eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeIV Kongres What’s going on in Retailing

Zapraszamy 11 czerwca
Dzień Specjalny: 2 równoległe sesje warsztatowe
Strategie budowy i zarządzania sieciami w handlu detalicznym
Analiza konkurencji a decyzje cenowe w handlu detalicznym

Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:

  • Rozwój sektora handlu w Europie Środkowej i Wschodniej
  • Wzrost kosztów pracy w Europie Środkowo-Wschodniej: jego następstwa dla branży oraz proponowane środki zaradcze
  • Analiza aktualnej kondycji handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej - propozycje optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej
  • Relacje Producent - Dystrybutor w krajach CEE
  • Sieci detaliczne - wyzwania, kierunki rozwoju, korzystne rozwiązania
  • Wsparcie technologiczne i logistyczne rozwoju handlu detalicznego w Polsce i innych krajach CEE

W roli prelegentów wystapią.:

  • Józef Janov, Director of the Supervisory Board of Żabka Polska, Penta Investments
  • Wiesław Tkaczuk, CEO, Kolporter Sieci Handlowe
  • Jacek Roszyk, CEO, Żabka
  • Ryszard Tomaszewski, CEO, Tesco Polska
  • Daniel Prałat, CEO, Intermarche
  • Christopher Barrow, CEO, Żywiec
  • Robert Szewczyk, Editor in-Chief, Detal Dzisiaj
  • Maria Andrzej Faliński, General Director, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Paweł Sobków, Board Member, RUCH
  • Robert Niewiadomski, CEO, Agros Nova
  • Barbara Mikusińska-Ozdobińska, Editor in-Chief, Handel
  • Paweł Chodakowski, CEO, Interchem, Drogerie Aster
  • Tomasz Domański, University of Łódź
  • Prof. Witold Orłowski - Director of Business School of Warsaw University of Technology

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Wyjątkowa okazja by skonfrontować własne doświadczenia biznesowe z opiniami obiektywnych Ekspertów oraz osiągnięciami największych graczy na rynku
  • Kongres to największe spotkanie branży w Polsce, corocznie owocujące w ożywione dyskusje oraz interesujące kontakty biznesowe
  • Spotkanie to idealna okazja do zdiagnozowania najbardziej aktualnych problemów w branży i skonsultowania potencjalnych rozwiązań
  • Dyskusje podczas wydarzenia to doskonała płaszczyzna do zidentyfikowania przyszłych barier dla rozwoju sektora oraz zaplanowania ewentualnych środków zaradczych

Kto powinien wziąć udział:

  • Prezesi, Członkowie Zarządu, Dyretkorzy Generalni
  • Dyrektorzy strategiczni, marketingu i sprzedaży,
  • Dyrektorzy i kierownicy w dziedzinie brand, product, marketing, category, sales management
  • Dyrektorzy i kierownicy w dziedzinie logistyki, finansów, HRM, IT

Program:

Czwartek, 12 czerwca 2008

9.00 -9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30 -9.35 Otwarcie Kongresu i powitanie Uczestników

Philippe Santini, LaSer Polska – Sygma Bank S.A.

9.35 -10.05 Handel w Europie Środkowo-Wschodniej, a trudne czasy w gospodarce światowej

prof. Witold M. Orłowski, Niezależny Ośrodek Badań Ekonomicznych NOBE

10.05-10.30 "Dość gadania, teraz do dzieła! Uwolnijcie moc drzemiącą w Waszych danych!" – jak maksymalizować wartość danych we współpracy z dostawcami i jak za pomocą tych danych pozyskiwać dodatkowe inwestycje bezpośrednie dostawców

Philippe Santini, LaSer Polska – Sygma Bank S.A., Susan Rose, Partner 5one, Part of LaSer

10.30-11.10 DYSKUSJA PANELOWA

Analiza aktualnej kondycji handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej – propozycje optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej

Udział biorą m.in. :prof. Witold M. Orłowski Jozef Janov, Penta Investments, Bernd Hallier, EHI Retail Institute, Maria Andrzej Faliński, POHiD

11.05 -11.25 Przerwa na kawę

11.25 -11.50 Innowacje informatyczne a optymalizacja zarządzania procesami w handlu

Michał Strzyczkowski, Wincor Nixdorf

11.50 - 12.25 DYSKUSJA PANELOWA

Wzrost kosztów pracy i emigracji pracowników w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej - konsekwencje dla branży i proponowane środki zaradcze

Doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan
Tomasz Jezierski, Piotr i Paweł

12.25 - 12.55

Producenci i Dystrybutorzy wobec wyzwań rynku pracy w 2008 roku

dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan

12.55 - 13.20 Jak maksymalizować zyski i zatrzymać najlepszych klientów - czyli efektywne zarządzanie cenami, promocjami i wyprzedażami?

13.20 - 13.40 Międzynarodowe trendy i skuteczne praktyki w budowaniu lojalności konsumenta

Alexander Rittweger, Loyalty Partner

13.40 - 15.10 Lunch

15.10 - 15.40 Innowacyjne formaty handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej

Barbara Milusińska-Ozdobińska, Dwutygodnik HANDEL

15.40 - 15.55 Ewolucja handlu vs. preferencje Klientów - jak optymalnie gromadzić informacje na przykładzie sieci sklepów PSS Społem Północ Wrocław oraz sieci marki Oxide

Paweł Zięba, Insoft

15.55 - 16.20Efektywne zarządzanie siecią małych obiektów handlowych

Case study: Żabka
dr Jacek Roszyk, Żabka Polska S.A.

16.20 - 17.00 DYSKUSJA PANELOWA

Sieciowe formaty handlowe - wyzwania, kierunki rozwoju, korzystne rozwiązania

Wiesław Tkaczuk, Kolporter Sieci Handlowe
dr Jacek Roszyk, Żabka Polska S.A
Paweł Chodakowski-Malkiewicz, INTERCHEM

17.00Zakończenie

Piątek, 13 czerwca 2008

9.00 - 9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30 - 10.00 Rola przywództwa w firmie - jak przyciągnąć i zatrzymać Talenty

Dan Nistor, Coca-Cola HBC

10.00 - 10.25 Korzyści z akceptacji kart płatniczych a nowoczesne rozwiązania zwiększające wygodę i bezpieczeństwo płatności

Małgorzata O'Shaughnessy, Visa Europe, Jakub Kiwior, Visa Europe

10.25 - 10.50 Co nas czeka w najbliższych trzech latach w płatnościach kartowych?

Janusza Diemko, First Data Polska

10.50 - 11.15 Potrzeby Konsumentów i ich wpływ na organizację sieci handlowych

Michał Bud-Gusaim, Capgemini Polska

11.15 - 11.35 Przerwa na kawę

11.35 - 12.05 Charakterystyka rozwoju sieci detalicznych w Polsce - stan aktualny i prognozy na najbliższą przyszłość

prof. zw. dr hab. Tomasz Domański, Uniwersytet Łódzki

12.05 -12.45 DYSKUSJA PANELOWA

Charakterystyka handlu detalicznego w Polsce - stan obecny i perspektywy

Pedro Manuel Pereira da Silva, Jeronimo Martins Dystrybucja
Ryszard Tomaszewski, Tesco Polska
Kef van Helbergen, real,-
Uwe Hoelzer, Makro Cash & Carry
Daniel Prałat, SCA PR Polska, INTERMARCHE
Johnny Baird, McLane Polska

12.45 - 13.10 Prawne i polityczne bariery rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce

Maria Andrzej Faliński, POHiD

13.10 - 13.45 Warunki polityczne funkcjonowania handlu w Polsce. Formy handlu - wyzwania dla polityków

Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli największych sieci handlowych i polityków

13.45 - 15.05Lunch

15.05 - 15.35 Czego klienci oczekują od hurtowników? Konflikt interesów na rynku handlu hurtowego

Geoffrey Crossley, Eurocash

15.35 - 16.00 Wieloformatowość w handlu detalicznym - wyzwania strategiczne i operacyjne

Krzysztof Badowski, Roland Berger

16.00 - 16.25 Opłacalnie, szybko i świeżo - logistyka produkcyjna dla handlu

Adam Steć, Grupa CSB-System

16.25 - 17.05DYSKUSJA PANELOWA

Pozycja producenta FMCG w Polsce. Propozycje optymalizacji współpracy Producenta i Dystrybutora - punkt widzenia Dostawcy

Christopher Barrow, Grupa Żywiec
Andrzej Jackiewicz, Tchibo
Andrzej Szumowski, Wyborowa
Ramin Khabirpour, Danone

17.05Zakończenie - wręczenie certyfikatów

11 czerwca - Dzień Specjalny: 2 równoległe sesje warsztatowe


Kongres i warsztat:
cena do 16 maja 2008 r. – 6090 PLN + 22% VAT,
po 16 maja 2008 r. - 6590 PLN + 22% VAT.
Kongres: cena do 16 maja 2008 r. – 4495 PLN + 22% VAT,
po 16 maja 2008 r. – 4995 PLN + 22% VAT
Warsztat: 1995 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.

Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00