eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeIV Kongres Private Labels 2010

Aktualne badania i analizy wskazują, że spowolnienie gospodarcze w istotny sposób wpłynęło na koszyk zakupowy konsumentów — pojawiło się w nim znacznie więcej produktów segmentu private labels. Polski rynek marek własnych przeżywa więc dynamiczny rozwój — znacząco zmienił się udział produktów PL w koszyku zakupowym, a najważniejszym kryterium wyboru towaru stała się jego jakość. Nadszedł więc najlepszy moment na inwestycję w półkę marek własnych, na jej rozwój i rozszerzenie asortymentu. Warto przyjrzeć się i czerpać z doświadczeń rynków rozwiniętych, na których udział segmentu PL wynosi nawet 40%! Doskonałą okazją do poznania najnowszych trendów i skutecznych strategii rozwoju sektora marek włanych jest Kongres Private Labels 2010. Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 23-24 września 2010 r.

Do grona Prelegentów Kongresu zaprosiliśmy wybitnych Ekspertów, m.in. przedstawicieli PLMA, PFPŻ, Żabka Polska, Intermarche, Organic Farma Zdrowia, Specjał, Makarony Polskie oraz Hean, którzy podzielą się z Państwem bogatymi i praktycznymi doświadczeniami. Wspólnie rozważą aktualne i kluczowe zagadnienia:
- które wzory i w jaki sposób powinniśmy czerpać z rynków rozwiniętych, jakie są globalne trendy w rozwoju private labels
- czy istnieje klucz do skutecznej współpracy na linii producent —detalista, czy niska cena rzeczywiście nie wyklucza wysokiej jakości
- jakiej marki własnej poszukuje Twój klient, jak zwiększyć udział marek własnych w jego koszyku zakupowym Zapraszam do wspólnej debaty nad tymi i wieloma innymi zagadnieniami z wybitnymi przedstawicielami branży.

W programie m.in :

  • Nowe trendy i perspektywy rozwoju europejskiego rynku marek własnych zaprezentują przedstawiciele PLMA, AC Nielsen, Intermarche i PFPŻ
  • Jaka jest percepcja marki własnej przez Twojego klienta?
  • Jak ją skutecznie wyeksponować i zwiększyć udział private labels w koszyku zakupowym? Na podstawie praktycznych doświadczeń odpowiedzi wskażą Sylwia Piskulska z Intermarche oraz Piotr Haman z Cursor SA
  • Producent —detalista —jak efektywnie współtworzyć innowacyjny produkt private label? Odpowiedzi udzielą Eksperci: Monika Latosińska z Hean, Marek Marzec z Metron Consulting oraz Paweł Nowakowski z Makaronów Polskich
  • Marka własna czy produkt brandowy —który segment jest obecnie najbardziej opłacalny dla detalisty? Swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele sieci handlowych: Krzysztof Tokarz, Specjał oraz Jerzy Roguski, Żabka Polska
  • Marki własne nowej generacji w praktyce: case study innowacyjnych produktów w kategorii kosmetyczniej, bio, welness, fitness, DIY

Kto powinien wziąć udział:

W TRAKCIE KONGRESU SWOJĄ WIEDZĘ WZBOGACĄ I ZAKTUALIZUJĄ

  • Producenci marek własnych
  • Producenci marek brandowych z sektora food i non-food
  • Przedstawiciele sieci handlowych odpowiedzialni za następujące obszary biznesowe:
  • business development
  • zakupy
  • zarządzanie asortymentem
  • sprzedaż
  • marketing
  • promocję
  • category management
  • trade marketing
  • key account management
  • brand management
  • product management

oraz
  • Prawnicy
  • Konsultanci dla sektora retail, FMCG


Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 27 sierpnia 2010,
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 27 sierpnia 2010

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej na: