-
Tytuł:
Internet Marketing Summit 2010 - analizy, trendy, prognozy
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 2 100 + VAT PLN Teraz: 1 750 + VAT PLN
- Termin: 2010-06-09 - 2010-06-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Cooper Conferences
Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla -> prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę!
Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.
Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.
W tym roku również wychodzimy naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends ? czyli to, co pulsuje w e-marketingu ? Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na II INTERNET MARKETING SUMMIT 2010!!!
Główne zagadnienia wydarzenia:
- Poza prawem - reklamą w Internautę
- Trendsetting w Internecie - korzyści
- Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
- Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
- Internet a'la carte - internetowy mareketing mix
PROGRAM
I Dzien - 9 czerwca 2010
9.30 Rejestracja, poranna kawa. Przywitanie uczestników.
10.00 Internet w Polsce - użytkownicy, serwisy, nowe trendy i zjawiska
- W prezentacji zostanie nakreslony obraz Internetu w Polsce na tle innych krajów regionu
- Obok charakterystyki użytkownika Internetu zostana przedstawione najpopularniejsze serwisy internetowe, aktualne fenomeny, nowe zjawiska i trendy w zachowaniach użytkowników.
- Dodatkowo zostana zaprezentowane najpopularniejsze formy reklamowe w Internecie oraz aktywność reklamowa poszczególnych branż w Internecie.
Gemius S.A.
10.45 Poza prawem. Reklama w internaute
- Pop-up, pop-under i inne formy reklamy uciażliwej
- Product placement - kiedy dozwolone jest lokowanie produktu oraz reklama kontekstowa
- Adwords.google - uczciwe i nieuczciwe techniki pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych
- Spam - czy spam może byc legalny?
CMS Cameron McKenna
11.30 Przerwa kawowa
11.45 Monitoring sieciowy i badania wizerunku firmy w Internecie.
- Internet ma pamieć dłuższa niż ty
- Social media – czy aby dla każdego?
- Niezadowolony klient w sieci
- Jak to wszystko ogarnać? Kilka przydatnych narzedzi.
NetSprint.pl
12.30 Trendsetting w Internecie – internauta specjalista marki.
Co rozumiemy przez bycie testerem marki w sieci?
Jak zapatruja sie na to firmy? Jakie maja z tego korzyści?
- Trendsetting, tryvertising, testy konsumenckie
- Ekspert, tester, ambasador marki
- Jak szukać liderów opinii?
- Testy konsumenckie vs sampling
- Korzyści i zagrożenia działan tryvertisingowych
- Przykłady działan
Agencja 121PR
13.15 Lunch
14.15 Formularz jako istotny element procesu zakupowego.
- Formularze sa nieodzowna cześcią procesu zakupowego realizowanego za pośrednictwem Internetu.
- W zależnosci od tego w jaki sposób zostały one skonstruowane moga, z jednej strony wspierac użytkowników, z drugiej jednak strony, zle przygotowane formularze, moga frustrowac i zniechecac do dalszego korzystania z witryny.
- W prezentacji omówimy dobre praktyki rekomendowane podczas tworzenia formularzy online.
- Przedstawimy także przykłady błedów i utrudnien pojawiajacych się w formularzach znajdujacych się na witrynach internetowych.
Gemius S.A.
15.00 Przerwa kawowa
15.15 Facebook – czyli kampanie, które nie mogły nie wyjść
- Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
- Czerpanie z siły, solidarności i lojalnosci Internautów. Kim jest wirtualny fan? Jak pozyskiwać ewangelistów swojej marki? Czym ich przyciagać? Dlaczego warto tworzyć własne aplikacje?
- Fenomen Facebooka – chwilowa moda, która stała sie stylem życia.
- Polacy w społecznosciach – multiplikacja osobowosci w zależnosci do portalu.
- Case study.
CEO Grupa Adweb
16.00 Zakonczenie pierwszego dnia Konferencji
II Dzien – 10 czerwca 2010
9.30 Rejestracja, poranna kawa. Przywitanie uczestników.
10.00 Targetowanie behawioralne w polaczeniu z retargetingiem – teoria i praktyka
- Kilka slów o targetowaniu behawioralnym
- Retargeting na czym polega
- Retargeting w praktyce – Case Study
Behavia
10.45 Marketing szeptany - marketing rekomendacji, czyli zmierzch reklamy i narodziny faktycznej, naturalnej promocji w Internecie.
- Reklama w Sieci - skutecznosc kiedys i dzis
- Czemu warto stawiac na synergie narzedzi promocyjnych
- ePR i PR - trendy 2009-2010
- Marketing szeptany, buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Porównanie skutecznosci narzedzi reklamy i PR
- Case'y - realizacje działan, przebieg kampanii, efekty
- Zintegrowane kampanie marketingu szeptanego
CEO Grupa Adweb
11.30 Przerwa kawowa
11.45 Programy lojalnosciowe B2B: warto(sc) czy nie warto(sc).
Piotr Kwiatek
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
12.30 Pozycjonowanie witryn internetowych.
Wprowadzamy teorie w życie.
- Jak od strony praktycznej wyglada funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych (planowanie działan)
- dlaczego niektóre strony wyswietlaja sie czesciej mimo, że włożono w nie mniej pracy
- jak unikać kłopotów z pozycjonowaniem
- przyszłość SEO
Logicsearch
13.15 Lunch
14.15 Internet a'la carte - internetowy marketing mix.
- Jak madrze wybrac w zalewie możliwosci?
- O tym jak Kancelaria Premiera uczyła sie social media.
- Konkursy jako forma angażowania internautów w komunikacje marki.
- Daj sie znalezc - marketing wyszukiwarek.
- Twórz mieszanki wybuchowe - internetowy koktajl marketingowy.
- Patrz na bufet i obserwuj gosci - analiza statystyk.
Emarketing Experts
15.00 Twórczosc czy odtwórczosc?
– kampanie internetowe w Polsce.
Przemysław Wojak
Tequila\Polska
15.45 Przyszłosc komunikacji marketingowej. Rola Internetu w procesie budowania i kształtowania wizerunku marek
- Potencjał Internetu jako kanału komunikacji marketingowej vs. media off-line
- Realizacja celów marketingowych z obszaru budowy swiadomosci, wizerunku i aktywacji konsumenta w kontekscie doboru dedykowanych narzedzi reklamowych i miar oceny efektywnosci prowadzonych działan
- Internet vs. TV - media substytucyjne czy komplementarne ?
- Format TV jako „wspólny mianownik” i katalizator dla synergicznej komunikacji z wykorzystaniem TV oraz Internetu
- VOD nowa jakosc dystrybucji tresci video - nowe możliwosci dla reklamodawców
Grupa Onet.pl
16.30 Zakonczenie drugiego dnia Konferencji. Wreczenie certyfikatów
Warunki uczestnictwa:
Czas nadesłania zgłoszenia:
do 20 maja 2010 r. koszt uczestnictwa - 1750zł + 22% VAT
po 20 maja 2010 r. koszt uczestnictwa - 2100zł + 22% VAT
Uczestnictwo On-line koszt uczestnictwa - 1000 zł + 22% VAT
Drugi uczestnik z tej samej firmy otrzymuje 10% rabatu na udział.
Szczegółowe informacje:
Tel: (022) 435 54 92
Więcej na: