-
Tytuł:
IV Kongres What’s going on in Retailing
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 995 + VAT PLN Teraz: 4 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-06-12 - 2008-06-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Zapraszamy 11 czerwca
Dzień Specjalny: 2 równoległe sesje warsztatowe
Strategie budowy i zarządzania sieciami w handlu detalicznym
Analiza konkurencji a decyzje cenowe w handlu detalicznym
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:
- Rozwój sektora handlu w Europie Środkowej i Wschodniej
- Wzrost kosztów pracy w Europie Środkowo-Wschodniej: jego następstwa dla branży oraz proponowane środki zaradcze
- Analiza aktualnej kondycji handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej - propozycje optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej
- Relacje Producent - Dystrybutor w krajach CEE
- Sieci detaliczne - wyzwania, kierunki rozwoju, korzystne rozwiązania
- Wsparcie technologiczne i logistyczne rozwoju handlu detalicznego w Polsce i innych krajach CEE
W roli prelegentów wystapią.:
- Józef Janov, Director of the Supervisory Board of Żabka Polska, Penta Investments
- Wiesław Tkaczuk, CEO, Kolporter Sieci Handlowe
- Jacek Roszyk, CEO, Żabka
- Ryszard Tomaszewski, CEO, Tesco Polska
- Daniel Prałat, CEO, Intermarche
- Christopher Barrow, CEO, Żywiec
- Robert Szewczyk, Editor in-Chief, Detal Dzisiaj
- Maria Andrzej Faliński, General Director, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Paweł Sobków, Board Member, RUCH
- Robert Niewiadomski, CEO, Agros Nova
- Barbara Mikusińska-Ozdobińska, Editor in-Chief, Handel
- Paweł Chodakowski, CEO, Interchem, Drogerie Aster
- Tomasz Domański, University of Łódź
- Prof. Witold Orłowski - Director of Business School of Warsaw University of Technology
Dlaczego warto wziąć udział:
- Wyjątkowa okazja by skonfrontować własne doświadczenia biznesowe z opiniami obiektywnych Ekspertów oraz osiągnięciami największych graczy na rynku
- Kongres to największe spotkanie branży w Polsce, corocznie owocujące w ożywione dyskusje oraz interesujące kontakty biznesowe
- Spotkanie to idealna okazja do zdiagnozowania najbardziej aktualnych problemów w branży i skonsultowania potencjalnych rozwiązań
- Dyskusje podczas wydarzenia to doskonała płaszczyzna do zidentyfikowania przyszłych barier dla rozwoju sektora oraz zaplanowania ewentualnych środków zaradczych
Kto powinien wziąć udział:
- Prezesi, Członkowie Zarządu, Dyretkorzy Generalni
- Dyrektorzy strategiczni, marketingu i sprzedaży,
- Dyrektorzy i kierownicy w dziedzinie brand, product, marketing, category, sales management
- Dyrektorzy i kierownicy w dziedzinie logistyki, finansów, HRM, IT
Program:
Czwartek, 12 czerwca 2008
9.00 -9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30 -9.35 Otwarcie Kongresu i powitanie Uczestników
Philippe Santini, LaSer Polska – Sygma Bank S.A.
9.35 -10.05 Handel w Europie Środkowo-Wschodniej, a trudne czasy w gospodarce światowej
prof. Witold M. Orłowski, Niezależny Ośrodek Badań Ekonomicznych NOBE
10.05-10.30 "Dość gadania, teraz do dzieła! Uwolnijcie moc drzemiącą w Waszych danych!" – jak maksymalizować wartość danych we współpracy z dostawcami i jak za pomocą tych danych pozyskiwać dodatkowe inwestycje bezpośrednie dostawców
Philippe Santini, LaSer Polska – Sygma Bank S.A., Susan Rose, Partner 5one, Part of LaSer
10.30-11.10 DYSKUSJA PANELOWA
Analiza aktualnej kondycji handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej – propozycje optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej
Udział biorą m.in. :prof. Witold M. Orłowski Jozef Janov, Penta Investments, Bernd Hallier, EHI Retail Institute, Maria Andrzej Faliński, POHiD
11.05 -11.25 Przerwa na kawę
11.25 -11.50 Innowacje informatyczne a optymalizacja zarządzania procesami w handlu
Michał Strzyczkowski, Wincor Nixdorf
11.50 - 12.25 DYSKUSJA PANELOWA
Wzrost kosztów pracy i emigracji pracowników w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej - konsekwencje dla branży i proponowane środki zaradcze
Doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan
Tomasz Jezierski, Piotr i Paweł
12.25 - 12.55
Producenci i Dystrybutorzy wobec wyzwań rynku pracy w 2008 roku
dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan
12.55 - 13.20 Jak maksymalizować zyski i zatrzymać najlepszych klientów - czyli efektywne zarządzanie cenami, promocjami i wyprzedażami?
13.20 - 13.40 Międzynarodowe trendy i skuteczne praktyki w budowaniu lojalności konsumenta
Alexander Rittweger, Loyalty Partner
13.40 - 15.10 Lunch
15.10 - 15.40 Innowacyjne formaty handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej
Barbara Milusińska-Ozdobińska, Dwutygodnik HANDEL
15.40 - 15.55 Ewolucja handlu vs. preferencje Klientów - jak optymalnie gromadzić informacje na przykładzie sieci sklepów PSS Społem Północ Wrocław oraz sieci marki Oxide
Paweł Zięba, Insoft
15.55 - 16.20Efektywne zarządzanie siecią małych obiektów handlowych
Case study: Żabka
dr Jacek Roszyk, Żabka Polska S.A.
16.20 - 17.00 DYSKUSJA PANELOWA
Sieciowe formaty handlowe - wyzwania, kierunki rozwoju, korzystne rozwiązania
Wiesław Tkaczuk, Kolporter Sieci Handlowe
dr Jacek Roszyk, Żabka Polska S.A
Paweł Chodakowski-Malkiewicz, INTERCHEM
17.00Zakończenie
Piątek, 13 czerwca 2008
9.00 - 9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30 - 10.00 Rola przywództwa w firmie - jak przyciągnąć i zatrzymać Talenty
Dan Nistor, Coca-Cola HBC
10.00 - 10.25 Korzyści z akceptacji kart płatniczych a nowoczesne rozwiązania zwiększające wygodę i bezpieczeństwo płatności
Małgorzata O'Shaughnessy, Visa Europe, Jakub Kiwior, Visa Europe
10.25 - 10.50 Co nas czeka w najbliższych trzech latach w płatnościach kartowych?
Janusza Diemko, First Data Polska
10.50 - 11.15 Potrzeby Konsumentów i ich wpływ na organizację sieci handlowych
Michał Bud-Gusaim, Capgemini Polska
11.15 - 11.35 Przerwa na kawę
11.35 - 12.05 Charakterystyka rozwoju sieci detalicznych w Polsce - stan aktualny i prognozy na najbliższą przyszłość
prof. zw. dr hab. Tomasz Domański, Uniwersytet Łódzki
12.05 -12.45 DYSKUSJA PANELOWA
Charakterystyka handlu detalicznego w Polsce - stan obecny i perspektywy
Pedro Manuel Pereira da Silva, Jeronimo Martins Dystrybucja
Ryszard Tomaszewski, Tesco Polska
Kef van Helbergen, real,-
Uwe Hoelzer, Makro Cash & Carry
Daniel Prałat, SCA PR Polska, INTERMARCHE
Johnny Baird, McLane Polska
12.45 - 13.10 Prawne i polityczne bariery rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce
Maria Andrzej Faliński, POHiD
13.10 - 13.45 Warunki polityczne funkcjonowania handlu w Polsce. Formy handlu - wyzwania dla polityków
Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli największych sieci handlowych i polityków
13.45 - 15.05Lunch
15.05 - 15.35 Czego klienci oczekują od hurtowników? Konflikt interesów na rynku handlu hurtowego
Geoffrey Crossley, Eurocash
15.35 - 16.00 Wieloformatowość w handlu detalicznym - wyzwania strategiczne i operacyjne
Krzysztof Badowski, Roland Berger
16.00 - 16.25 Opłacalnie, szybko i świeżo - logistyka produkcyjna dla handlu
Adam Steć, Grupa CSB-System
16.25 - 17.05DYSKUSJA PANELOWA
Pozycja producenta FMCG w Polsce. Propozycje optymalizacji współpracy Producenta i Dystrybutora - punkt widzenia Dostawcy
Christopher Barrow, Grupa Żywiec
Andrzej Jackiewicz, Tchibo
Andrzej Szumowski, Wyborowa
Ramin Khabirpour, Danone
17.05Zakończenie - wręczenie certyfikatów
11 czerwca - Dzień Specjalny: 2 równoległe sesje warsztatowe
Kongres i warsztat: cena do 16 maja 2008 r. – 6090 PLN + 22% VAT,
po 16 maja 2008 r. - 6590 PLN + 22% VAT.
Kongres: cena do 16 maja 2008 r. – 4495 PLN + 22% VAT,
po 16 maja 2008 r. – 4995 PLN + 22% VAT
Warsztat: 1995 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00