-
Tytuł:
IV Customer Contact Management Summit
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2013-04-17 - 2013-04-18
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
- Jak mierzyć i osiągnąć ROI z wysiłków włożonych w obsługę Klienta
- Call Center jako wykonawca strategii Customer Experience i the Voice of the Customer
- Media społecznościowe – nowy kanał obsługi
- Zmiana pokoleń – perspektywa zarządzania wiekiem w Contact Center
- Skuteczne metody sprzedaży w ruchu przychodzącym
- Budowa strategii multikanałowości od podstaw – warunki sukcesu
- Rozwój kanału online i mobile vs. tradycyjne kanały kontaktu z Klientem
- Kanały kontaktu – jak je priorytetyzować, osiągnąć efekt synergii i efektywności kosztowej
- Efektywna współpraca z partnerami – budowa zaangażowania jako warunek wzrostu sprzedaży
Rola kanałów kontaktu zmienia się i ewoluuje na przestrzeni ostatnich lat w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Poza dostępem do swych usługodawców wszystkimi kanałami, aktualnych danych dotyczących operacji, szybkich reakcji i bezproblemowego przebiegu komunikacji klienci oczekują pomocy, która odkrywa ich potrzeby i wychodzi im naprzeciw. Zmiana znaczenia kontaktu offline na rzecz online, rosnący udział mobile, potrzeba redefinicji contact center i integracji social media z platformą centrum kontaktowego wymaga natychmiastowej weryfikacji strategii channel management, wyeliminowania skutków konkurencji między kanałami a w końcu, stworzenia prawdziwie funkcjonujących multikanałowych organizacji.
Nadchodząca, czwarta już edycja dorocznego Customer Contact Management Summit będzie jedyną na polskim rynku możliwością zmierzenia się z największymi wyzwaniami w obszarze tradycyjnych i zdalnych kanałów kontaktu z klientem.
Serdecznie zapraszam
Paulina Pyc
- Jedyne Forum Praktyków w Polsce kompleksowo omawiające efektywność oraz możliwości optymalizacji wszystkich kanałów kontaktu z Klientem – ponad 250 uczestników poprzednich edycji!
- Dwie równoległe sesje tematyczne – Contact Center & Customer Service oraz (Multi)Channel Management
- Stałe miejsce spotkania i wymiany doświadczeń w obszarze Contact Center i innych kanałów sprzedaży
- Po raz pierwszy w programie stoliki tematyczne: interaktywne spotkania w małych grupach z aktywnym udziałem uczestników
- Goście specjalni – Jo Causon, CEO Institute of Customer Service (UK) o tym jak przygotować się na rosnące oczekiwania wobec obsługi Klienta oraz Mike Hoogveld autor bestselleru „Cross Channel Excellence” – podręcznika opisującego praktyczny 8-stopniowy plan zarządzania multikanałowością
- Doświadczenia, sprawdzone praktyki i strategie podnoszenia efektywności kanałów kontaktu z klientem w prelekcjach: Whirlpool Polska, Oriflame Poland, DHL Express, Orange Customer Service, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Bank BGŻ, Update Software, INVEST-BANK, UPC Polska, Verint, PKO Bank Polska, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole Bank, P4, Citi Handlowy, Energa Obsługa i Sprzedaż, FM Bank, Idea Bank Ukraina, Bank BPH i innych
Szczegółowy program:
Koszt uczestnictwa:
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 29 marca 2013
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project managertel.: 12 350 54 02
e-mail:
Więcej na stronie: