierownik Działu Zarządzania Kategorią, Chata Polska
- Logistyka i łańcucha dostaw
W programie sesji m.in.:
Optymalizacja procesów w nowoczesnym entrum Dystrybucyjnym
Maurycy Szczęsny – Członek Zarządu ds. Logistyki,Kaufland Polska Markety
Zarządzanie strategiczne w logistyce – jak wdrożyć optymalną strategię dystrybucji
Krzysztof Trojanowski – Dyrektor Logistyki, Tradis
Wymagania stawiane operatorom logistycznym przez sieci handlowe
Tomasz Sączek – Head of Supply Chain Operations, Carrefour Polska
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN do 28.01.2011
3495 PLN do 25.02.2011
3995 PLN pod 25.02.2011
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz – Project Manager
tel. +48 12 350 54 00
fax. +48 12 350 54 01
Więcej na: