eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeKonferencja e-commerce "Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?"
Konferencja dla branży e-commerce, gdzie dowiesz się od najlepszych praktyków jak rozwinąć biznes i sprzedawać więcej oraz weźmiesz udział w wyjątkowej networkingowej sesji "e-commerce mastermind" - nowości na rynku.

Konferencja e-commerce to wydarzenie przygotowane we współpracy z praktykami i dla praktyków przeznaczone. Dowiesz się jak sprostać 7 największym wyzwaniom branży oraz będziesz miał szansę nawiązać nowe współprace biznesowe.

Zapraszamy specjalistów e-commerce, właścicieli oraz managerów sklepów internetowych, twórców start-upów oraz dostawców rozwiązań dla branży e-commerce.

Spotkacie się z liderami w branży i poznacie ich najlepsze praktyki. Uzyskacie odpowiedzi na nurtujące Was pytania, dowiecie się jak rozwiązać codzienne problemy, zwiększyć sprzedaż, opracować skuteczną strategię promocyjną i cenową, poprawić rentowność e-sklepu, usprawnić obsługę klienta i cały proces zakupowy, zarządzać produktem i mechanizmami prezentacji towarów oraz jak wdrażać omnichannel i budować dzięki temu lojalność klienta.

"E-commerce Mastermind" - NOWOŚĆ RYNKOWA!
Będziesz miał wyjątkową możliwość nawiązania biznesowych kontaktów i nauczenia się nowych rzeczy nie tylko od prelegentów, ale także od innych uczestników. Nasz "e-commerce mastermaind" to networking, który ma podsunąć nowe pomysły, rozwiązania, kierunki rozwoju a także motywować i umożliwiać wymianę doświadczeń i niesienie wspólnej pomocy.

Będziesz uczył się od najlepszych specjalistów. Prelegenci zostali wybrani w taki sposób, aby każdy z nich reprezentował inną branżę i posiadał szerokie doświadczenie w e-handlu. Na podstawie ich wiedzy i doświadczenia w światowych markach będziesz mógł przenieść najlepsze rozwiązania na swój grunt:
• Wojciech Zięba - E-commerce & Omnichannel Director, Dectahlon
• Maciej Żyto - E-commerce Director, Douglas
• Tomasz Michalski - Commercial Director, Member of the Board, Frisco
• Jakub Biel - PR & communication manager, x-kom
• Justyna Dziegieć - E-commerce Lead Poland, Unilever
• Michał Pachnik - E-commerce Campaigns & Mobile APP Manager, CCC
• Mateusz Jacob - Omnicgannel Operations Manager, CCC

PROGRAM - 7 największych wyzwań dla sklepów internetowych:
1. Rosnący koszt pozyskania klienta i spadająca marża
2. Poprawa rentowności e-sklepu
3. Usprawnienie obsługi klienta
4. Skuteczna strategia promocji w Internecie
5. Usprawnienie procesu zakupowego
6. Zarządzanie produktem w e-sklepie
7. Omnichannel jako strategia budowania lojalności klienta



Informacje organizacyjne:
Novotel Airport
Warszawa, ul. 1 sierpnia 1

19.09.2019, godz. 10:00 - 17:15

Zgłoszenie przez formularz na stronie internetowej