-
Tytuł:
Internet Marketing Summit
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 450 + VAT PLN Teraz: 2 800 + VAT PLN
- Termin: 2009-03-19 - 2009-03-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Cooper Conferences
Program Konferencji
19 marca, Czwartek
9.30 Kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę
w sieci?
Prezentacja składa się z dwóch części. Pierwsza zawiera charakterystykę polskich internautów - ich profil społeczno-demograficzny (wiek, płeć, wykształcenie itp.) a także opis aktywności, upodobań oraz zachowań podejmowanych w sieci. Druga część wystąpienia zawiera informacje o sposobie postrzegania reklam przez internautów - ich stosunku do form reklamowych obecnych w internecie. Ponadto przedstawione zostaną przykłady rozwiązań reklamowych, które mogą pozytywnie lub negatywnie wpływać na ich odbiór.
Gabriel Matwiejczyk Kierownik ZespołuJakościowych, Gemius S.A.
Marcin Dukat Koordynator Badań, Gemius S.A.
10.15. Wachlarz form reklamowych w Internecie Od banerów po social marketing.
- Formy płaskie - billboard, double billboard, rectangle, skyscraper - czy nadal skuteczne? Kiedy warto je wykorzystywać ?
- Formy layerowe - toplayer, brandmark, fullpage toplayer - czy rzeczywiście skuteczne ? Jak inwazyjność reklam wpływa na odbiór przekazu reklamowego.
- Formy niestandardowe - surround wallpaper, dynamic wallpaper, xhtml - wpływ na wizerunek i skuteczność kampanii
- Jak zaangażować użytkownika - social marketing - personalizowane formy reklamowe, czy duże zawsze oznacza lepsze, jak reklamować się bez bannerów?
- Porównanie form reklamowy - koszty dotarcia, skuteczność
Wojciech Kałużny Account Manager ARBOnetwork
11.00 Przerwa kawowa
11.15 Strona internetowa jako platforma komunikacji z klientem.
Witryna internetowa jest ważnym elementem tworzenia i podtrzymywania pozytywnego wizerunku firmy. Dobrze zaprojektowana strona internetowa pozwala, z jednej strony pozyskiwać nowych klientów, z drugiej utrzymywać satysfakcjonujące relacje z obecnymi. Ważne jest jednak, aby była ona nie tylko atrakcyjna wizualnie ale również przyjazna dla użytkownika oraz łatwaW obsłudze. W prezentacji przedstawione zostaną zarówno przykłady najbardziej uciążliwych usterek użyteczności, znajdujących się na witrynach internetowych, jak również dobre praktyki ułatwiające internautom korzystanie z serwisów.
Agnieszka Drąg Starszy Badacz w Zespole Badań Jakościowych, Gemius S.A.
Agnieszka Jedenasta Badacz w Zespole Badań Jakościowych Gemius S.A.
12.00 10 rzeczy, których nie warto robić budując komunikację w Internecie.
Wioletta Łada-SzewczenkoDyrektor ds. obsługi klienta i planowania mediów
Marcin Siekierski Dyrektor działu SEM Dom Mediowy ACR S.A.
12.45 Potencjał marketingowy wyszukiwarek – pozycjonowanie i depozycjonowanie witryn internetowych.
- Czym jest SEM z podziałem na linki sponsorowane oraz usługi SEO
- Podstawowe zasady wyceny i modele rozliczeniowe funkcjonujące w marketingu w wyszukiwarkach
- Przykładowe cele marketingowe i biznesowe realizowane za pośrednictwem SEM
Tomasz Więckowski Managing Direktor LOGIC SEARCH
13.30 Lunch
14.15 Maksymalizacja efektów internetowych kampanii promocyjnych
- Sposoby promocji w Internecie, w które warto inwestować
- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach czy boksy reklamowe
- Jak konstruować skuteczne Malingi
Małgorzata Bednarek Marketing Manager Agencja interaktywna Migomedia
15.00 Sieci społeczne, blogi, wiki i mechanizmy społecznościowe w służbie marketingu.
- Skuteczne wykorzystanie serwisów social networking w działaniach marketingowych
- Blogi a public relations i komunikacja z konsumentem
- Nowe narzędzia internetowe: wiki, mushupy, widety
- Recenzje produktów i marka w rękach konsumentów.
Dominik Kaznowski Nasza-Klasa.pl
15.45 Przerwa kawowa
16.00 Kryzys kreacji on-line - czy możliwe jest tworzenie w polskim Internecie naprawdę wielkich Idei?
- Czy w dobie ogólnoświatowego kryzysu jest sens inwestować w kreatywne projekty?
- Czy kreatywne projekty są tak naprawdę efektywne?
- Czy jest możliwe mierzenie owej efektywności?
- Co jest istotne w procesie tworzenia kreatywnych idei?
- Czy i jak polski menadżer może uczestniczyć w procesie tworzenia kreatywnych idei?
- Czy jest tak naprawdę możliwe tworzenie w polskim Internecie naprawdę wielkich idei?
Arkadiusz Szułczyński Innovation Direktor K2 Internet S.A
16.45 Społeczne i prawne aspekty spamu czy jest szansa rozwiązać narastający problem?
- ?
- Niebezpieczeństwa związane ze spamem
- Podmioty regulujące i ich obowiązki
- Nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego i konsekwencje z niedostosowania się do przepisów
- Newslettery a spam, czyli jak można się reklamować, aby nie zostać spamerem
Dariusz Dąbek Naczelnik Wydziału Usług Telekomunikacyjnych Ministerstwo Infrastruktury
17.30 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
20 marca, Piątek
9.00 Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników
9.30 Skuteczny e-PR - public relations w internecie.
- Reklama a PR - w którą stronę zmierza rynek?
- Jednorazowe działania promocyjne i wieczny posłuch.
- Narzędzia komunikacji wizerunkowej w Internecie.
- Media elektroniczne, szepty, wirusy - co dalej?
- Ocena i mierzalność skuteczność działań ePR'owych.
Bartłomiej Juszczyk CEO, właściciel Agencja Interaktywna Grupa Adweb
10.15 Promocja za pomoc narzędzi Web 2.0.
Pomiar efektywności narzędzi Web 2.0.
- Internet - medium błyskawiczne
- Nowe narzędzia komunikacji web 2.0 (crowdsourcing, mikroblogi, blogi, etc.) i przykłady ich zastosowań w komunikacji biznesowej
- Nowe narzędzia pomiaru komunikacji w internecie - wyszukiwarki specjalistyczne, agregatory wiadomości, systemy monitoringu Internetu
Anna Miotk Dyrektor rozwoju biznesu NetSprint.p
11.00 Przerwa kawowa
11.15 Targetowanie behawioralne - skuteczne narzędzie dotarcia do odbiorcy
- Targetowanie behawioralne a tradycyjna reklama w Internecie
- Targetowanie behawioralne w USA
- Technologia - jak badamy użytkownika
- Dlaczego warto korzystać z naszego rozwiązania - porównianie efektywności finansowej / case study
Grzegorz Sławatyński Project Manager Behavia
12.00 Public relations przez zaskoczenie. Podaj dalej, czyli marketing szeptany i wirusowy w (e)PR .
- Czym jest buzzmarketing?
- Spam nie jest marketingiem szeptanym - ważna zasada, ale czy znana?
- Kodeks WOMMA.
- Ekspert w Sieci - inny obszar skuteczności szeptów.
- Skąd się biorą Agenci marketingu szeptanego.
- Wirusy - szkodliwe, czy przeraźliwie korzystne?
- Przykłady działań viralowych
- Warto, czy nie? Odpowiedź jest tylko jedna - podsumowanie.
Bartłomiej Juszczyk CEO, właściciel Agencja Interaktywna Grupa Adweb
12.40 Zmiany w zasadach reklamowania wprowadzone ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Praktyczne uwagi dla twórców jak stworzyć reklamę zgodną z prawem.
- Nowe pojęcia wprowadzone ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
- Sankcje za naruszenie ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
- Dalsze przepisy, które należy uwzględnić przy tworzeniu reklamy, m.in.: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, prawo cywilne, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- Zasady, których należy przestrzegać, aby reklama była zgodna z prawem
- Reklama skuteczna a reklama zgodna z prawem
- Czego należy unikać w reklamie, typowe błędy, case study.
Hubert Tański Radca Prawny, Departament Prawa Gospodarczego CMS Cameron McKenna
13.30 Lunch
14.30 Prawne aspekty reklamy w Internecie.
- Wymogi prawne i zagrożenia (m..in. pop up, metatagi, adware,targetowanie behawioralne, linki sponsorowane)
- Tworzenie i korzystanie z materiałów reklamowych w internecie - kwestie umów z twórcami i wykonawcami.
Krzysztof Czyżewski Szef Departamentu Własności Intelektualnej i Nowych Technologii
Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Maciej Kubiak Aplikant adwokacki Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
16.30 Zakończenie drugiego dnia Konferencji.
Koszty:
23 styczeń - 9 lutego 2009 2800 zł + 22% VAT
9 lutego - 5 marca 2009 3100 zł + 22% VAT
5 marca - 18 marca 2009 3450 zł + 22% VAT
drugi uczestnik tej samej firmy płaci 75 % ceny 2025 zł + 22% VAT
Szczegółowe informacje:
Sylwia Sikorska, Project Managment
Tel: 22 215 87 01