-
Tytuł:
Konferencja E-MARKETING. Przyszłość dzieje się teraz.
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 500 + VAT PLN Teraz: 500 + VAT PLN
- Termin: 2007-02-19 - 2007-02-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Marketing w Praktyce
Cel:
Konferencja jest poświęcona wykorzystaniu narzędzi e-marketingu, dla których prognozuje się największy potencjał wzrostu w ciągu najbliższych 3 lat.
Program konferencji:
9:00 - 9:50 rejestracja uczestników
9:50 - 10:00 przywitanie gości
10:00 - 10:30 Marketing w sieci - trendy i kierunki ewolucji.
Sebastian Bykowski, Press Service
10:30 - 11:30 Web 2.0. - od modnego hasła do realnej interakcji z klientami - case study.
Michał Lach, K2 Internet
11:30 - 11:50 przerwa na kawę
11:50 - 12:50 Reklama internetowa - optymalne wydatkowanie budżetu.
Marcin Szporka, Onet.pl
12:50 - 13:50 Zintegrowany marketing - sojusz internetu z tradycyjnymi mediami.
Olgierd Cygan, Digital One
13:50 - 14:50 lunch
14:50 - 15:50 Z perspektywy produktu czy klienta? Budowanie relacji poprzez efektywną komunikację marki online.
Mariusz Bednarko, Paweł Stempniak Infinity Group
15:50 - 16:10 przerwa na kawę
16:10 - 17:00 Prawa autorskie do zasobów internetowych - zdjęcia, teksty, artykuły.
Mikołaj Sowiński, Kancelaria Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak / Corbis
17:00 - 17:10 zakończenie konferencji
Miejsce: Centrum Zielna, ul. Zielna 37, Warszawa
Koszt uczestnictwa: 500 zł netto/osobę.
Cena obejmuje: udział w konferencji, raport o potencjale i nowych trendach w e-marketingu na podstawie analizy prasy marketingowej i gospodarczej, materiały drukowane i na nośnikach elektronicznych, lunch i przerwy kawowe.
Szczegółowe informacje o rabatach i ofertach łączonych:
Kinga Szydzińska
Wydawnictwo Marketing w Praktyce
022 353 25 10