-
Tytuł:
Kongres Online Marketing 2015
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 299 + VAT PLN Teraz: 899 + VAT PLN
- Termin: 2015-03-12 - 2015-03-12
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Online Marketing Polska
Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.
Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.
Najlepsze inspiracje na rok 2015
- Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar - mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:
- Dekalog budowania marki w mediach - Marcin Prokop
- Nowy konsument i nowe zasady gospodarki - Marcin Maj, OS3 Group
- Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? - Michał Górecki, Koszulkowo.com
- Język w marketingu i reklamie - prof. Jerzy Bralczyk
- Debata specjalna - prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski
Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm
- Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas - Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.
Ścieżka MSP:
- Narzędzia dla marketera w MSP - Marcin Kordowski, S3
- Marketing Automation w MSP - Grzegorz Błażewicz, SALESManago
- Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? - Anna Bratek, SARE
- Przejdź na silną stronę marki! - Mikołaj Bleja, Horsefield
- Czy strategię można dotknąć? - Jolanta Piela, K2 Internet
Ścieżka duże firmy:
- Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? - Tomasz Karwatka, Divante
- Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon - Karolina Semeniuk, Sparc Media
- Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? - Maciej Ossowski, GetResponse
- Programmatic buying i RTB dla dużych firm - Jakub Cyran, GO.PL
- Videomailing - siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej - Judyta Dettlaff, LeadR
- Analiza stron internetowych na żywo - warsztat specjalny - Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
- Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - Maciej Swoboda, Netizens
- Śledzenie klienta w internecie - remarketing w praktyce - warsztat specjalny Krzysztof Wroński
Praktyczne warsztaty
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.
- Warsztaty Google Analytics - Mariusz Michalczuk, Conversion
- Jak efektywnie zarządzać social mediami - Joanna Hodera, Sociomatic
- Warsztaty Facebook Ads Manager - Piotr Chmielewski, SocialMediaNow
Inspirujące debaty
Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego - Prezesa Zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego - radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl
Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.
Zobacz relację z poprzedniej edycji:
Cena Uczestnictwa:
- 1299 zł + 23% VAT/osobę.
Przedsprzedaż - 899 zł + 23% VAT do 15-go lutego - tylko 100 miejsc na warsztatach Facebook Ads i Google Analytics
Szczegółowe informacje:
Magazyn Online Marketing Polska
tel. 61 66 83 112
Więcej na stronie: