-
Tytuł:
ITIL - Zarządzanie usługami IT. Od teorii do praktyki
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 690 + VAT PLN Teraz: 490 + VAT PLN
- Termin: 2005-10-25 - 2005-10-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o.o.
Unikalna konferencja dla osób poszukujących praktycznego zrozumienia zasad zarządzania usługami IT . Trzy dni odseparowania od obowiązków zawodowych i skupienie się na pozyskiwaniu wiedzy i doświadczenia pozwolą Państwu efektywnie wykorzystać pozostałe 200 pracujących dni w roku. Wykłady, prezentacje doświadczeń i otwarte dyskusje w gronie praktyków pozwolą zrozumieć ITIL, zasady zarządzania działami IT oraz korzyści jakie można osiągnąć ze stosowania narzędzi wspomagających. Konferencja kładzie nacisk na przekazanie praktycznej wiedzy i otwartą dyskusję wolną od marketingowych haseł.
Konferencja zostanie poprzedzona 2-dniowymi warsztatami wprowadzającymi do Zarządzania Usługami IT według ITIL. Poprowadzone zostaną one przez Marcina Gochnio - uznanego konsultanta i autora szkoleń ITIL. Osoby, które wezmą w warsztatach zostaną przygotowane do zdawania egzaminu na certyfikat "Foundation Certificate in IT Service Management".
27 października, w czwartek odbędzie się zasadnicza część konferencji oparta o studium przypadków największych polskich firm. Swoim doświadczeniem podzielą się osoby, które wdrażały u siebie w firmie wybrane procesy ITIL i usprawniały ich funkcjonowanie na przestrzeni kilku lat.
Lista prelegentów obejmuje:
- Agora S.A. - Leszek Maśniak - Menadżer IT, kieruje budową organizacji usługowej IT i wdrażaniem finansowych metod zarządzania informatyką
- Grupa Żywiec S.A. - Zbigniew Jąder - Menadżer IT, odpowiedzialny za wdrożenie i funkcjonowanie procesów ITIL
- Mondi Packaging Paper Świecie S.A. - Marek Górka - Dyrektor IT - osobiście prowadzący wdrożenie, funkcjonujące od 5 lat
- Noblestar Polska - Konrad Spociński - wiodący konsultant wielu wdrożeń ITIL
- Telekomunikacja Polska S.A. - Bogdan Piasecki - organizator i kilkuletni kierownik 80 osobowego zespołu I linii wsparcia w TP
- PKN Orlen S.A. - Tomasz Wielgus - kierownik wdrożenia ze strony firmy doradczej
- PKO Bank Polski S.A. - Stanisław Mysiak - Menedżer Usług
Patronem merytorycznym konferencji jest Noblestar Polska, firma, której zespół w niezmienionym składzie, od 8 lat, pierwszy w Polsce, wdraża procesy ITIL.
Koszt udziału jednej osoby w warsztacie i konferencji wynosi: 1690 PLN + VAT (2028 PLN)
Więcej informacji na stronie Organizatora: