eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeInternet płaszczyzną globalizacji handlu

Celem konferencji jest propagowanie idei internetowej przedsiębiorczości wśród osób, które już prowadzą, albo planuję stworzenie własnego biznesu opartego o specyfikę Internetu oraz ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje handel elektroniczny. Istotnym założeniem jest także przybliżenie uczestnikom tematyki technologii informatycznych w odniesieniu do doświadczeń firm działających na wirtualnym rynku. Powyższa problematyka będzie omawiana w ramach trzech głównych ścieżek tematycznych:

  • Handel w sieci - celem ścieżki jest przedstawienie szans i zagrożeń, jakie niesie handel elektroniczny; prześledzenie nowych usług w sieci; ukazanie poprawnej budowy serwisu - sklepu internetowego; wykorzystanie e-marketingu oraz ukazanie obecnej i przyszłej sytuacji na rynku polskim w zakresie e-handlu.
  • Bezpieczeństwo w sieci - celem ścieżki jest udowodnienie tezy, że transakcje gospodarcze przez Internet są bezpieczne; poznanie możliwości obrony przed niebezpieczeństwami towarzyszącymi zakupom przez sieć, a także dyskusja o stanie prawodawstwa w zakresie handlu elektronicznego oraz praktycznym wykorzystaniu podpisu elektronicznego.
  • Technologie informatyczne - celem ścieżki jest zapoznanie uczestników Konferencji z budową oraz działaniem systemów informatycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwach; przeanalizowanie zasad zarządzania projektem, elektronicznej bankowości oraz zdobycie wiedzy na temat wykorzystania reklamy do skutecznej promocji w Internecie.

Przedsiębiorstwa zajmujące się handlem elektronicznym są obecnie najbardziej narażone na szkody czynione przez komputerowych włamywaczy oraz internetowe wirusy. Jednocześnie nieobecność przedsiębiorstwa na wirtualnym rynku wyklucza go z walki o klienta XXI wieku. Konferencja "Internet płaszczyzną globalizacji handlu II" będzie wskazówką jak odnaleźć się w elektronicznej gospodarce.


Więcej informacji:

Cena: 100 zł netto, studenci: BEZPŁATNIE
Miejsce: Poznań
Organizacja: Predomex i Koło Naukowe e-Commerce