eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKongres Online Marketing 2014/2015

Już 20 listopada w Warszawie podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015 najbardziej praktyczne przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią m.in. Paweł Tkaczyk, Jarosław Kuźniar, Marcin Maj, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak.

 

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza na 8. edycję najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia marketingowego w Polsce. Program Kongresu podzielony został na 2 ścieżki tematyczne skierowane osobno do sektorów B2B i B2C. Najnowsze trendy i przepisy na skuteczny marketing w 2015 r. przedstawią najbardziej inspirujący prelegenci, wśród których znajdą się m.in. Marcin Maj, Paweł Tkaczyk, Tomasz Karwatka, Maciej Ossowski, Michał Sadowski i Bartłomiej Rak. Gościem Specjalnym Kongresu będzie Jarosław Kuźniar - znany dziennikarz TVN24.

 

“Dokładnie przeanalizowaliśmy ponad 2 tysiące ankiet wypełnionych przez uczestników poprzednich edycji i utworzyliśmy event, który znacznie zmienił swoją formułę i jeszcze bardziej odpowiada na bieżące potrzeby marketerów. Kongres podzieliliśmy na ścieżkę B2B oraz B2C, dodaliśmy Certyfikowane Warsztaty Google i - co najważniejsze - bez żadnej zmiany ceny. Kongres Online Marketing nadal wyróżnia się wyjątkową jakością, praktycznym, warsztatowym podejściem do zagadnień marketingowych oraz przystępną ceną” - mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska. “Niezwykle cieszę się z udziału Gościa Specjalnego, którym jest znany dziennikarz TVN24, Jarosław Kuźniar, który także ma jeden z popularniejszych profili w mediach społecznościowych. Przed nami wiele inspiracji, ale także konkretnych rozwiązań, które można samodzielnie wdrożyć po powrocie z Kongresu”  dodaje Widawski.

 

W programie kongresu m.in.

  • planowanie kampanii reklamowych na rok 2015,
  • pozyskiwanie nowych klientów w Internecie krok po kroku (osobno dla B2B i B2C)
  • Facebook po zmianach - osobny panel dla B2B oraz osobny dla B2C
  • pozycjonowanie 2015 - jak znaleźć się na szczycie?
  • storytelling i personal branding w marketingu
  • LinkedIn - jak wykorzystać sieć kontaktów do promocji produktów i usług?
  • idealna strona internetowa, która sprzedaje
  • 3 panele dyskusyjne "Pytania i odpowiedzi"

Program Nowego Kongresu Online Marketing jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Prezentacje będą miały bardzo praktyczny wymiar.

 

Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas Kongresu odbędą się także po raz pierwszy w Polsce Certyfikowane Warsztaty Google Analytics i Google AdWords - prowadzone przez certyfikowanych trenerów Google - Macieja Lewińskiego i Krzysztofa Wrońskiego (liczba miejsc limitowana!).

Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.

 

Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników oraz wręczeniem atrakcyjnych nagród m.in. prenumeraty magazynu Online Marketing Polska.

 

 


Serwis eGospodarka.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.

 

Cena Uczestnictwa:

1299 zł + 23% VAT/osobę.
* Tylko do 22 października obowiązuje niższy koszt uczestnictwa w specjalnej cenie - 969 zł + VAT!

 

Zarezerwuj miejsce już teraz! Im wcześniej, tym większy rabat!

 

Szczegółowe informacje:

Forum Media Polska sp z o.o.,

tel: 61 66 83 112

 

Więcej na stronie: